Hoe doe je dat, stylo kan dat ook. Is het soms een PSV trucje?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, stylo kan dat ook. Is het soms een PSV trucje?
Dat markeren?quote:
Oh, eens kijkenquote:
Het laatste dat ik van hem weet is dat hij naar Parijs ging.quote:
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kreeg zijn laatste Kaslasjnikov thuisgestuurd.
Wat een kankerverwaande wijven gekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?
Ik vind 'boef' maar een treurig woord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sjaak ouwe boef, nog wat kunnen regelen daar in Damsko?
Jazeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijntje, rijdt de groep Valverde op achterstand? Site van de NOS vermeldt het niet duidelijk.
Mollema virtueel op 2 dan toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/
1.17 ACHTERSTAND![]()
Gaat om het nieuws.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens wat beter je best. Dit is toch geen OP
Voegt wel wat toe. Ik kan niet kijken, er is net een nieuwe TV bezorgd en die moest ik instellen. Hij is nu de zenders aan het zoeken. Mooi kut.quote:
Zei ik je toch G. Je moet je act aanhouden vanaf het moment dat je die drempel overstapt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat een kankerverwaande wijven gekNog nooit zoiets meegemaakt
Je gaat daar alleen wat neuken als je rapper of voetballer bent of veel geld hebt.
Denk je dat ik daar wakker van lig? Ik ben welgeteld nog maar 20 minuten wakker vandaag, dus daar heb je het antwoord al.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind 'boef' maar een treurig woord.
Wat heb je gedaan gister ouwe reus?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar wakker van lig? Ik ben welgeteld nog maar 20 minuten wakker vandaag, dus daar heb je het antwoord al.
Het lijkt er godverdomme wel op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Rens iets wegheeft van Tong80?
Uh, nee. Volgens mij is het wel redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Rens iets wegheeft van Tong80?
Hoe is het met Fish'o'mania?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Volgens mij is het wel redelijk duidelijk.
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zondag pas. Vanavond eerst SS Doomtrooper.
Uh, okéquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!
gaat het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NIET? KOMT DAT EROP! KANKERVET DIT DAT!
Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was niet serieus. Ken jij die film wel?
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligansquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het was wel serieus. Ik kijk een stuk meer uit naar zo'n film dan een Oscar winnende film.
Ik heb vannacht nog een korte review geschreven, maar ik was toen al wel enigszins heen...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit eentje die je gezien moet hebben.
Misschien ook, maar ik heb gister weer in mijn eentje paar toppertjes gekeken. Dat zijn gewoon weg de films welke ik leuk vind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja heel erg leuk, het is meer de nostalgische waarde die het heeft met de VI Hooligans
De grap is denk ik dat hij ook echt zijn woorden heeft gemarked.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik het nog wat te vroeg voor, deze voorspellling
Wielrennen is saai.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:16 schreef Tjacka het volgende:
als je nu nog kan beweren dat wielrennen saai is ben je niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |