Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvquote:
2,8 op imdb, moet wel een topfilm zijn dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvKijken kan ik niet, maar hopelijk heb ik binnenkort meer fans in mijn SS Doomtrooper fanclub.
Middernacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed, goed. Vanavond SS Doomtrooper op tvKijken kan ik niet, maar hopelijk heb ik binnenkort meer fans in mijn SS Doomtrooper fanclub.
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diep Korte eigen beleving geschreven, maar het was al laat en ik was al moe dus er moet wat geschaafd worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
2,8 op imdb, moet wel een topfilm zijn dus
Dus is morgen ook een saaie etappe?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag godverdomme weer zo'n saaie Touretappe, morgen gelukkig een overgangsetappe en dan zondag de Mont Ventoux.
Eigenlijk is zo'n tour best saaiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag godverdomme weer zo'n saaie Touretappe, morgen gelukkig een overgangsetappe en dan zondag de Mont Ventoux.
Hoiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu #2 het gaat diep, heel diep Korte eigen beleving geschreven, maar het was al laat en ik was al moe dus er moet wat geschaafd worden denk ik.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
donraja hoezo praten wij niet meer met elkaar
hebben we ruzie
Vuelta is eigenlijk het leukste. De Tour wordt keer op keer verneukt doordat er 3 sprintetappes achter elkaar zitten bijvoorbeeld. Ook die eindstreep in de afdaling word je treurig van.quote:
Excuses, ik was me er niet van bewust dat wij een relatie hadden.quote:
niet er zijn geen datesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Excuses, ik was me er niet van bewust dat wij een relatie hadden.
Maar, hoe is het met de dates?
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan nog oplopen tot 38 miljoen.twitter:voetbalzonenl twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:12:45BREAKING: Real Madrid voldoet aan de transferclausule van Asier Illarramendi: 30 miljoen euro. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |