Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
vertonghen heeft vorig jaar toch het tegendeel bewezen? jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
21 is oud in de eredivisie op moment ja.
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekken![]()
23 is wel een mooie leeftijd om te vertrekken meestal, soms iets eerder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
quote:
dit is wel waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Dat komt door de dexaprinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.quote:
Hot Seesquote:
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.
En hij was daar - net als Vertonghen bij Tottenham - wel een uitblinker, daarom zeg ik ook dat ik Vertonghen het nog wel zie halen bij de echte top.
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scorenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Wij hadden precies het omgekeerde, hij werd boos als je zijn naam uitsprak als Seesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
sowieso je kind een dubbele naam geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
Einde van dit fascinerende bericht.
[..]
Hot Sees
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
plus dat de verdedigers niet van een hoog niveau zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
De Spaanse competitie is dan ook niet serieus te nemen, als je daar bij een andere club als Real of Barca speelt ben je - uitzonderingen daargelaten - geen topspeler.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |