Mijn verwachtingen waren te hoog. Maar het blijft een geweldige voetballer die de afgelopen jaren toch echt veel beter is geworden.quote:
De NOS wordt leeggeroofd in Frankrijk, arme zieltjes.twitter:hendriksmj twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 13:20:09Vanochtend weer poging tot inbraak in tv-auto's. Om gek van te worden. Nu niks meegenomen. #TDF reageer retweet
al 21quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Eriksen is ook al 21, word niets meer man.
Fischer gaat ajax in ieder geval nog een echte klapper mee makken.
En dat zegt wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan begint het pasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Fischer gaat ajax in ieder geval nog een echte klapper mee makken.
het is wel eriksen over wie hij praat, dan hapt iedereen omdatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijkste troll ooit. Gewoon 3 happers binnen de 10 seconden.
Insomnia
Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
ik had hem nog 1 keer gequote om je punt duidelijker te makenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ook bepaald
[..]
Ik verwacht wel dat hij de afgelopen maanden alles gefilmd heeft en binnenkort met een real life soap komt.
Dus ik zat wel op een topniveauquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je geloofwaardigheid uitgezet in een grafiek.
[ afbeelding ]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder was 23 toen hij naar Real ging.
Ik heb de laatste dagen af en toe dat als ik met mijn muis klik, dat dat ding dan dubbelklikt, daar krijg je dan hele rare posts mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik had hem nog 1 keer gequote om je punt duidelijker te maken
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Sneijder was 23 toen hij naar Real ging.
ja nu uiteindelijk, die is de laatste jaren pas echt goed geworden niet op zijn 21stequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.
Van Persie ging op z'n 20e geloof ik al naar Arsenal en speelt gewoon bij wereldtop.
Welke prijzen heeft v. Persie gewonnen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En je ziet wat er van terecht is gekomen.
Van Persie ging op z'n 20e geloof ik al naar Arsenal en speelt gewoon bij wereldtop.
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan niet dagelijks. Henk-Jan wil immers niet in de media komen met de ziekte welke hij weigert te zien als een ziekte.
Ik verwacht wel dat hij de afgelopen maanden alles gefilmd heeft en binnenkort met een real life soap komt.
vertonghen en suarez gingen ook later weg en zijn topspelersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.
Als echte topper moet je gewoon zo snel mogelijk weg uit de eredivisie op moment
ja dit ziet er beter uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan niet dagelijks. Henk-Jan wil immers niet in de media komen met de ziekte welke hij weigert te zien als een ziekte.
Dopingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu uiteindelijk, die is de laatste jaren pas echt goed geworden niet op zijn 21ste
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarbij was de eredivisie toen ook wel wat sterker.
Als echte topper moet je gewoon zo snel mogelijk weg uit de eredivisie op moment
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
vertonghen en suarez gingen ook later weg en zijn topspelers
Geld erop dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig
En ja dat denk ik ook. Wellicht wel een nieuwe talentenjacht waar ze opzoek gaan naar de grootste tumor.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen af en toe dat als ik met mijn muis klik, dat dat ding dan dubbelklikt, daar krijg je dan hele rare posts mee.
daarom heeft real madrid interesse in suarez en is iedereen van tottenham lyrisch over jantje en zagen ze hem al gauw als 1 van hun betere spelers, nee dan ben je geen topperquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Beide gewoon subtoppertjes? Vertonghen heeft dan nog wel wat potentie.
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
daarom heeft real madrid interesse in suarez en is iedereen van tottenham lyrisch en zagen ze hem al gauw als 1 van hun betere spelers, nee dan ben je geen topper
je begon zelf over van persie die jarenlang niks gewonnen heeft bij arsenalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
Dat ook weer niet, die posts zag er wat zekerder uit dan ik ben.quote:
Van Persie gewoon topspeler bij een van de beste teams ter wereld, wat is je probleem?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
je begon zelf over van persie die jarenlang niks gewonnen heeft bij arsenal
je bent een beetje dom bezig
ja nu ja, en die gast is nu 29 ofzo? dus wat lul je dan dat je op je 21ste te oud bentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie gewoon topspeler bij een van de beste teams ter wereld, wat is je probleem?
21 is oud in de eredivisie op moment ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja nu ja, en die gast is nu 29 ofzo? dus wat lul je dan dat je op je 21ste te oud bent
Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
vertonghen heeft vorig jaar toch het tegendeel bewezen? jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
21 is oud in de eredivisie op moment ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |