Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tottenham wordt 5e in de premier league. Dat is gewoon subtop. Maar zoals ik net zei, Vertonghen kan inderdaad nog wel wat doorgroeien.
Suarez speelt middenmoot
vertonghen heeft vorig jaar toch het tegendeel bewezen? jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
21 is oud in de eredivisie op moment ja.
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Tyron het volgende:
jij denk dat je op je 19de maar naar topclub moet vertrekken![]()
23 is wel een mooie leeftijd om te vertrekken meestal, soms iets eerder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
quote:
dit is wel waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Dat komt door de dexaprinequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeg eens wat van die insomnia
volgens mij is hij skaffa
hoi jancees
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trollen mag, maar het moet wel logisch blijven. Volgens deze theorie speelt Van Persie pas 1 jaar top. En in dat geval hebben de andere spelers dan nog jaren om door te groeien ten opzichte van Van Persie.
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.quote:
Hot Seesquote:
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie speelde bij Arsenal ALTIJD champions league. Iets wat bij Tottenham ondenkbaar is.
En hij was daar - net als Vertonghen bij Tottenham - wel een uitblinker, daarom zeg ik ook dat ik Vertonghen het nog wel zie halen bij de echte top.
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scorenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Als je echt goed bent moet je naar een betere competitie.
Eredivisie is gewoon verschrikkelijk slecht voor je CV. Wordt in Engeland/Duitsland/Spanje ECHT niet meer serieus genomen. Kijk alleen al wie topscoorder is geworden laatste 5 jaar.
Wij hadden precies het omgekeerde, hij werd boos als je zijn naam uitsprak als Seesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
sowieso je kind een dubbele naam geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had ooit een Cees-jan in mijn klas, maar hij werd boos als je het uitsprak als Kees-jan. Volgens hem was het Sees-Jan.
Einde van dit fascinerende bericht.
[..]
Hot Sees
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
plus dat de verdedigers niet van een hoog niveau zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
over topscoorders zeg ik niets, wij in de eredivisie spelen gewoon een bepaald voetbal waar aanvallers makkelijker scoren
De Spaanse competitie is dan ook niet serieus te nemen, als je daar bij een andere club als Real of Barca speelt ben je - uitzonderingen daargelaten - geen topspeler.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valencia speelt ook altijd CL, maar ik schat de Spurs toch echt veel hoger in. In zowel competitie als team.
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat we niet verdedigen?
Deze tour schijnt verkocht te zijn en in scene gezet. Het is onmogelijk dat Gesink in een oprechte tour nog niet gevallen zou zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen nieuw stadion en Mollema nog steeds 3e. Niet slecht.
Ik begreep je, en mee eens. Daarom gaf ik ook aan dat altijd CL bereiken niet garant staat aan een topteam.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen nieuw stadion en Mollema nog steeds 3e. Niet slecht.
Bestuur tegen de muur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi, nu alleen nog jullie directie weg.
En dan winnen we de Treble.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoi, nu alleen nog jullie directie weg.
Cees = Keesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Einde van dit fascinerende bericht.
[..]
Hot Sees
welke danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er is in elk geval een baseball team naar je vernoemd.
Cees Nooteboom wordt volgens mij wel altijd als Sees uitgesproken.quote:
Ziet er een beetje giro uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aankomst vandaag?
[ afbeelding ]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?quote:
Mind is blown²quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?
De zuiderlingen noemden de noorderlingen allemaal JanKees --> Yankees.
Geschiedenislesje op de vrijdagmiddag.quote:
Nee wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de naam daar vandaan komt he?
De zuiderlingen noemden de noorderlingen allemaal JanKees --> Yankees.
treble denk ik, alleen bayern met guardiola is lastigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de Champions League, mark my words.
Geen Def Rhymz?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef Caland het volgende:
Weekend![]()
Vanaf morgen 7 dagen op rij zuipen. Hard leven.
quote:Guardiola hekelt Barça
Pepe Guardiola neemt het Barcelona-president Sandro Rosell en de club zelf kwalijk dat ze hem tijdens zijn sabbatical niet met rust hebben gelaten. De Spanjaard verliet de Catalanen na het seizoen 2011/2012 en is inmiddels weer aan het werk als trainer van Bayern München.
"Ik reisde zesduizend kilometer en vroeg de president mij met rust te laten, maar dat lukte niet. Ze hebben zich niet aan hun woord gehouden", vertelde Guardiola in de Spaanse krant Mundo Deportivo.
De 42-jarige oud-speler van de club won tijdens zijn periode in Barcelona veertien prijzen, waaronder twee keer de Champions League. "Ik zal nooit vergeten dat Barcelona de ziekte van Tito Vilanova gebruikte om mij te beschadigen", aldus Guardiola.
Volgens de Spanjaard neemt Barcelona het hem kwalijk dat hij geen aandacht aan Vilanova besteedde toen de trainer van de Catalanen in New York werd behandeld aan kanker. "Ik heb Tito ontmoet in New York, en we hebben elkaar ergens anders niet gezien, omdat dat niet mogelijk was, maar dat ligt niet aan mij."
Barcelona's vice-president, Jordi Cardoner ontkent dat de club Guardiola iets kwalijk neemt. "We hebben Tito´s zieke niet gebruikt tegen Guardiola. Wie zoiets doet, is een slecht persoon."
Bron: Telegraaf
okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Dat ze dat effe uitvechten buiten de media.
ja laat ze lekker hun moeder pijpenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk allemaal. Dat ze dat effe uitvechten buiten de media.
nee ik ben 12 leg eens uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een zinnetje van me geleerd hebt. Weet je ook wat het betekent?
Ben al blij als wij de herfstvakantie halen in Europa.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ajax gaat overwinteren in de CL, mark my words.
Door jouw nieuwe ui lijk je nu op een Belieber of gewoon gay. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook genoten van Rob Harmeling gisteren?
Jouw mening neem ik alleen serieus met betrekking tot zaken die gaan tot de orde in dit forum.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door jouw nieuwe ui lijk je nu op een Belieber of gewoon gay. Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen.
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets in me zegt dat er een wagon van jouw trein vermist is.
Ik wil best een mening hebben, alleen komt het hypocriet over als ik mezelf als een grote debiel gedraag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |