Heb jij nog rawrmateriaal voor me? Een zusje bijv? Je moeder is ook goed.quote:
ja dat kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:02 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Tyron gewoon echt 12 is en verstandelijk beperkt.
lijkt me wel als ze die nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
morgen overstappen naar ziggo![]()
maar hebben die mensen zelf een utp + coaxkabel bij zich?
Oooooowwwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
MAAR TOCH ZIT JIJ OP JE 67STE STRAKS ALLEEN MET JE PLEURIS KOP EN HEB IK AL DIE CHIMIS
waarom dit gedrag?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb jij nog rawrmateriaal voor me? Een zusje bijv? Je moeder is ook goed.
Oho, score!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef Tyron het volgende:
MAAR TOCH ZIT JIJ OP JE 67STE STRAKS ALLEEN MET JE PLEURIS KOP EN HEB IK AL DIE CHIMIS
Het is een me hier opgedrongen typetje nadat iemand (jij?) het nuttig vond om te melden dat ik weer eens "rawr" in KPD posttequote:
dat was ik niet mongoolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is een me hier opgedrongen typetje nadat iemand (jij?) het nuttig vond om te melden dat ik weer eens "rawr" in KPD postte
Dus hieropan met die pics van je moeder!
Daarom tussen haakjes met vraagtekenquote:
The plot thickens!quote:
Een beetje geluk met de loting zou voor de Nederlandse clubs ook wel een keer leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben al blij als wij de herfstvakantie halen in Europa.
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje geluk met de loting zou voor de Nederlandse clubs ook wel een keer leuk zijn.
ik toch ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze moeten doen ik werk niet bij ziggo
Die niet, maar Ajax loot echt slecht en Feyenoord had ook niet bepaald geluk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente loottequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Twente en PSV hebben toch niet te klagen gehad? Jullie hebben inderdaad zelden een gunstige loting gehad.
santo coloma v1quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente lootteEen Zweeds pauperclubje en nog twee anderen waar je normaal gesproken makkelijk van moest kunnen winnen...
Twente mag dan wel eerst eens wat gaan kopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet herinneren tegen wie Twente lootteEen Zweeds pauperclubje en nog twee anderen waar je normaal gesproken makkelijk van moest kunnen winnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |