haha ja joh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen film voor een oldtimer zoals jij.
Waarom heb je eigenlijk Barbie als UI? Beter zet je een beer in je UI om je fysiek te matchen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOt....niggguh come at me.....
G.I.Joe.Retaliation.2013.Extended.Action.Cut.720p.BluRay.x264-VeDeTT [PublicHD] 20
![]()
vrijwillig pauperfilms kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
G.I.Joe.Retaliation.2013.Extended.Action.Cut.720p.BluRay.x264-VeDeTT [PublicHD] 20
![]()
Dat is zijn eigen zoonquote:
augustus is gwn een maand hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Die mascotte lijkt op een griekse god, zoals augustus/ octavianus.
maand is naar hem vernoemd bitch. Do your homework. Augustus betekent te verlichtende oid. Was bijnaam van de adoptiefzoon van ceasar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
augustus is gwn een maand hoor
Ben jij trouwens niet eerder White Boutersequote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
augustus is gwn een maand hoor
Oude gif dan, die gast is nu een stuk groter.quote:
nja achternaam kan je niks aan doenquote:
Awwyeah hier ook klaarstaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
![]()
Magic Mike is zeker je lievelingsfilm.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awwyeah hier ook klaarstaanchanning tatum cuntjess
Nee hoor heb m maar 16x gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Magic Mike is zeker je lievelingsfilm.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bakermat pls go
Kutzon trouwens, iedereen die beweert dat huidoneffenheden weg gaan door de zon: Nekschot pls. Na 2 dagen in de zon heb k nu wat puistjes/bultjes/oneffenheden op m'n schouders waar ik eerst babyglad was. Lijkt godverdomme wel alsof ik aan het kuren ben.
hap hap hapquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
[..]
vanaf 2:50, dat ben jij zekers.
Dit is techno
ben jij in die situatie kil? ik had me zelf niet in de hand gehad vriend ik was los gegaan op die puniquote:
miscquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nee vond die foto op misc net
10/10 ass
Zelfde plaat en kenteken jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kikke gek.
en die foto ooklol. dik 30jr oud of zo die foto? gezien dat Opel Record station o.i.d. op de oprit?
Wagen is ouder gezien het kenteken.
Nogsteeds zelfde kenteken nu?
If so then Blauwe platen -->
[ afbeelding ]
ik denk graag van wel.quote:
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef no1uknow het volgende:
er lopen toch wel wat doable vrouwen rond in die vrouwenvoetbal wedstrijd op ned 3 zeg
je moet dan ook niet kijken naar het voetbalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.
Geen meeuw of eend.
pinguinquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
net niet vrouwenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
En ondertussen sta je voor elke hindernis een kwartier te wachten. Zo kan iedere klapjosti wel 12km hindernisbaan doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/informatie
[ afbeelding ]
De totale afstand van deze Urbanathlon zal tussen 10 en 12 km bedragen.
Reguliere deelname individu: ¤ 50,- <---![]()
![]()
Reguliere deelname bedrijventeam: ¤ 750,- *
Lijkt mij een ruk film tbh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
![]()
als ik niet wist dat je naar die rare nigga muziek luisterde zou ik vermoeden dat je smaak hadquote:
dunno, check hem anyway straksquote:
nomnomzquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
springsteen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef no1uknow het volgende:
voor de ekte muziek luisteraars onder ons, nu een concert van The Boss op Canvas HD
gewoon vloeibare stikstof voor backnequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Hej mensen ik wil misschien beginnen met zonnebanken
Hoe bescherm je daar je ogen ? moet je daar zonnebril op?
Kan je daar net als meisje final destination eindigen of is dat maar fictief?
Moet je je insmeren?
Hoevaak per maand zit je nog veilig?
Ik vraag dit ter voorbereiding op kazantip en wil wat backne wegbranden.
nja er zijn meer mensen met the boss als bijnaamquote:
Ogen dicht doe ik altijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
Hangt helemaal van je huidtype af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
nja weeniequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja er zijn meer mensen met the boss als bijnaam
Nee, man totaal verkeerd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doe ik altijd
geen idee ken die film niet
doe ik niet
hooguit 1x per week 15-20min
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doe ik altijd
geen idee ken die film niet
doe ik niet
hooguit 1x per week 15-20min
Ik ben allochtoon maar heb de huid van een kaaskop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je huidtype af.
Als je kaaskop bent dan moet je vaker maar als je beetje pigment hebt dan is 1x per week genoeg en kan je ook een sterkere bank pakken.
Insmeren hoeft alleen erna zodat je huid niet uitdroogt. Je ogen dicht doen is genoeg bescherming het is niet zo dat je ogen gelijk wegbranden als je ze even open hebt.
Zou sowieso niet meer dan 2-3x per week gaan afhangend van de sterkte van de bank.
Ik zie soms mensen uit die zonnenstudio lopen die echt zo ongezond bruin zijn. Zijn vaak vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, man totaal verkeerd.
Je moet het steeds verder opbouwen. Je begint met 15 minuten. Elke sessie gooi je er een kwartier bij op. Anders wordt je nooit bruiner. Aan het eind van het jaar zit je dan op 13 uur per sessie
13 uurquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, man totaal verkeerd.
Je moet het steeds verder opbouwen. Je begint met 15 minuten. Elke sessie gooi je er een kwartier bij op. Anders wordt je nooit bruiner. Aan het eind van het jaar zit je dan op 13 uur per sessie
sick, wilde er nog wel heen maar 75 euro is echt te gekquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vriendin van me zat in het Goffertpark laatst, tijdens dat concert. Kwam er een vrouw naar haar toe "hier heb je twee kaartjes voor Bruce, mijn kennissen konden niet meer".
Is ze gewoon gratis naar dat concert geweest
Slapend bruin worden. Wat wil je nog meer.quote:
Oke pak pen en papier en schrijf mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
Waarom mag je niet in zomer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke pak pen en papier en schrijf mee.
In de zomer ga je niet naar de zonnestudio daar begin je op zijn vroegst mee in de herfst als je dat dan toch al wil. In de zomer pak je zon. Punt.
Hier vlak over de grens in Duitsland heb je van die kanonnen als je daar 12 minuten onder gaat liggen laat je Menno Buch op een albino lijken. Shit blijft ook gewoon weken zitten.
De beste optie is overigens gewoon in de herfst/winter op zonvakantie gaan, jwz.
Graag gedaan dima.
keer een snee in gehad, moest gehecht wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef seto het volgende:
mijn oogleden waren laatst verbrand
fkn irritant vriend
Omdat je ook wel eens van je zolder af kunt komen.quote:
bezemquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan ook nog Melatonan 2 injecties nemen.
Maar zonnebank is gewoon het beste middel wat er is tegen acne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naar het naaktstrand gaat of constant zonder shirt loopt dan eindig je alleen maar met tan lines en die zijn voor faggotsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat je ook wel eens van je zolder af kunt komen.
Melatonan II injectiesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
zyzz deed toch tan spray??
[ afbeelding ]
ik wil zelfde tint als hem
Dan loop je niet hard genoegquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En ondertussen sta je voor elke hindernis een kwartier te wachten. Zo kan iedere klapjosti wel 12km hindernisbaan doen
Ik heb die tint van mezelf. Jelly?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
zyzz deed toch tan spray??
[ afbeelding ]
ik wil zelfde tint als hem
Goede beats!quote:
Hij gaat over 2 jaar ofzo wel dood, maar dat is 2 jaar te laat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
justine bieber looking swole, /jelly
is swso kuurtje, die boy gaat hardquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 jaar ofzo wel dood, maar dat is 2 jaar te laat.
beidequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis, morgen ff ofzo? Welke heb je eigenlijk, 1 of 2?
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriendquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
justine bieber looking swole, /jelly
jahroon ff serieus geen gekheid nuquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriend
ik zou mezelf helemaal vol rammen met alle duurste middelen personal trainers enzo alles wat er op de markt is zo vuking groot worden
hij neukt je vriendin ook wel zonder vuking groot te zijn. #bieberswagquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriend
ik zou mezelf helemaal vol rammen met alle duurste middelen personal trainers enzo alles wat er op de markt is zo vuking groot worden
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym teamquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis, morgen ff ofzo? Welke heb je eigenlijk, 1 of 2?
nee jij mag niet lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym team
Ja gewoon 2. Alles wat in 1 zit zit ook in 2.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym team
Ik vind tan lines bij meisjes wel geil, is dat raar ??quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Tenzij je naar het naaktstrand gaat of constant zonder shirt loopt dan eindig je alleen maar met tan lines en die zijn voor faggots
Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind tan lines bij meisjes wel geil, is dat raar ??
Mijn argument is dat je dan zegmaar het gedeelte ziet wat het rest van volk niet te zijn krijgt wanneer ze in bikini liggen op strand bv.Voel je je speciaal als je dan die blanke kleurtje daarna mag zien.
van wie ben jij nou weer kl00nyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Ganzz het volgende:
steam -> ganzznl, l4d 1&2
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin steeds meer te denken dat er op DBB alleen maar bouwvakkers en stratenmakers zitten. Dat taalgebruik daar
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.
zoiezo vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatog
Wijsheid manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatog
Ik ga morgen twee keer. U mad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Dimachaerus het volgende:
heb al 4 dagen geen fitness getrained ik wordt helemaal leip hier
Uitkering of wajong?quote:
Ik werk fulltime als vakantiebaan. Heb heel t weekend gewerkt, dus ben nu op vrijdag vrij.quote:
Was je der by? En waar s jou fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.
heb je geen libie ofzo met je werk lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik werk fulltime als vakantiebaan. Heb heel t weekend gewerkt, dus ben nu op vrijdag vrij.
Zijn competers. Is maar net wat je mooi vindt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Eerder geen slaap. En weinig leven nu jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je geen libie ofzo met je werk lol
Men's Healthquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/informatie
[ afbeelding ]
De totale afstand van deze Urbanathlon zal tussen 10 en 12 km bedragen.
Reguliere deelname individu: ¤ 50,- <---![]()
![]()
Reguliere deelname bedrijventeam: ¤ 750,- *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
![]()
no1uknow, traint momenteel tijdelijk in mijn gym, maar ik ken hem niet van gezicht. Nu denkt ik elke keer dat ik sjans heb als ik fruitig wordt aangekeken![]()
haha is ie knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha is ie knap? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
ooww shit. Trouwens als ik jouw posts lees dan hoor ik jouw stem zo zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat weet ik dus niet. ik weet niet hoe die gast d'r uit ziet
haha, mooie. lol. Incl dat Westlandse boerenpummel / Thomas van Eigen Huis accent en alles d'r bij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ooww shit. Trouwens als ik jouw posts lees dan hoor ik jouw stem zo zeg maar.![]()
.
dat ja :p!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, mooie. lol. Incl dat Westlandse boerenpummel / Thomas van Eigen Huis accent en alles d'r bij?
Iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat weet ik dus niet. ik weet niet hoe die gast d'r uit ziet
dat lijkt me wel opwindend als jij een stijfje zou krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha is ie knap? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
waarom geen WTF stack?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen whey en dexaprine en zma en Ripped!!
Klinkt erg nice ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef no1uknow het volgende:
en is de eigenaar zo'n brede eindbaas met een snor en lang haar die waarschijnlijk dacht 'laat ik een gym openen, dan kan ik me hobby beoefenen en nog wat geld verdienen'. Geen inschrijfgeld, geen jaarcontracten en andere fratsen, gewoon 29,50 euro = onbeperkt sporten.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef seto het volgende:
nicelol dat geloof ik graag maar dit is letterlijk 800 meter van m'n huis vandaan, lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent was ook heel relaxt, mocht rustig ff rondkijken, liet nog wat dingen zien. Eindbaas ftw
Welke is dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef no1uknow het volgende:
Carbon, wat ben je toch een eindbaas! Ben naar die sportschool geweest die jij aandroeg, wat een bazemgym. Allemaal apparaten van x jaar oud, maar allemaal goede staat, dumbells tot (wat ik heb gezien) 50 kg, echt een hardcoregymgevoel kreeg ik daar
En om het af te maken is de eigenaar zo'n brede eindbaas met een snor en lang haar die waarschijnlijk dacht 'laat ik een gym openen, dan kan ik me hobby beoefenen en nog wat geld verdienen'. Geen inschrijfgeld, geen jaarcontracten en andere fratsen, gewoon 29,50 euro = onbeperkt sporten.
Tx & yw. Dicht bij huis is echt handig. En je kunt dan bv. thuis douchen als je dat handiger vindt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol dat geloof ik graag maar dit is letterlijk 800 meter van m'n huis vandaan, lekker.
Die vent was ook heel relaxt, mocht rustig ff rondkijken, liet nog wat dingen zien. Eindbaas ftw
quote:Tx & yw.
Sowieso thuis douchenquote:Dicht bij huis is echt handig. En je kunt dan bv. thuis douchen als je dat handiger vindt.
Hoever is dat eigenlijk bij master-mutant RaymondK vandaan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef no1uknow het volgende:
https://plus.google.com/113912520442220182878/about?gl=nl&hl=nl
meer is er op internet niet te vinden
http://www.deweekkrant.nl(...)ijke_sfeer_bij_char/
Ik gok dat Raymond hier ergens woont, althans, dat is Leidschendam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoever is dat eigenlijk bij master-mutant RaymondK vandaan?
lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoever is dat eigenlijk bij master-mutant RaymondK vandaan?
ja genieten met die soulmuziekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee gast 150 meter.
fitline voldoet prima![]()
haha, gisteren was d'r betere muziek, maar who cares, ik luister toch alleen maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja genieten met die soulmuziek
[ afbeelding ]
dan zou ik opzeker een stijfje krijgen, als jij zo zou gaan dansen. kan je dat niet is doen in 1 van je komende video's?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, gisteren was d'r betere muziek, maar who cares, ik luister toch alleen maar
naar Annie Temeyer met Why tell me Why
Anders kan ik mezelf niet beheersen:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, gisteren was d'r betere muziek, maar who cares, ik luister toch alleen maar
naar Annie Temeyer met Why tell me Why
Anders kan ik mezelf niet beheersen:
lol, nee 1 plaatje die die er op geprikt heeft lol.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]Als ie eindelijk wat gaat doen is het niet bepaald full-stack.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef no1uknow het volgende:
ik stem trouwens voor RaymondK als mascotte weer in het volgende deeltje
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:01 schreef no1uknow het volgende:
ik stem trouwens voor RaymondK als mascotte weer in het volgende deeltje
beetje gay is okayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dans ook wel eens in de gym maar ik zet dan die sicke Zyzz moves.
darkroom de bruine snorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef Cake-Man het volgende:
welke clup gaan jullie vanavond ? ik ga straks nog even naar gym om wat extra bicep pomp
ik ga vanavond dungeon tier 6 raiden en daarna rechtstreeks door naar ironforgequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef Cake-Man het volgende:
welke clup gaan jullie vanavond ? ik ga straks nog even naar gym om wat extra bicep pomp
sterkte, en vergeet je buttplug nietquote:
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben jij deze dfe_?
http://steamcommunity.com/profiles/76561198005410383/
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen whey en dexaprine en zma en Ripped!!
Noukie!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:54 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan zeggen over vrouwenvoetbal wat je wilt maar wouldbang indefinitely
Verkapt ik-blijf-hier-vanwege-de-(yoga)mokkels-zitten argument.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee gast 150 meter.
fitline voldoet prima![]()
Dus jij wilt hiermee zeggen dat biebs aan de aas zit/zat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Curlbrah het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar;
[ afbeelding ]
in een half jaar. inb4 "kan wel hoor, gwn goed eten, goed trainen" maar ik denk niet dat biebs daar het type voor is.
http://www.celebrityhealt(...)aggressive-behavior/
http://www.celebdirtylaun(...)xplained-video-0331/
http://www.steroid.com/bl(...)-Gossip-Websites.php
Allemaal solide bronnen.
srsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij wilt hiermee zeggen dat biebs aan de aas zit/zat?
Best treurig om met zo'n fysiek te kuren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Curlbrah het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar;
[ afbeelding ]
in een half jaar. inb4 "kan wel hoor, gwn goed eten, goed trainen" maar ik denk niet dat biebs daar het type voor is.
Allemaal solide bronnen.
Valt wel mee toch qua gains?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Curlbrah het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar;
[ afbeelding ]
Allemaal solide bronnen.
Ik had me al ingedekt voor deze post maar je nam de moeite zeker niet om 'm te lezen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Valt wel mee toch qua gains?
Als bieber aan de druks zit dan heeft P.maus helemaal aan de verboden snoepjes gezeten.
http://instagram.com/p/T31Sx_gvnC/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Curlbrah het volgende:
Van
[ afbeelding ]
naar;
[ afbeelding ]
Allemaal solide bronnen.
ja, daar zie je niks zitten jahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/T31Sx_gvnC/
half jaar geleden
Nee, maar wel in een jaar ~20 kg nagenoeg droge massa in een jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik had me al ingedekt voor deze post maar je nam de moeite zeker niet om 'm te lezen?
Zoals ik al zei, biebs lijkt me niet het typje om goed te eten enzulks, daarnaast heeft panzer het niet in een half jaar gegained.
i rest my case.
Lekker boeiend of hij gekuurd heeft of niet toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar wel in een jaar ~20 kg nagenoeg droge massa in een jaar.Ik geloof best dat bieber kuurt maar no way dat p.maus natty is dan.
dunno, iemand die elke dag goed eet en hard traint kan veel bereiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, maar wel in een jaar ~20 kg nagenoeg droge massa in een jaar.Ik geloof best dat bieber kuurt maar no way dat p.maus natty is dan.
Boeit ook niet, maar valse dingen beweren is wel beetje sad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker boeiend of hij gekuurd heeft of niet toch?
hou je bek over hem vriend hij traint kk hard eet kk hard 100% dedicatie vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
biebert zou nog wel 4/5 jaar zo kunnen trainen voordat hij een kuurtje pakt. gaat de 27 niet redden zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lekker boeiend of hij gekuurd heeft of niet toch?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hou je bek over hem vriend hij traint kk hard eet kk hard 100% dedicatie vriend
Zou me geld terugvragen als ik er zo uit zie na kuurtjequote:
Mensen die kuren hoeven niet huge te zijn, daardoor kunnen zoveel mensen ook natty claimen zonder dat er vragen over komen.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef Beach het volgende:
Volgens die redenering ben ik dus ook niet natty.
kklillijk puffy nippels bij jonge, zie je telkens door shirtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen en gyno?? Dat is gewoon puffy nipples
dan liever invertedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kklillijk puffy nippels bij jonge, zie je telkens door shirt
By jou ies gyno juist sexi ensowquote:
Bestaan er mannen met inverted nibbles dan? Ik heb ze alleen bij vrouwen gezien.quote:
Zal vast wel bestaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bestaan er mannen met inverted nibbles dan? Ik heb ze alleen bij vrouwen gezien.
Ik woon niet in de buurt van NY die bestelling doet er veel te lang over om hier te komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Montelly het volgende:
2 maal LARGE WEST SIDE DELUXE pizza bishes!!
Fuck all gainsweeekend!
Reclame: www.newyorkpizza.nl
Krijg je een gratis pipa bij je westside pizza?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Montelly het volgende:
Fuck all gainsweeekend!
Niet in de buurt vam NY wonen, kkdorpelingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik woon niet in de buurt van NY die bestelling doet er veel te lang over om hier te komen
Blijf haten, ze zijn bijna klaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Krijg je een gratis pipa bij je westside pizza?
Ow haha nee gewoon dat ik tieten heb. Grapje werd verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen en gyno?? Dat is gewoon puffy nipples
Jep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bestaan er mannen met inverted nibbles dan? Ik heb ze alleen bij vrouwen gezien.
Die verdwenen toch bij je door het liften?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow haha nee gewoon dat ik tieten heb. Grapje werd verkeerd begrepen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Montelly het volgende:
Ik heb een keer meid gehad mt van die grote pannenkoeken als tepels![]()
Zoals Havana Ginger?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Montelly het volgende:
Eerder carmella bingquote:
Kut je was me voor. GRRRRRquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:15 schreef Beach het volgende:
smerig hoor Fanta, ons een ban proberen aan te naaien
13 voor pizzaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Montelly het volgende:
Fuck all gainsweeekend!
gadverfdmme moet altijd beetje spugen danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Montelly het volgende:
was dat toen je moeder je borstvoeding gaf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gadverfdmme moet altijd beetje spugen dan
Hahaha ja en er was een gerucht dat ze aids had.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf hahah ze is kkdik geworden
altijd al gewete dat ze potentie had
[ http://img835.imageshack.us/img835/2322/563421.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha ja en er was een gerucht dat ze aids had.
Maar idd, goede bulk.
quote:EDIT: NO SHE DOES NOT have AIDS. No one confirmed it. She was pregnant, that is why she stopped making videos for a short period of time. People can be so ignorant. This rumor went out of control, so to prove to the world she was NOT infected she has already performed in several other videos, where she is having sex with another man. She obviously recently had a child because she has put on a few extra pounds and you can clearly see it in the new films, but again, this was done on purpose...she wanted to immediately start making adult movies again very shortly after giving birth because people had spread this horrible untrue rumor.
quote:
dit is in kazantipquote:
Fuck man, daar wil ik echt heen!quote:
Gefeliciteerd je bent de 10.000stequote:
wat is bbw ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ze wil zich gewoon richten op de BBW niche.
Kijk jij bbw? Eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ze wil zich gewoon richten op de BBW niche.
vrouwen hoeven toch niet te bulken die vinden zichzelf altijd te dikquote:
Ik ben haar naam vergeten, maar het is een vrouw die zichzelf helemaal volvreet omdat ze de dikste bbw porno actrice wilt worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
vrouwen hoeven toch niet te bulken die vinden zichzelf altijd te dik
vind jij je zelf ook te dikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ben haar naam vergeten, maar het is een vrouw die zichzelf helemaal volvreet omdat ze de dikste bbw porno actrice wilt worden.
Toen ik nog hevig porn keek wel.quote:
- Randy Marshquote:I've gotten used to seeing anything I want at the click of a button. Once you jack off to Japanese girls puking inside each other's mouths you can't exactly go back to reading Playboy.
Ow lawd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Toen ik nog hevig porn keek wel.
[..]
- Randy Marsh
Wat is de meest fucked up porn die je ooit hebt gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
- Randy Marsh
Been there.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[..]
- Randy Marsh
Hairy armpit lickingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is de meest fucked up porn die je ooit hebt gezien?
Jep. Zet nu ook weer een dikke streak as we speak.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Been there.
Gewoon maandje nofap is het weer normaal.
hef is beter manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ghehe dat rijmt. Denken jullie dat ik de next kempi ben?
Ja is ook beter man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik herken dit niet
ik raak echt niet opgewonden van heftige porno
doe mij maar amateur
serieus ? heb je linkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Sapstengel het volgende:
Nog beter is geen amateur maar gewoon filmjes van dansende chickies ofzo.
Plaats een viddy van een chick die haar ass op de ritme van een beat kan shaken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon op een willekeurige pornsite naar "dancing girl" oid zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |