Men's Healthquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/informatie
[ afbeelding ]
De totale afstand van deze Urbanathlon zal tussen 10 en 12 km bedragen.
Reguliere deelname individu: ¤ 50,- <---![]()
![]()
Reguliere deelname bedrijventeam: ¤ 750,- *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:36 schreef RaymondK het volgende:
![]()
no1uknow, traint momenteel tijdelijk in mijn gym, maar ik ken hem niet van gezicht. Nu denkt ik elke keer dat ik sjans heb als ik fruitig wordt aangekeken![]()
haha is ie knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha is ie knap? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
ooww shit. Trouwens als ik jouw posts lees dan hoor ik jouw stem zo zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat weet ik dus niet. ik weet niet hoe die gast d'r uit ziet
haha, mooie. lol. Incl dat Westlandse boerenpummel / Thomas van Eigen Huis accent en alles d'r bij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ooww shit. Trouwens als ik jouw posts lees dan hoor ik jouw stem zo zeg maar.![]()
.
dat ja :p!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, mooie. lol. Incl dat Westlandse boerenpummel / Thomas van Eigen Huis accent en alles d'r bij?
Iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat weet ik dus niet. ik weet niet hoe die gast d'r uit ziet
dat lijkt me wel opwindend als jij een stijfje zou krijgenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haha is ie knap? Ik zou wel stijfje krijgen en dan liften met mijn dick.
waarom geen WTF stack?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen whey en dexaprine en zma en Ripped!!
Klinkt erg nice ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef no1uknow het volgende:
en is de eigenaar zo'n brede eindbaas met een snor en lang haar die waarschijnlijk dacht 'laat ik een gym openen, dan kan ik me hobby beoefenen en nog wat geld verdienen'. Geen inschrijfgeld, geen jaarcontracten en andere fratsen, gewoon 29,50 euro = onbeperkt sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef seto het volgende:
nicelol dat geloof ik graag maar dit is letterlijk 800 meter van m'n huis vandaan, lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vent was ook heel relaxt, mocht rustig ff rondkijken, liet nog wat dingen zien. Eindbaas ftw
Welke is dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef no1uknow het volgende:
Carbon, wat ben je toch een eindbaas! Ben naar die sportschool geweest die jij aandroeg, wat een bazemgym. Allemaal apparaten van x jaar oud, maar allemaal goede staat, dumbells tot (wat ik heb gezien) 50 kg, echt een hardcoregymgevoel kreeg ik daar
En om het af te maken is de eigenaar zo'n brede eindbaas met een snor en lang haar die waarschijnlijk dacht 'laat ik een gym openen, dan kan ik me hobby beoefenen en nog wat geld verdienen'. Geen inschrijfgeld, geen jaarcontracten en andere fratsen, gewoon 29,50 euro = onbeperkt sporten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |