SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naar het naaktstrand gaat of constant zonder shirt loopt dan eindig je alleen maar met tan lines en die zijn voor faggotsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Omdat je ook wel eens van je zolder af kunt komen.
Melatonan II injectiesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
zyzz deed toch tan spray??
[ afbeelding ]
ik wil zelfde tint als hem
Dan loop je niet hard genoegquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
En ondertussen sta je voor elke hindernis een kwartier te wachten. Zo kan iedere klapjosti wel 12km hindernisbaan doen
Ik heb die tint van mezelf. Jelly?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Dimachaerus het volgende:
zyzz deed toch tan spray??
[ afbeelding ]
ik wil zelfde tint als hem
Goede beats!quote:
Hij gaat over 2 jaar ofzo wel dood, maar dat is 2 jaar te laat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
justine bieber looking swole, /jelly
is swso kuurtje, die boy gaat hardquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 jaar ofzo wel dood, maar dat is 2 jaar te laat.
beidequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis, morgen ff ofzo? Welke heb je eigenlijk, 1 of 2?
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriendquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
justine bieber looking swole, /jelly
jahroon ff serieus geen gekheid nuquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriend
ik zou mezelf helemaal vol rammen met alle duurste middelen personal trainers enzo alles wat er op de markt is zo vuking groot worden
hij neukt je vriendin ook wel zonder vuking groot te zijn. #bieberswagquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je zou maar zo fukking veel geldt als hem hebben vriend
ik zou mezelf helemaal vol rammen met alle duurste middelen personal trainers enzo alles wat er op de markt is zo vuking groot worden
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym teamquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben nu niet thuis, morgen ff ofzo? Welke heb je eigenlijk, 1 of 2?
nee jij mag niet lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym team
Ja gewoon 2. Alles wat in 1 zit zit ook in 2.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als we 2 doen ben ik binnenkort ook wel in. Kunnen we met zn 4en, gym team
Ik vind tan lines bij meisjes wel geil, is dat raar ??quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Tenzij je naar het naaktstrand gaat of constant zonder shirt loopt dan eindig je alleen maar met tan lines en die zijn voor faggots
Ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind tan lines bij meisjes wel geil, is dat raar ??
Mijn argument is dat je dan zegmaar het gedeelte ziet wat het rest van volk niet te zijn krijgt wanneer ze in bikini liggen op strand bv.Voel je je speciaal als je dan die blanke kleurtje daarna mag zien.
van wie ben jij nou weer kl00nyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Ganzz het volgende:
steam -> ganzznl, l4d 1&2
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Begin steeds meer te denken dat er op DBB alleen maar bouwvakkers en stratenmakers zitten. Dat taalgebruik daar
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Ken een paar DBB'ers. Te dom om te poepen maar wel groot en sterk.
zoiezo vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatog
Wijsheid manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
liever lekker dom geen zorgen lekker wajong dan fucking slim overal druk om maken en shit op werk enso jatog
Ik ga morgen twee keer. U mad?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Dimachaerus het volgende:
heb al 4 dagen geen fitness getrained ik wordt helemaal leip hier
Uitkering of wajong?quote:
Ik werk fulltime als vakantiebaan. Heb heel t weekend gewerkt, dus ben nu op vrijdag vrij.quote:
Was je der by? En waar s jou fotoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.
heb je geen libie ofzo met je werk lolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik werk fulltime als vakantiebaan. Heb heel t weekend gewerkt, dus ben nu op vrijdag vrij.
Zijn competers. Is maar net wat je mooi vindt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die meeste gasten daar hebben een groot fysiek maar geen mooi fysiek.
Eerder geen slaap. En weinig leven nu jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
heb je geen libie ofzo met je werk lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |