krijg je dan een boner tijdens trainen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik zie haar altijd op die schermen in Basic Fit.
Zou raken, ze ziet er tegenwoordig beter uit dan in Flodder tbh.
Nee gelukkig niet. Straks breekt hij af met deadliften als ik de bar laat zakken en hij er achter blijft hangen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef seto het volgende:
[..]
krijg je dan een boner tijdens trainen?
Ja, of hij schiet in je oogquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Straks breekt hij af met deadliften als ik de bar laat zakken en hij er achter blijft hangen.
doe je ze voor een spiegel? straks krijg je een boner van je eigen spiegelbeeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Straks breekt hij af met deadliften als ik de bar laat zakken en hij er achter blijft hangen.
Nou ik heb 1 keer een echte raging boner gehad in de gym, dat was toen Fanta kwam trainen en ze ging squatten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:11 schreef seto het volgende:
[..]
doe je ze voor een spiegel? straks krijg je een boner van je eigen spiegelbeeld
ik heb dat weleens
fucking gevaarlijk als ik dit zo lees vriend
Dat is dan wel een klein bonertje als je de bar erboven krijgt bij een DL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gister zei je nog dat je geen vriendin hadquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
mijn vriendin gaat altjd mee naar de gym je kan vast wel rade waarom
om te zorgen dat je niet naar andere chicks durft te kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja denk het ook eigenlijk.waarom moet je datnou seggeen was onse geheim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb haar gezien bij mijn basic fit. Klein en arrogant.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik zie haar altijd op die schermen in Basic Fit.
Zou raken, ze ziet er tegenwoordig beter uit dan in Flodder tbh.
Ja kwam ze echt langs?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik heb haar gezien bij mijn basic fit. Klein en arrogant.
Volgens mij is ze heel lief in het echt. Jammer dat ze toch een geld wolf isquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kwam ze echt langs?
Wist niet dat ze arrogant was, ze kwam best sympathiek over in dat programma waar ze een date zocht.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
ze kwam best sympathiek over in dat programma waar ze een date zocht.
iemand?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Kan dit wat zijn?
http://www.trainmore.nl
lol except notquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kwam ze echt langs?
Wist niet dat ze arrogant was, ze kwam best sympathiek over in dat programma waar ze een date zocht.
jep ze had een fotoshoot en toen ging ik een foto daarvan posten en iedereen zeggen dat ik dat was. Trollsessiegeslaagd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja kwam ze echt langs?
Ja blijft wel een Oost Europese golddigger natuurlijk. Nee maar gewoon voor een middagje terras ofzo lijkt ze me best okay, zou geen relatie kunnen onderhouden met zo'n persoon.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol except notlijkt me een high maintenance draakje van een wijf
Hahah was zij dat ja?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jep ze had een fotoshoot en toen ging ik een foto daarvan posten en iedereen zeggen dat ik dat was. Trollsessiegeslaagd.
Rightquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Nee maar gewoon voor een middagje terras ofzo lijkt ze me best okay,
als ik meisje zie ik krachthonk doe ik altijd ff rukkie zetten in de wc anders teveel afleiding, is gevaarlijk met deathlift snap jequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:20 schreef Jahr00n het volgende:
Ja ook wel. Maar ik bedoel dat je volgens mij wel met haar kan lachen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Right, alsof je haar warme flamous niet zou volknallen met je proteïnen.
ja, toen ik die voor het eerst zag dacht ik voor een seconden heel kort dat er e.o.a. langwerpige kaas of zo op de grond vielquote:
11 juli 2013, de dag dat Montelly uit de kast kwam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Montelly het volgende:
Ik zit nu op kaantoor naar buiten te kijken, krijg ik opeens kkharde stijfjegewoon zomaar, uit niets. En er zitten allemaal gasten hier, niet eens een lekkere chick
Anyhow, dit is fok vermelding waard..![]()
![]()
![]()
Dit dus..quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
K ken dat gevoel alsof de testo uit je aderen van je lul knalt dat krijg je met die Sick hoge t waarden
Oow ok....quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Werkt yohimbine beetje als V?? Dan ga k jb vanavond helemaal kapot ragge
hij is tog ook turk ? werd wel tijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
11 juli 2013, de dag dat Montelly uit de kast kwam.
ik was buikspieren doen zij was aan het lunchen in het loungegedeelte 3 meter verderop dus kon alles horen. Tatjana" tegenwoordig praat iedereen achter elkaars rug, niemand is meer eerlijk''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja blijft wel een Oost Europese golddigger natuurlijk. Nee maar gewoon voor een middagje terras ofzo lijkt ze me best okay, zou geen relatie kunnen onderhouden met zo'n persoon.
[..]
Hahah was zij dat ja?
Zag je toevallig een weerspiegeling van jezelf in het raam?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Montelly het volgende:
Ik zit nu op kaantoor naar buiten te kijken, krijg ik opeens kkharde stijfjegewoon zomaar, uit niets. En er zitten allemaal gasten hier, niet eens een lekkere chick
Anyhow, dit is fok vermelding waard..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
huh gwn stijvve uit het niks is normaal toch heb ik zovaak (ben 20 )
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
huh gwn stijvve uit het niks is normaal toch heb ik zovaak (ben 20 )
Is redelijk, maar hangt van de vestiging af. In Den Bosch heb je dumbbells t/m 38kg en een squatrack, in Eindhoven gaan de dumbbells maar t/m32 en is er geen squatrack. Even goed kijken wat er wel en niet is. Verder sluit je een jaarabonnement af en wordt er geen rekening gehouden met vakanties, ziektes etc. Als je je hiervan bewust bent en de discipline hebt om vaak te sporten kun je hier goedkoop sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Kan dit wat zijn?
http://www.trainmore.nl
Ah ok dan pass ik voor Trainmore. Die om de hoek is in de vakantie periode gesloten van 12.00 tot 16.00, stond dus voor een dichte deur toen ik een uurtje geleden langs fietstequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is redelijk, maar hangt van de vestiging af. In Den Bosch heb je dumbbells t/m 38kg en een squatrack, in Eindhoven gaan de dumbbells maar t/m32 en is er geen squatrack. Even goed kijken wat er wel en niet is. Verder sluit je een jaarabonnement af en wordt er geen rekening gehouden met vakanties, ziektes etc. Als je je hiervan bewust bent en de discipline hebt om vaak te sporten kun je hier goedkoop sporten.
Aanvullinkje: volk is Basic Fit/F4F / all-you-can-eat-restaurant-achtig. Niet ideaal dus.
Sinds ik bij een hardcoregym train besef ik pas dat het echt een voordeel is om alleen maar serieuze sporters om je heen te hebben.
Was die gym met dumbbells t/m 70kg om de hoek niets?
Ziet er goed uit, net gegeten maar krijg hier weer honger vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Komkommerplakjes zo groot als damschijven. Zo rol ik.
Dat schreef je zelf...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah ok dan pass ik voor Trainmore. Die om de hoek is in de vakantie periode gesloten van 12.00 tot 16.00, stond dus voor een dichte deur toen ik een uurtje geleden langs fietsteHoe weet jij eigenlijk dat dat om de hoek is?
Ik zit ook bij een private gym. Bewijs van lidmaatschap is een gesealt pasje, iedereen kan gewoon in en uit lopen en gewoon een gemoedelijke sfeer zonder tokkievolk. Weet niet hoe dat bij een Basic Fit e.d. is maar als ik soms verhalen lees denk ik dat zo'n private gym wel beter is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef CarbonC het volgende:
Over het algemeen heb ik meer met losse vestigingen i.p.v. grote ketens. Geldt niet alleen voor gyms, trouwens.
Papapistos en VKMSDR volgens mij. Ik heb ook L4D2quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Papapistos en VKMSDR volgens mij. Ik heb ook L4D2
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter losse dumbells. Ja toch?
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.quote:
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw isquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.
ik ben de #1 klokov fapper hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.
van wie ben jij kloon dan ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw is
niet durven toegeven dat je spelletje hebt
its britney biatchquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben de #1 klokov fapper hier
[ afbeelding ]
Ik waardeer je faps broeder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben de #1 klokov fapper hier
[ afbeelding ]
Ik ben niet Seto en ik zeg toch dat ik Left 4 Dead 2 heb?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw is
niet durven toegeven dat je spelletje hebt
gew gaan trainen hartcore togquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb pijn aan me hart kloppend gevoel egt sick miss heb ik teveel test gezet iemand ervaringen hier mee? lijkt net of me hart ader soms verstopt zit
Kleine hartinfarcten, niks aan de hand..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb pijn aan me hart kloppend gevoel egt sick miss heb ik teveel test gezet iemand ervaringen hier mee? lijkt net of me hart ader soms verstopt zit
Fixedquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
gew gaan trainen naar de sauna gaan, hartcore tog
vrind je bent kei gezond harten horen te kloppenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kan je ongerusd syn als JE DOOT BENquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vrind je bent kei gezond harten horen te kloppen
als ie niet klopt kan ej beter ongerust maken
camgirlquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Jongens ik zoek werk, wat zijn leuke bijbaantjes.
zwembad oppasserquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
bodygardquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Heeft je pimp je nog teruggeslagen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Baas segt dat ik tufeul water drink, heb hem gelijk op sun smoel geslageh. Mijn spieren hebbe gewoon feel focht nodig je weet tog?
dat kost dubbel, not for freequote:Op donderdag 11 juli 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee hij vroeg nog of ik over hem heen wilde plassen daarna.
nee Sry die jahroon swek kan jij cker niet imiterenquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:29 schreef Fanta-stick het volgende:
Baas segt dat ik tufeul water drink, heb hem gelijk op sun smoel geslageh. Mijn spieren hebbe gewoon feel focht nodig je weet tog?
shit4free jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:41 schreef Curlbrah het volgende:
Enige wat free is, is fit4free.
mijn plek, mijn gym, daar waar ik train, elke dag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee Sry die jahroon swek kan jij cker niet imiteren
Ik voelde ook die plaatsvervangende schaamte maatje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee Sry die jahroon swek kan jij cker niet imiteren
SBS6quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:54 schreef THEFXR het volgende:
zieke mensen:
http://www.sbs6.nl/progra(...)age-incest-of-liefde
Dat is toch helemaal geen film voor een oldtimer zoals jij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:56 schreef Curlbrah het volgende:
Spring Breakers (2013), wat een kansloze benden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |