Ja ook wel. Maar ik bedoel dat je volgens mij wel met haar kan lachen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Right, alsof je haar warme flamous niet zou volknallen met je proteïnen.
ja, toen ik die voor het eerst zag dacht ik voor een seconden heel kort dat er e.o.a. langwerpige kaas of zo op de grond vielquote:
11 juli 2013, de dag dat Montelly uit de kast kwam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Montelly het volgende:
Ik zit nu op kaantoor naar buiten te kijken, krijg ik opeens kkharde stijfjegewoon zomaar, uit niets. En er zitten allemaal gasten hier, niet eens een lekkere chick
Anyhow, dit is fok vermelding waard..![]()
![]()
![]()
Dit dus..quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
K ken dat gevoel alsof de testo uit je aderen van je lul knalt dat krijg je met die Sick hoge t waarden
Oow ok....quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
Werkt yohimbine beetje als V?? Dan ga k jb vanavond helemaal kapot ragge
hij is tog ook turk ? werd wel tijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
11 juli 2013, de dag dat Montelly uit de kast kwam.
ik was buikspieren doen zij was aan het lunchen in het loungegedeelte 3 meter verderop dus kon alles horen. Tatjana" tegenwoordig praat iedereen achter elkaars rug, niemand is meer eerlijk''.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja blijft wel een Oost Europese golddigger natuurlijk. Nee maar gewoon voor een middagje terras ofzo lijkt ze me best okay, zou geen relatie kunnen onderhouden met zo'n persoon.
[..]
Hahah was zij dat ja?
Zag je toevallig een weerspiegeling van jezelf in het raam?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:30 schreef Montelly het volgende:
Ik zit nu op kaantoor naar buiten te kijken, krijg ik opeens kkharde stijfjegewoon zomaar, uit niets. En er zitten allemaal gasten hier, niet eens een lekkere chick
Anyhow, dit is fok vermelding waard..![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
huh gwn stijvve uit het niks is normaal toch heb ik zovaak (ben 20 )
jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef VMSDKR het volgende:
huh gwn stijvve uit het niks is normaal toch heb ik zovaak (ben 20 )
Is redelijk, maar hangt van de vestiging af. In Den Bosch heb je dumbbells t/m 38kg en een squatrack, in Eindhoven gaan de dumbbells maar t/m32 en is er geen squatrack. Even goed kijken wat er wel en niet is. Verder sluit je een jaarabonnement af en wordt er geen rekening gehouden met vakanties, ziektes etc. Als je je hiervan bewust bent en de discipline hebt om vaak te sporten kun je hier goedkoop sporten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Kan dit wat zijn?
http://www.trainmore.nl
Ah ok dan pass ik voor Trainmore. Die om de hoek is in de vakantie periode gesloten van 12.00 tot 16.00, stond dus voor een dichte deur toen ik een uurtje geleden langs fietstequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is redelijk, maar hangt van de vestiging af. In Den Bosch heb je dumbbells t/m 38kg en een squatrack, in Eindhoven gaan de dumbbells maar t/m32 en is er geen squatrack. Even goed kijken wat er wel en niet is. Verder sluit je een jaarabonnement af en wordt er geen rekening gehouden met vakanties, ziektes etc. Als je je hiervan bewust bent en de discipline hebt om vaak te sporten kun je hier goedkoop sporten.
Aanvullinkje: volk is Basic Fit/F4F / all-you-can-eat-restaurant-achtig. Niet ideaal dus.
Sinds ik bij een hardcoregym train besef ik pas dat het echt een voordeel is om alleen maar serieuze sporters om je heen te hebben.
Was die gym met dumbbells t/m 70kg om de hoek niets?
Ziet er goed uit, net gegeten maar krijg hier weer honger vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Komkommerplakjes zo groot als damschijven. Zo rol ik.
Dat schreef je zelf...quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah ok dan pass ik voor Trainmore. Die om de hoek is in de vakantie periode gesloten van 12.00 tot 16.00, stond dus voor een dichte deur toen ik een uurtje geleden langs fietsteHoe weet jij eigenlijk dat dat om de hoek is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |