Ik zit ook bij een private gym. Bewijs van lidmaatschap is een gesealt pasje, iedereen kan gewoon in en uit lopen en gewoon een gemoedelijke sfeer zonder tokkievolk. Weet niet hoe dat bij een Basic Fit e.d. is maar als ik soms verhalen lees denk ik dat zo'n private gym wel beter is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:34 schreef CarbonC het volgende:
Over het algemeen heb ik meer met losse vestigingen i.p.v. grote ketens. Geldt niet alleen voor gyms, trouwens.
Papapistos en VKMSDR volgens mij. Ik heb ook L4D2quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Papapistos en VKMSDR volgens mij. Ik heb ook L4D2
quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Beter losse dumbells. Ja toch?
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.quote:
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw isquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.
ik ben de #1 klokov fapper hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb gewoon een goed geheugen.
van wie ben jij kloon dan ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw is
niet durven toegeven dat je spelletje hebt
its britney biatchquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben de #1 klokov fapper hier
[ afbeelding ]
Ik waardeer je faps broeder.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben de #1 klokov fapper hier
[ afbeelding ]
Ik ben niet Seto en ik zeg toch dat ik Left 4 Dead 2 heb?quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
reageren op je eigen kloon om mensen te laten denken dat geen kloon van jouw is
niet durven toegeven dat je spelletje hebt
gew gaan trainen hartcore togquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb pijn aan me hart kloppend gevoel egt sick miss heb ik teveel test gezet iemand ervaringen hier mee? lijkt net of me hart ader soms verstopt zit
Kleine hartinfarcten, niks aan de hand..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb pijn aan me hart kloppend gevoel egt sick miss heb ik teveel test gezet iemand ervaringen hier mee? lijkt net of me hart ader soms verstopt zit
Fixedquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
gew gaan trainen naar de sauna gaan, hartcore tog
vrind je bent kei gezond harten horen te kloppenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:11 schreef Jahr00n het volgende:
hoe kan je ongerusd syn als JE DOOT BENquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vrind je bent kei gezond harten horen te kloppen
als ie niet klopt kan ej beter ongerust maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |