welk kuurtje heb je geset dan? Ik doe anavar only.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bakermat pls go
Kutzon trouwens, iedereen die beweert dat huidoneffenheden weg gaan door de zon: Nekschot pls. Na 2 dagen in de zon heb k nu wat puistjes/bultjes/oneffenheden op m'n schouders waar ik eerst babyglad was. Lijkt godverdomme wel alsof ik aan het kuren ben.
Brah gaat jouw lichaam tegen alle natuurwetten in ofzo??quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bakermat pls go
Kutzon trouwens, iedereen die beweert dat huidoneffenheden weg gaan door de zon: Nekschot pls. Na 2 dagen in de zon heb k nu wat puistjes/bultjes/oneffenheden op m'n schouders waar ik eerst babyglad was. Lijkt godverdomme wel alsof ik aan het kuren ben.
lol.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
Wrm krijg k buikweg shirt adsvinden ze me dik ofzo
bizar he, hoe zout al die meuk is. Doe nooit zout in m'n eten behlave wat vlees kruiden soms, maar als je dan uit eten gaat o.i.d. sjeeezsquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef Levolution het volgende:
Na broodje döner plus anderhalf pizza döner plus aardappelschijfjes de hele nacht aan de kraan gehangen.
zout
Zithromaxquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
welk kuurtje heb je geset dan? Ik doe anavar only.
Ik heb nu nog steeds zo'n vieze smaak in mijn mond.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bizar he, hoe zout al die meuk is. Doe nooit zout in m'n eten behlave wat vlees kruiden soms, maar als je dan uit eten gaat o.i.d. sjeeezs
Helemaal grieks nah
Bwhehe ik werk in die branche om het maar vaag te houden. Lekker chlamydia kuurtje inderdaad oa.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
snelle google/wiki geeft urineweginfectie aan.
Zeker ergens ingehangen bollehenk??![]()
Zijn kleine minibultjes idd, puisten kun je het eigelijk niet noemen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bwhehe ik werk in die branche om het maar vaag te houden. Lekker chlamydia kuurtje inderdaad oa.
Trouwens fathank zijn het wel echte puisten? Misschien is het een klein beetje zonne-allergie he. Zijn ze rood met een wit kopje of zijn het echt kleine minibultjes in van die groepjes?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
snelle google/wiki geeft urineweginfectie aan.
Zeker ergens ingehangen bollehenk??![]()
Dan is het eerder een beetje allergie denk ik, niet gezien bij jou natuurlijk dus kan het niet zeker weten. Maar veel mensen hebben dat de laatste tijd doordat de winter erg lang geduurd heeft en ze nu gelijk nonstop in de zon willen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Zijn kleine minibultjes idd, puisten kun je het eigelijk niet noemen.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een Spaanse kraag wat to do???
woahhaha, lang geleden dat ik die gehoord hebquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb een Spaanse kraag wat to do???
Haha ja, na een week Grieks eten 2.5kg aangekomen waarvan 2kg vocht volgens mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bizar he, hoe zout al die meuk is. Doe nooit zout in m'n eten behlave wat vlees kruiden soms, maar als je dan uit eten gaat o.i.d. sjeeezs
Helemaal grieks nah
Grieks water gehad zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja, na een week Grieks eten 2.5kg aangekomen waarvan 2kg vocht volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |