Ben altijd in voor vlees, zeg het maar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer gaan we zieke bulk doen met lamsvlees?
Hij is mijn idool.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik denk by jouw username altyd aan deze pokoe (strong nohomo)
ik ben zyzz reincarnated terin ik neuk iedereen die ik wil jouw moeder heeft mij genaaid ik krijg nog 2,5 miljard geld van haar met rentequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kees jij bent 13 ofso enige pussy die jij eet is de buurpoes die door jou geaaid wil worde ;s
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben zyzz reincarnated terin ik neuk iedereen die ik wil jouw moeder heeft mij genaaid ik krijg nog 2,5 miljard geld van haar met rente
Bedankt ik respecteer iedereen als dat ook wederzijds is, harde tijden dus je moet sowieso opkomen voor jezelf.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij bent wel oke broertje, niet op je mondje gevallen zie ik wel.
je moet allen je self respectere fuck iederene je moet voor je zelf leve fuck iedereen tog vriend zo sta ik de levequote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bedankt ik respecteer iedereen als dat ook wederzijds is, harde tijden dus je moet sowieso opkomen voor jezelf.
Ware woorden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Bedankt ik respecteer iedereen als dat ook wederzijds is, harde tijden dus je moet sowieso opkomen voor jezelf.
ja oke maar wil je mij en jahr00n niet in 1 zin doen straks klapt hij mij nog. jahr00n is top class niqqu.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef Kesefkesef het volgende:
bedankt VMSDKR en Jahr00n jullie zijn beide inspiratie voor mij
je moet gewoon je lawaaiharsens houden, jijquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:39 schreef Kesefkesef het volgende:
bedankt VMSDKR en Jahr00n jullie zijn beide inspiratie voor mij
Deze man.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:11 schreef Ethanolic het volgende:
ik eindig deze avond nog even met een picje met foods waar k momenteel keihard naar crave, grieks
[ afbeelding ]
droom zacht schatjes, aaitje over jullie hoofdjes (ja daar bedoel k jullie dollo mee, nohomo/10)
nee dank je jeffreyquote:
Speklap is alleen maar lekker op de bbq vind ik. Volledig gecremeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gemarineerde speklap van de BBQ.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja moet ff nieuwe pic maken. Laatst geprobeerd maar die waren tering gaar + bewogen![]()
Heb wel een van rug:Buffel for sure buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rugaids door de melk denk ik, drink ik nu eigenlijk niet meer. Moet nog ff iets vinden wat ook helpt. Iemand tips?
kikke gek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
Binnenkort blaas ik in deze aesthetic waggie
Zit nu pas op m'n 7e les though
[ link | afbeelding ]
Bakermat pls goquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Hier lekker chill nummer, redelijk onbekend, tot nu toe vind iedereen het tof die ik het heb laten horen:
vanaf 2:50, dat ben jij zekersquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
haha ja echt he ik was ook niet serieus hoor haha kk bakermat kk studentje
dit is pas echte techno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |