haha ja joh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen film voor een oldtimer zoals jij.
Waarom heb je eigenlijk Barbie als UI? Beter zet je een beer in je UI om je fysiek te matchen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOt....niggguh come at me.....
G.I.Joe.Retaliation.2013.Extended.Action.Cut.720p.BluRay.x264-VeDeTT [PublicHD] 20
![]()
vrijwillig pauperfilms kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
G.I.Joe.Retaliation.2013.Extended.Action.Cut.720p.BluRay.x264-VeDeTT [PublicHD] 20
![]()
Dat is zijn eigen zoonquote:
augustus is gwn een maand hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Die mascotte lijkt op een griekse god, zoals augustus/ octavianus.
maand is naar hem vernoemd bitch. Do your homework. Augustus betekent te verlichtende oid. Was bijnaam van de adoptiefzoon van ceasar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
augustus is gwn een maand hoor
Ben jij trouwens niet eerder White Boutersequote:Op donderdag 11 juli 2013 18:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
augustus is gwn een maand hoor
Oude gif dan, die gast is nu een stuk groter.quote:
nja achternaam kan je niks aan doenquote:
Awwyeah hier ook klaarstaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
![]()
Magic Mike is zeker je lievelingsfilm.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Awwyeah hier ook klaarstaanchanning tatum cuntjess
Nee hoor heb m maar 16x gezienquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Magic Mike is zeker je lievelingsfilm.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bakermat pls go
Kutzon trouwens, iedereen die beweert dat huidoneffenheden weg gaan door de zon: Nekschot pls. Na 2 dagen in de zon heb k nu wat puistjes/bultjes/oneffenheden op m'n schouders waar ik eerst babyglad was. Lijkt godverdomme wel alsof ik aan het kuren ben.
hap hap hapquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:24 schreef fathank het volgende:
[..]
vanaf 2:50, dat ben jij zekers.
Dit is techno
ben jij in die situatie kil? ik had me zelf niet in de hand gehad vriend ik was los gegaan op die puniquote:
miscquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nee vond die foto op misc net
10/10 ass
Zelfde plaat en kenteken jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kikke gek.
en die foto ooklol. dik 30jr oud of zo die foto? gezien dat Opel Record station o.i.d. op de oprit?
Wagen is ouder gezien het kenteken.
Nogsteeds zelfde kenteken nu?
If so then Blauwe platen -->
[ afbeelding ]
ik denk graag van wel.quote:
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef no1uknow het volgende:
er lopen toch wel wat doable vrouwen rond in die vrouwenvoetbal wedstrijd op ned 3 zeg
je moet dan ook niet kijken naar het voetbalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.
Geen meeuw of eend.
pinguinquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
net niet vrouwenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
En ondertussen sta je voor elke hindernis een kwartier te wachten. Zo kan iedere klapjosti wel 12km hindernisbaan doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/informatie
[ afbeelding ]
De totale afstand van deze Urbanathlon zal tussen 10 en 12 km bedragen.
Reguliere deelname individu: ¤ 50,- <---![]()
![]()
Reguliere deelname bedrijventeam: ¤ 750,- *
Lijkt mij een ruk film tbh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
![]()
als ik niet wist dat je naar die rare nigga muziek luisterde zou ik vermoeden dat je smaak hadquote:
dunno, check hem anyway straksquote:
nomnomzquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
springsteen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef no1uknow het volgende:
voor de ekte muziek luisteraars onder ons, nu een concert van The Boss op Canvas HD
gewoon vloeibare stikstof voor backnequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Hej mensen ik wil misschien beginnen met zonnebanken
Hoe bescherm je daar je ogen ? moet je daar zonnebril op?
Kan je daar net als meisje final destination eindigen of is dat maar fictief?
Moet je je insmeren?
Hoevaak per maand zit je nog veilig?
Ik vraag dit ter voorbereiding op kazantip en wil wat backne wegbranden.
nja er zijn meer mensen met the boss als bijnaamquote:
Ogen dicht doe ik altijdquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
Hangt helemaal van je huidtype af.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
nja weeniequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja er zijn meer mensen met the boss als bijnaam
Nee, man totaal verkeerd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doe ik altijd
geen idee ken die film niet
doe ik niet
hooguit 1x per week 15-20min
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ogen dicht doe ik altijd
geen idee ken die film niet
doe ik niet
hooguit 1x per week 15-20min
Ik ben allochtoon maar heb de huid van een kaaskop.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je huidtype af.
Als je kaaskop bent dan moet je vaker maar als je beetje pigment hebt dan is 1x per week genoeg en kan je ook een sterkere bank pakken.
Insmeren hoeft alleen erna zodat je huid niet uitdroogt. Je ogen dicht doen is genoeg bescherming het is niet zo dat je ogen gelijk wegbranden als je ze even open hebt.
Zou sowieso niet meer dan 2-3x per week gaan afhangend van de sterkte van de bank.
Ik zie soms mensen uit die zonnenstudio lopen die echt zo ongezond bruin zijn. Zijn vaak vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, man totaal verkeerd.
Je moet het steeds verder opbouwen. Je begint met 15 minuten. Elke sessie gooi je er een kwartier bij op. Anders wordt je nooit bruiner. Aan het eind van het jaar zit je dan op 13 uur per sessie
13 uurquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, man totaal verkeerd.
Je moet het steeds verder opbouwen. Je begint met 15 minuten. Elke sessie gooi je er een kwartier bij op. Anders wordt je nooit bruiner. Aan het eind van het jaar zit je dan op 13 uur per sessie
sick, wilde er nog wel heen maar 75 euro is echt te gekquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Vriendin van me zat in het Goffertpark laatst, tijdens dat concert. Kwam er een vrouw naar haar toe "hier heb je twee kaartjes voor Bruce, mijn kennissen konden niet meer".
Is ze gewoon gratis naar dat concert geweest
Slapend bruin worden. Wat wil je nog meer.quote:
Oke pak pen en papier en schrijf mee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet je je insmeren?
Waarom mag je niet in zomer?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oke pak pen en papier en schrijf mee.
In de zomer ga je niet naar de zonnestudio daar begin je op zijn vroegst mee in de herfst als je dat dan toch al wil. In de zomer pak je zon. Punt.
Hier vlak over de grens in Duitsland heb je van die kanonnen als je daar 12 minuten onder gaat liggen laat je Menno Buch op een albino lijken. Shit blijft ook gewoon weken zitten.
De beste optie is overigens gewoon in de herfst/winter op zonvakantie gaan, jwz.
Graag gedaan dima.
keer een snee in gehad, moest gehecht wordenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef seto het volgende:
mijn oogleden waren laatst verbrand
fkn irritant vriend
Omdat je ook wel eens van je zolder af kunt komen.quote:
bezemquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:31 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan ook nog Melatonan 2 injecties nemen.
Maar zonnebank is gewoon het beste middel wat er is tegen acne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |