ik denk graag van wel.quote:
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:39 schreef no1uknow het volgende:
er lopen toch wel wat doable vrouwen rond in die vrouwenvoetbal wedstrijd op ned 3 zeg
je moet dan ook niet kijken naar het voetbalquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Pijn aan je ogen dat vrouwenvoetbal... Alsof je een een vogel ziet zwemmen.
Geen meeuw of eend.
pinguinquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
net niet vrouwenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
En ondertussen sta je voor elke hindernis een kwartier te wachten. Zo kan iedere klapjosti wel 12km hindernisbaan doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef Montelly het volgende:
http://www.urbanathlon.nl/informatie
[ afbeelding ]
De totale afstand van deze Urbanathlon zal tussen 10 en 12 km bedragen.
Reguliere deelname individu: ¤ 50,- <---![]()
![]()
Reguliere deelname bedrijventeam: ¤ 750,- *
Lijkt mij een ruk film tbh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:24 schreef Montelly het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOt....niggguh come at me.....
G.I.Joe.Retaliation.2013.Extended.Action.Cut.720p.BluRay.x264-VeDeTT [PublicHD] 20
![]()
als ik niet wist dat je naar die rare nigga muziek luisterde zou ik vermoeden dat je smaak hadquote:
dunno, check hem anyway straksquote:
nomnomzquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen meeuw of eend.
springsteen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef no1uknow het volgende:
voor de ekte muziek luisteraars onder ons, nu een concert van The Boss op Canvas HD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |