abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:33:29 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128819566

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128819637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef shiznuts het volgende:
Had vandaag nog GWS props binnen voor m'n WLToys V929. :7
Dat raad iedereen mij ook aan (zo op youtube etc.)..
Die zouden nog meer zorgen voor een stabiele vlucht en een betere lift ofzo toch?

Er al mee gevlogen?
van Banggood gehaald?
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:36:41 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128819734
Jup, van BG. :Y Snel trouwens, 3/7 besteld. 4/7 op de post. Nu binnen. ^O^

En nee, nu ik die prop balancer heb, moet ik er wel wat mee doen. :P Sowieso heb ik er vier, maar zijn alle vier zwart. Dus wordt identificeren voor/achter weer lastig, dus die moet ik nog een kleurtje meegeven ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:49:32 #4
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128820331
Blauwtand :r
Mensen die die term gebruiken zijn meestal van die vieze nerds.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:54:46 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128820530
Ies gwn garpje. Jwt.

Mensen die anderen vieze nerds noemen, zijn dat juist meestal zelf. :6

Must have...
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:28:37 #6
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_128821809
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef shiznuts het volgende:
Ies gwn garpje. Jwt.

Mensen die anderen vieze nerds noemen, zijn dat juist meestal zelf. :6

Must have...
[ afbeelding ]
+1, ziet er strak uit en redelijke reviews voor zover ik kon zien?
(alleen prijzig...)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 11 juli 2013 @ 00:38:13 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128822071
Should be some sweet stuff. :Y

In de categorie waar 'ie invalt is de rest veel duurder...
Trouwens wat rebrands gevonden, BRuno, Zu Audio, Marsbox & BeatBlock .

Briljante marketing van Zu Audio/BRuno trouwens, waarmee ze zo'n boxset van zichzelf vergelijken met Edifier (rechts plaatje; duur merk, maar voor dat geld mag je inderdaad ook meer kwaliteit verwachten). _O-

Verder: op Youku kwam ik een video van de i20BT tegen: http://v.youku.com/v_show/id_XNTAyMTQzMTA0.html .

Of misschien simpel en 'tough' houden met de waterproof Earson ER151 (ook op Tmall):
http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1MjM3Nzk2.html // http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1NDM1NDky.html

Die AORUN X05 heeft een Engelse shop gerebrand:
Deze komen me dan ook bekend voor:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=18618550855 & http://item.taobao.com/item.htm?id=21198427605

Lui rebranden ook die Bopmen die ik noemde: http://audiodynamix.co.uk/?page_id=247 .
As seen on: http://dx.com/p/bopmen-cc(...)free-tf-black-217398 en http://lightake.com/detai(...)Iphone5__Black-77659 .

Of als je AA's erin wilt mikken, COOX T2 (of deze pricey Edifier):

Of als je NFC wilt... dat heb je schijnbaar ook. See Me Here BV600 (of iMarku Q8) bijvoorbeeld:

Mensen die een Soundbar-achtig iets willen <200 CNY , J&D (Fenda) W35BT of Tenzi (LONGQG) Q621 misschien?
http://www.soku.com/search_video/q_W35BT / http://www.soku.com/search_video/q_q621

En sowieso voor de lulz en portability een LKER Grace erbij:

- Ah! :D Ik dacht al dat ik die in een inflight-magazine gezien had:
https://shop.klm.com/nl_nl/lifetrons-drumbass-iii-speakers.html & http://www.lifetrons.hk/us/shop/2 .

Hier nog een keer m'n research-findings-post. Zelf ben ik er nog niet helemaal uit. Als ik met die Alicia een leuke deal kan slaan dan wordt het de Sounder QueenboxII denk ik.

- Humm, verneem nu weer veel goeds over de JBL Flip (+ JBL Charge en UE Boom; en zag veel huilende mensen vanwege hun teleurstellende Beats Pill, lol.)... pricerange á la Sounder. Lastig lastig.

Misschien 'scoot over ear- and headphones, hello BT speakers' en gewoon alles proberen. :9 >:)
Onder het motto: 'de LKER altijd lekker mee', 'de Earson ER151 voor op het strand e.d.', 'de AORUN X05 voor in het park, in de tuin en thuis', 'de BOPMEN als allrounder' en dan alleen nog een mooie voor clubfeeling met mad bass.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:06 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hopelijk is het wat bij jou. Slechte ervaringen met zulke 'hoesjes'. Heb er ook een gekocht en nooit gebruikt want rommel.

Wat speakers betreft, ik zou er nog op terugkomen. Had deze van Cabstone gekocht. Super geluid voor de afmetingen en de prijs. Maar geen bluetooth, was ik even vergeten dat het daar ook om ging hier.
Cabstone? Beijla HL2216 dus. :P

http://detail.tmall.com/item.htm?id=17210648130 Bizar veel goedkoper.

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 11-07-2013 08:41:08 ]
pi_128828482
Ik ben nog opzoek naar een goede LED AA zaklamp. Iemand nog goede tips?
pi_128828731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:08 schreef MrTimbo.B het volgende:
Ik ben nog opzoek naar een goede LED AA zaklamp. Iemand nog goede tips?
Ik heb een tijdje terug deze gekregen en ben er heel tevreden over. Klein, stevig, mooi, super fel en zoomable lichtbundel:

http://dx.com/p/sipik-sk6(...)-1-x-aa-14500-168601

Tevens verkrijgbaar in andere kleuren en in het zwart. :)
pi_128829172
Shiznuts = zoekmachine ?

Jezus wat een info draag jij steeds aan man haha.
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:38:49 #11
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128829312
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:34 schreef FreaZ het volgende:
Shiznuts = zoekmachine ?

Jezus wat een info draag jij steeds aan man haha.
Daar hebben we een smiley voor he.... _O_
Koekje d'r bij?
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:43:06 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128829474
Overdag speur ik potentiële terroristen op voor de NSA...
's Nachts word ik een bang-for-buck-sherrif op zoek naar de beste koopjes uit China. :P
pi_128829524
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:43 schreef shiznuts het volgende:
Overdag speur ik potentiële terroristen op voor de NSA...
's Nachts word ik een bang-for-buck-sherrif op zoek naar de beste koopjes uit China. :P
Op een donker zolderkamertje 8-)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 11 juli 2013 @ 11:57:54 #14
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_128829959
Haha yes! De twee vesten heb ik eindelijk binnen vanuit china/ebay.

Ik had een XS en een M besteld. De XS was maar 5 dollar, de M was 15 dollar.

Even een smooshy foto:

De M past me iets beter mbt de mauwlengte, maar ik heb op beide vesten niets aan te merken :D.

Behalve dat bij de dure er gelijk een van de drukknopen af vloog. D: maar die fix ik nog wel.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:00:09 #15
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128830037
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Op een donker zolderkamertje 8-)
Nou ja, begane grond in de grote stad, dus diffuusfolie en gordijnen zijn aan de orde. :P
Ik noem het verder wel 'de bunker', omdat ik alleen mobiel bereik in m'n vensterbank heb. _O- ;(

Maar goed. :P Een vriend was in America, ik weet alleen niet hoe lang. Die heb ik ff gemaild of 'ie er nog zat en anders zo'n UE Boom mee kon nemen. Verder sowieso wel benieuwd naar de LKER Grace, Earson ER151, BOPMEN en AORUN X05, dus ik denk dat ik die eens tegen elkaar ga vergelijken. Kosten verhaal ik wel op de NSA. :Y) #YOLO

En omdat ik toch nog niet genoeg audioshizzle heb liggen o|O :

AWEI ES500i + splitter female 3.5mm -> male mic/ male headphone + 3.5mm iPhone -> 3.5mm Android.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:34:50 #16
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128832868
Iemand ervaring met Aliexpress?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:37:08 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128832970
Nee... wat is dat?

:'( Bobje toch. :P

Maar goed, om toch enigszins nog te antwoorden: uiteraard. Maar net als eBay zijn het individuele handelaars, dus opletten op de feedback en dergelijke ondanks dat je beschermd wordt door 'Escrow' (terugvorderen is een lang proces, btw!). Je kunt er verder niet terecht met PayPal, something to bear in mind. Verder: lees de OpeningsPost voor meer info.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:41:55 #18
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128833166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:37 schreef shiznuts het volgende:
Nee... wat is dat?

:'( Bobje toch. :P

Maar goed, om toch enigszins nog te antwoorden: uiteraard. Maar net als eBay zijn het individuele handelaars, dus opletten op de feedback en dergelijke ondanks dat je beschermd wordt door 'Escrow' (terugvorderen is een lang proces, btw!). Je kunt er verder niet terecht met PayPal, something to bear in mind. Verder: lees de OpeningsPost voor meer info.
Ja OP al gelezen, kan ik echt niet terecht met Paypal? Heb namelijk wel al een mailtje gestuurd of het kon :@

En dit is prima toch?

Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:43:40 #19
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128833234
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ja OP al gelezen, kan ik echt niet terecht met Paypal? Heb namelijk wel al een mailtje gestuurd of het kon :@
Je kunt een verkoper mailen of ze ook PayPal accepteren natuurlijk, alleen mogelijk wijzen ze dat af en wordt het dan buiten AliExpress om geregeld, wat misschien wat louche is.

Sellers met geen feedback of <25 ofzo is altijd een beetje tricky. De rest is gewoon inschatten.
161 ratings met 96.3% score oogt inderdaad solid.
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:01:43 #20
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128833893
pi_128833977
quote:
In het vorige deel heeft een Fokker de opvolger van dat model al in huis. Mooi ding!
pi_128835218
Hubsan X4 nu ¤25!
pi_128836133
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef wihehin het volgende:
Hubsan X4 nu ¤25!
BG?
pi_128836267
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:02 schreef Negakinu het volgende:

[..]

BG?
Nee wss deze zoals ik uit de comments haal:

http://www.ebay.de/itm/Qu(...)_rvr_id=499409077655

let er wel op dat Rene90 (meen ik) niet deze versie heeft maar de V2! van de Hubsan X4

mooi om te zien hoe klein die hubsan eigenlijk is :), in het midden de V939 en rechts de V929 ( die ik krijg :) )

[ Bericht 12% gewijzigd door Downstar op 11-07-2013 15:13:17 ]
pi_128837074
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

let er wel op dat Rene90 (meen ik) niet deze versie heeft maar de V2! van de Hubsan X4

[ afbeelding ]

mooi om te zien hoe klein die hubsan eigenlijk is :), in het midden de V939 en rechts de V929 ( die ik krijg :) )
Hee wat raar. Die controller die op de foto erbij staat is niet die van de Hubsan.
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:35:40 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128837274
Heel raar is dat natuurlijk niet. Rebranding met onderlinge verschillen komt erg veel voor natuurlijk. :Y
pi_128837307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Hee wat raar. Die controller die op de foto erbij staat is niet die van de Hubsan.
niet heel raar, er word namelijk in die ebay listing nergens wat gezegd over een Hubsan..
Dit is gewoon een rebrand wss
pi_128837326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:35 schreef shiznuts het volgende:
Heel raar is dat natuurlijk niet. Rebranding met onderlinge verschillen komt erg veel voor natuurlijk. :Y
Dat kan natuurlijk. Is echter de eerste keer dat ik de Hubsan dan rebranded zie met een andere remote.
pi_128837545
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:37 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Is echter de eerste keer dat ik de Hubsan dan rebranded zie met een andere remote.
kijk eens naar bijvoorbeeld een andere redelijk grote speler; JDX
die heeft model: 385

Dit is de Hubsan X4:

http://www.banggood.com/W(...)dcopter-p-59211.html

dit is de JXD 385:

http://www.banggood.com/J(...)-Mode-2-p-75491.html

komt met deze remote:

oftewel zelfde als die op ebay ;)

Zelfde product dus alleen anders gerebrand en andere remote..
dus zo bijzonder is die ¤25,99 niet, hij ligt dus voor 10 cent meer ook gewoon bij banggood :P
pi_128837726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 11:18 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug deze gekregen en ben er heel tevreden over. Klein, stevig, mooi, super fel en zoomable lichtbundel:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://dx.com/p/sipik-sk6(...)-1-x-aa-14500-168601

Tevens verkrijgbaar in andere kleuren en in het zwart. :)
Ah bedankt. Die stond al in mijn shortlist. :)
Maar heb een andere uitvoering kunnen vinden voor een lagere prijs met een Q5LED en '230lumen'
Ben benieuwd hoe deze bevalt. Zijn namelijk nog geen reviews over te vinden :P

http://dx.com/p/s08-8-cre(...)-14500-1-x-aa-221914
¤5,56
pi_128838079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef MrTimbo.B het volgende:

[..]

Maar heb een andere uitvoering kunnen vinden voor een lagere prijs met een Q5LED en '230lumen'

[ afbeelding ]
¤5,56
Nice! Kan me niet voorstellen dat dat een miskoop is voor die 6 euro. :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:01:02 #32
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128838163
Uit vorige topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef Downstar het volgende:
Iemand trouwens nog een aanrader qua USB hubje?
Jawel! :D

http://www.sitecom.com/nl/usb-hub-7-port/cn-051/p/7

Ook in andere smaken verkrijgbaar met meer of minder poortjes! Waarom deze Nederlandsche? Nou.. Na veel getob met goedkope grappig uitziende pruts hubjes uit China (zou USB 2 zijn, blijkt uiteindelijk USB 1 :{ ;( en komt uiteraard net op tijd binnen zodat er niet meer geclaimed kan worden) was ik er klaar mee. Tevens, misschien nog wel belangrijker..
Heel veel moderne apparaten trekken vrij veel stroom uit een USB poortje. Denk aan tablets, gsm's en zelfs camera's. Een hubje heeft aardig wat poortjes om te poweren. Tevens zit er een chip in die al wat prik trekt. Een hoop van die china hubjes hebben dus het issue dat ze met 2 apparaatjes er de brui al aan geven. Krijg je elke keer disconnects van je apparatuur e.d., daar wordt je niet vrolijk van. De sitecom is echter powered, er zit ook een stroomadapter bij meegeleverd. Dit is bij veel goedkopere powered hubjes niet, moet je zelf weer ergens een adapter scoren met passend plugje en zo.. :(

Waarom dan geen China powered USB hubje? Zoals we weten, powered apparaten met adaptertjes willen we eigenlijk niet uit china halen vanwege de vaak dogy kwaliteit, en de stekker van het hubje ga je echt niet elke keer uit het stopcontact trekken als je pc niet in gebruik is om brand te voorkomen. Dus, my 2 cents, koop een sitecom hubje. :P Heb zelf genoemde model in gebruik, al een jaar of 2/3 denk ik. Added bonus; als ie over z'n nek gaat (2 keer gebeurd in al die tijd, toch een nette score) is het een kwestie van power van het hubje af, usb stekkertje uit de PC, en weer aansluiten. Reboot van de pc is niet nodig, dit is vaak bij non-powered usb hubjes wel het geval is mijn ervaring. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:12:50 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128838613
Oke, mail terug van die Aliexpress kerol, hij accept Paypal, maar is dit nou veilig of wat? Want het gaat dus niet via Aliexpress, dus ook niet via dat Escrow shit
pi_128838645
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:

[..]

Ook in andere smaken verkrijgbaar met meer of minder poortjes! Waarom deze Nederlandsche? Nou.. Na veel getob met goedkope grappig uitziende pruts hubjes uit China (zou USB 2 zijn, blijkt uiteindelijk USB 1 :{ ;( en komt uiteraard net op tijd binnen zodat er niet meer geclaimed kan worden) was ik er klaar mee. Tevens, misschien nog wel belangrijker..
Heel veel moderne apparaten trekken vrij veel stroom uit een USB poortje. Denk aan tablets, gsm's en zelfs camera's. Een hubje heeft aardig wat poortjes om te poweren. Tevens zit er een chip in die al wat prik trekt. Een hoop van die china hubjes hebben dus het issue dat ze met 2 apparaatjes er de brui al aan geven. Krijg je elke keer disconnects van je apparatuur e.d., daar wordt je niet vrolijk van. De sitecom is echter powered, er zit ook een stroomadapter bij meegeleverd. Dit is bij veel goedkopere powered hubjes niet, moet je zelf weer ergens een adapter scoren met passend plugje en zo.. :(

Waarom dan geen China powered USB hubje? Zoals we weten, powered apparaten met adaptertjes willen we eigenlijk niet uit china halen vanwege de vaak dogy kwaliteit, en de stekker van het hubje ga je echt niet elke keer uit het stopcontact trekken als je pc niet in gebruik is om brand te voorkomen. Dus, my 2 cents, koop een sitecom hubje. :P Heb zelf genoemde model in gebruik, al een jaar of 2/3 denk ik. Added bonus; als ie over z'n nek gaat (2 keer gebeurd in al die tijd, toch een nette score) is het een kwestie van power van het hubje af, usb stekkertje uit de PC, en weer aansluiten. Reboot van de pc is niet nodig, dit is vaak bij non-powered usb hubjes wel het geval is mijn ervaring. :P
Heb er zelf één (non powered) uit China voor ¤2, maar die gebruik ik alleen om mijn toetsenbord, muis en bluetooth ontvanger in te doen. Als Downstar dat nodig heeft kan hij wel gewoon een goedkope kopen :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:24:58 #35
48067 neo2000
pi_128839137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef wihehin het volgende:

[..]

Heb er zelf één (non powered) uit China voor ¤2, maar die gebruik ik alleen om mijn toetsenbord, muis en bluetooth ontvanger in te doen. Als Downstar dat nodig heeft kan hij wel gewoon een goedkope kopen :)
Tsjah, als je echt alleen een tobo + muis gebruikt kan het genoeg zijn, Wel moet ik zeggen dat ik bij 2 v/d 3 hubjes sowieso regelmatig disconnects had. Misschien slechte contactjes e.d., geen idee, maar ik ben iig genezen van de hubjes. Sowieso lullig als je bijv. wel een keer je GSM aansluit, er wat zooi naartoe kopieert en een jaar moet wachten vanwege usb 1 :')

Trouwens, Shiz,wat voor de collectie? :P

http://www.zavvi.com/elec(...)-black/10638751.html
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:37:44 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128839596
quote:
8s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Trouwens, Shiz,wat voor de collectie? :P

http://www.zavvi.com/elec(...)-black/10638751.html
Mweh, dunno. Ziet er nogal generic uit. Alsof ze 'em bij de Kijkshop o.i.d. ook zouden verkopen.
Reviews zijn ook niet al te lovend: http://www.amazon.com/Sou(...)-reviews/B008FC6VWG/ . Beetje mediocre. Het liefste een pareltje uit China ontdekken voor weinig, of meteen van een goed merk iets machtig moois in huis halen. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, mail terug van die Aliexpress kerol, hij accept Paypal, maar is dit nou veilig of wat? Want het gaat dus niet via Aliexpress, dus ook niet via dat Escrow shit
Ach ja, why not. Heb je altijd je PayPal bescherming nog zou je denken...
pi_128840166
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wil deze graag kopen, voor 6 euro kan je niet mis :)

Maar hoe bestel je op Aliexpress? Ik zie nergens een PayPal optie?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:57:07 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128840329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik wil deze graag kopen, voor 6 euro kan je niet mis :)

Maar hoe bestel je op Aliexpress? Ik zie nergens een PayPal optie?
Waar zie jij die op AliExpress dan? Ik link 'em naar Tmall waar 'ie zonder USB-adapter 39CNY is (en met 49CNY). :P
Moet je een agent hebben, zoals in de openingspost staat uitgelegd. Die nemen over het algemeen geen PayPal aan.
pi_128840785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Maar dan is het geen 'jouw woord tegen mijn woord'-spelletje als iets niet aankomt, als de tracking zegt dat het nog 'ergens' onderweg zou moeten zijn. Dus een stukje claimcomfort. Sneller ervan wordt het niet. Heb net zo lief unregistered free shipping. Hoef ik tenminste ook niet thuis te zijn voor ontvangst.
Oké, bedankt voor uw antwoord. :) Dan ga ik geen extra $1.70 betalen.
pi_128842726
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:

[..]

Kijk handig :D!

al heb ik wss inderdaad aan een hele simpele al wel voldoende..
Momenteel heb ik een wireless adaptertje voor een muis en toetsenbord, Mijn Cobra gaming muis..
2 printers aangesloten, camera connectkabeltje.. Senic G4 gaming muis komt ook met USB dus ook die nog aangesloten, 2 gaming controllers.. dus dan raken de poorten wel vol :P

maar een in een simpele hub kan ik gewoon idd die muis + toetsenbord combie doen, en eventueel beide printers.. dan heb ik alweer 3 poortjes vrij voor het echte werk (externeHDD/usb, telefoon datakabels etc)
pi_128844587
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb paar weken terug via DHGate (werkt net als Aliexpress) ook een bestelling gedaan met Paypal. Hier kan tegenwoordig ook niet meer betaald worden met Paypal, dus geen buyers protection. Ik heb toen gevraagd of hij mij een factuur kon sturen, die ik vervolgens betaald heb.

Vergeet niet om je gegevens dan goed te vermelden, want die worden dan niet automatisch doorgegeven. Ik was deze zelf domweg vergeten ( :') ), maar die goede Chinees stuurde mij een mailtje na met de vraag wat mijn adres en telefoon nummer was.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:06:42 #42
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128848062
Zo.

Ipod Classic gefixt met n nieuwe hdd uit HongKong :7
45Dollar... stond op t doosje gift van 20 dollar :P whehe

ben er weer blij mee ^O^
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:53:34 #43
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128853480
Vandaag het meest bizarre ooit meegemaakt... ik chinashop nu denk ik een jaar of vijf, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Had een koptelefoon met bluetooth besteld op aliexpress... doe ik het pakje open... 'speakers' voor pc op de verpakking... ik had zoiets van WTF... ik de sealing er af halen... doe ik de doos open... ZIT ER EEN DOOS IN EEN DOOS (met nu wél een plaatje van de bestelde koptelefoon!). Doos er uit, zit ook nog sealing om de doos IN de doos heen :') Ik ging helemaal stuk... creatieve manieren om douane te omzeilen?

Nja blij met de koptelefoon :D
Koekje d'r bij?
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:01:43 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128853935
Ah, yes, Petrushka boxes, we do zpecial for our Russian customers.
Oh wait, you not Russia?

:P _O-
En nu de hamvraag... welke headphone heb je besteld waarmee je nu blij bent?
pi_128855484
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Ah, yes, Petrushka boxes, we do zpecial for our Russian customers.
Oh wait, you not Russia?

:P _O-
En nu de hamvraag... welke headphone heb je besteld waarmee je nu blij bent?
Een fake dus, anders doen ze er geen andere doos omheen..
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:53:07 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128856033
pi_128856141
quote:
_O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:06:43 #48
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_128858523
@shiznuts

Is dit dan de sounder waar je het over had?

http://www.vibejam.com/bl(...)-2-bluetooth-speaker
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:23:23 #49
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128861850
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Een fake dus, anders doen ze er geen andere doos omheen..
Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke op :') Geluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien :')

OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg :+
Koekje d'r bij?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:32:49 #50
48067 neo2000
pi_128862038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet er naar uit dat de 929 ook op de markt is als 816? :P

http://www.ebay.de/itm/Qu(...)&hash=item258001b60a
pi_128862168
Gister flink lopen kutten met de hubsan x4, hij was nogal hard gecrasht en hij vloog niet meer. de propellers draaide de verkeerde kant op waardoor hij juist naar beneden wilde gaan met de achterkant terwijl de voorkant wel in orde was en omhoog wilde :').

Weet ik veel dat er een verschil zit tussen een linker / rechter propeller _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:20:50 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128863050
Ja, er zijn CW (clockwise) en CCW (counterclockwise) props. :P
De motor draait dan wel de goede kant op, alleen de airflow raakt de prop totaal verkeerd dan.
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mja, om eerlijk te zijn kwam Walkera eerst met de 'ladybug': http://www.walkera.com/en/showgoods.php?id=467 ,
En nu lijkt alles daarop. :+ En verder zoals eerder gezegd: heel veel rebrands van alles overal.
'
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Feyen18 het volgende:
@shiznuts

Is dit dan de sounder waar je het over had?

http://www.vibejam.com/bl(...)-2-bluetooth-speaker
Die was ik al tegengekomen inderdaad. Maar ze zien er nogal shady uit en ze hebben het over de Queenbox classic, maar die ziet er niet uit als de QueenboxII en hij is ook al geen V4.0. Dusse...

[ Bericht 26% gewijzigd door shiz op 12-07-2013 10:29:41 ]
pi_128863091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, er zijn CW (clockwise) en CCW (counterclockwise) props. :P
De motor draait dan wel de goede kant op, alleen de airflow raakt de prop totaal verkeerd dan.
Ja daar was ik ook na 15 min achter :D
Top 5 China producten
pi_128864033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke op :') Geluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien :')

OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg :+
Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteld :P
pi_128864495
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld :P, die is wel duurder dan de V929 zelf :P..
daarnaast is de WLtoys V929 zelf ook een clone van de blade mqx
De Canopy van de mqx past dus ook gewoon op de V929, veel mensen passen hem aan
omdat ze die beetle wat te goedkoop/kinderachtig vinden ogen :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:20:40 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128864651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:47:24 #57
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128865540
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteld :P
Als ik die niet had kunnen herkennen had ik onder een steen geslapen :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...
Dit dus exact... en dan ook nog een dubbele doos :') :') :')

Achja, hoort toch wel een beetje bij het chinashoppen, die bijzondere verhalen.
Koekje d'r bij?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:12:21 #58
48067 neo2000
pi_128866347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld :P, die is wel duurder dan de V929 zelf :P..
daarnaast is de WLtoys V929 zelf ook een clone van de blade mqx
De Canopy van de mqx past dus ook gewoon op de V929, veel mensen passen hem aan
omdat ze die beetle wat te goedkoop/kinderachtig vinden ogen :P
Tsjah, Duitsland he? Dat van die canopies is wel grappig. Vind sowieso die quadcopters wel grappig. Was laatst bij de opening van de nieuwe Saturn in Dordrecht, stond er binnen ook een keerol een demo te geven met een vrij grote quadcopter. Loopings e.d. maken, was wel skilled die knul. Misschien toch voor de fun maar eens zo'n ding aanschaffen. Zal dan wel 929 worden, dekleinere formaten ben ik vast binnen 3 minuten kwijt nadat het in een dakgoot verdwenen is denk ik. :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:26:07 #59
390606 speciaal
It's in the name.
pi_128866792
Ik was ook al aan het zoeken naar een Bluetooth speakertje, wel zo cheap mogelijk dan. Eisen zijn niet al te hoog, als er maar geluid uit komt :P

Deze leek met wel el cheapo: http://www.buyincoins.com/item/26208.html

Reviews zijn echter op 1 BIC review na niet te vinden :'( en die review is deels russisch :(
Enige wat ik eruit kan halen is dat je hem niet te hard moet zetten omdat 'ie anders vervormt.

Gewoon kopen denk ik? Of heeft iemand hier er slechte ervaringen mee?

Tevens nog opzoek naar nieuwe IEMs. Ik ben al door 3 paar ES800m heen en zoek nu iets degelijkers. De Brainwavz (spreek je het eigenlijk uit als weefs of als wafs :X ?) R1 leek me wel iets, maar ik heb helaas de R1SUN15 coupon gemist omdat ik op vakantie was :'( . Nu kost 'ie 45 dollar ;(

Budget ligt rond de 30 euro en ik luister vooral veel EDM, IEMs met een goede bass zijn wel een must. Aanraders? ~:)
pi_128867518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef speciaal het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een Bluetooth speakertje, wel zo cheap mogelijk dan. Eisen zijn niet al te hoog, als er maar geluid uit komt :P

Deze leek met wel el cheapo: http://www.buyincoins.com/item/26208.html
[ afbeelding ]

Reviews zijn echter op 1 BIC review na niet te vinden :'( en die review is deels russisch :(
Enige wat ik eruit kan halen is dat je hem niet te hard moet zetten omdat 'ie anders vervormt.

Gewoon kopen denk ik? Of heeft iemand hier er slechte ervaringen mee?

Tevens nog opzoek naar nieuwe IEMs. Ik ben al door 3 paar ES800m heen en zoek nu iets degelijkers. De Brainwavz (spreek je het eigenlijk uit als weefs of als wafs :X ?) R1 leek me wel iets, maar ik heb helaas de R1SUN15 coupon gemist omdat ik op vakantie was :'( . Nu kost 'ie 45 dollar ;(

Budget ligt rond de 30 euro en ik luister vooral veel EDM, IEMs met een goede bass zijn wel een must. Aanraders? ~:)
Als je zo'n ding wil neem je toch de S11?
pi_128871462
Size:
Waistline is 2 feet (30 yards)
Waistline 2 '4 (31 yards)
Waistline 2 ft 5 in (32 yards)
Waistline is 2 feet 6 (33 yards)
Waistline is 2 feet 7 yards (34)
Waistline is 2 feet 8 (35 yards)
Waistline is 2 feet and 9 (36 yards)
Waist size 3 feet (1 size 38)
Waist size 3 feet, 2 (40 yards)
Waist size 3 feet 4 (42 yards)
Waist size 3 feet 6 (44 yards)
Waist size 3 feet, 8 (46 yards)

hier snap ik dus niks van? iemand die me kan en wil helpen?
ik draag altijd w36 in nederland
-Real power isn't given, it must be taken-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:45:25 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128871571
Je ziet de 36 niet staan?
pi_128871787
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:45 schreef MacorgaZ het volgende:
Je ziet de 36 niet staan?
dus die yards staat voor wijde?wat is waistline voor dan en 2 feet?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 14:56:10 #64
390606 speciaal
It's in the name.
pi_128872008
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:48 schreef davedavy het volgende:

[..]

Als je zo'n ding wil neem je toch de S11?
Die s11 dingen zijn namaak van de Beats by Dre Beatbox. Mogen hier niet besproken worden en haal ik ook liever niet in huis.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:07:22 #65
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128872411
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef MrTimbo.B het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
¤5,56
Ow die 5 euro is wel erg duur voor dat zaklampje... ik heb er niet iets meer dan 1 euro voor betaald. Zie hier op EBAY met zoekactie: Cree q5* zoom*
De goedkoopste zijn tussen de ¤3,- en ¤3,50.
Als je er echt goedkoop één wil hebben: gewoon bieden. Meestal win je er wel 1 als je de goede uit zoekt met 0 bieders en bijna afgelopen.
pi_128873208
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef Boppos het volgende:

[..]

Ow die 5 euro is wel erg duur voor dat zaklampje... ik heb er niet iets meer dan 1 euro voor betaald. Zie hier op EBAY met zoekactie: Cree q5* zoom*
Als je er echt goedkoop één wil hebben: gewoon bieden. Meestal win je er wel 1 als je de goede uit zoekt met 0 bieders en bijna afgelopen.
Ah ok..tsja. Ik ben nog niet echt bekend met Ebay en bieden :P
Maar 5e blijf ik toch geen geld vinden :)
pi_128875314
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef Boppos het volgende:

[..]

Das een oplader volgens mij :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:28:27 #68
48067 neo2000
pi_128876315
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Das een oplader volgens mij :P
Nee, dat noemen we een query.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:30:42 #69
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128876417
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
pi_128876996
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, dat noemen we een query.
Wasda :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:56:27 #71
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128877860
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
Ja, vanwege de acties door de rechthebbende bedrijven en PayPal. Of ze photshoppen gewoon het logootje eraf zoals ik dat had bij een product dat ik gisteren dus binnen kreeg.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 18:17:04 #72
48067 neo2000
pi_128880937
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wasda :@
Een query.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Query
pi_128881987
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef speciaal het volgende:

[..]

Die s11 dingen zijn namaak van de Beats by Dre Beatbox.
Wat een bullshit, ja je kunt ze krijgen met de B sticker, maar als je vind dat die op de beatbox lijkt zou ik een opticien bezoeken..
pi_128882004
quote:
Dacht je maar :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:03:02 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128882342
Kun je maar geluk van spreken dat het maar een sticker voor fun is. Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit. Maar dat S-ding klinkt nog zo gaar niet. Ben i.i.g. benieuwd naar die Chinese originals. En ik laat iemand uit America een UE BOOM (360) meenemen voor me. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 12-07-2013 19:08:41 ]
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:08:56 #76
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128882594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Kun je maar geluk van spreken dat het maar een sticker voor fun is. Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit. Maar dat S-ding klinkt nog zo gaar niet. Ben i.i.g. benieuwd naar die Chinese originals. En ik laat iemand uit America een UE BOOM (360) meenemen voor me. :9
Welk S-ding?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:09:05 #77
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128882601
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Welk S-ding?
S11
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:09:26 #78
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128882618
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

S11
thanks
pi_128882634
Hey,
m'n V911 vliegt momenteel niet meer. Ik wacht op een nieuwe flybar screw. Een schroefje van de USB oplader erin stoppen(ik las op een ander forum dat sommigen dit deden in afwachting van het schroefje) maakt de helikopter zelfs binnen in huis ongelofelijk instabiel. M'n extra batterijtjes zijn intussen wel aangekomen.

Ik ben wel al aan het kijken voor een helikopter die niet ongelofelijk instabiel is bij een zuchtje wind, ik lees dit topic een beetje door en de V929 ziet er echt wel nice uit. Wat ik me afvraag is of die WLtoys producten op Banggood fake zijn? Ik vermoed van wel. Als ik me een V929 koop, zou het waarschijnlijk de volgende zijn met extra batterijtjes en rotors:
Klikkie!

PS: M'n V911 heeft het toilet bowl effect atm. Hopelijk lost de nieuwe flybar screw het op, maar ik betwijfel het.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:10:58 #80
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128882668
Trouwens, die S11 lijkt helemaal NIET op een Beatbox :')

echt gewoon NIET
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:13:15 #81
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128882765

uhu lijkt er helemaal op :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:33:15 #82
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128883498
quote:
Of misschien simpel en 'tough' houden met de waterproof Earson ER151 (ook op Tmall):
http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1MjM3Nzk2.html // http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1NDM1NDky.html
Die moet ik hebben :o
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:38:24 #83
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_128883680
Ik ben sowieso wel in de markt voor een waterdichte Bluetooth-speaker maar die zijn er dus helemaal niet he :(
pi_128884142
Tiolet bowl effect gedeeltelijk opgelost,
klik
het utierst rechtse onderdeeltje had ik bij het repareren er omgekeerd opgezet, het lange uiteinde aan de verkeerde kant snapje. Ik heb een filmpje en een foto met de shipping informatie gemaild naar Banggood, nu is het wachten op een vergoeding voor de kapotte batterij die bij de V911 zat.
  vrijdag 12 juli 2013 @ 20:18:43 #85
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128884931
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Die moet ik hebben :o
Ideaal voor om het zwembad/op het strand lijkt me. :Y
Best nog wel een geluidje in leek het, alleen de echte sicke bass zal 'ie niet hebben.
Ben benieuwd naar die speakers en de UE BOOM als benchmark. :9
Die X05 lijkt me geluidstechnisch het meest belovend. We zullen zien!

En bobbert: maar merkenrechtinbreuk is wel dodgy en veroordeelbaar en hier natuurlijk afgewezen, dus blijft het posten van links of afbeeldingen ervan natuurlijk bedenkelijk gezien de voorwaarden waarvoor dit topic leven is geschonken. ;)
pi_128886765
Zaklamp van ¤2 binnengekregen, precies op tijd voor de vakantie in Canada vanaf morgen!
Man, wat komt er veel licht af zeg, vooral voor zijn grootte!

vrijdag 12 juli 2013 @ 21:22:25 #87
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128887258
Die dashcam is toch wel vet hoor...

Ik heb gewoon serieus waar, 4 filmpjes nu waar ik een verkeershuftertje tegenkwam.

* ManageTheAnger voelt zich regisseur van blik op de weg en wegmisbruikers
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  Moderator vrijdag 12 juli 2013 @ 21:37:02 #88
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128887863
quote:
logisch toch, de hype is er nu.

al waren de ray bans altijd al hot, eveneens de veel te dure namaak horloges
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 12 juli 2013 @ 21:46:55 #89
390606 speciaal
It's in the name.
pi_128888264
Heb me verkeken op die s11, het is geen fake beatbox mini :@

Ik zal 'em eens overwegen.

[ Bericht 32% gewijzigd door speciaal op 12-07-2013 21:55:24 ]
pi_128888936
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die dashcam is toch wel vet hoor...

Ik heb gewoon serieus waar, 4 filmpjes nu waar ik een verkeershuftertje tegenkwam.

* ManageTheAnger voelt zich regisseur van blik op de weg en wegmisbruikers
welkeentje ? ben ook opzoek naar eentje :)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:03:58 #91
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128888959
Pff waarom geen paypal bij aliexpress..
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:10:42 #92
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128889209
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Syphixx het volgende:

[..]

welkeentje ? ben ook opzoek naar eentje :)
Quintezz Dashcam

Moest wel nieuwe firmware erop flikkeren en mijn SD kaartje is nu naar de kloten want ik kan hem niet formateren enzo, super irritant.

Het is gelukt, plus ik ben er nu na 2 jaar dat ik deze laptop heb... erachter gekomen dat hij een SD kaartslot heeft... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_128889877
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:14:52 #94
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128891664
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef davedavy het volgende:

[..]

Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$
Qft :@
  vrijdag 12 juli 2013 @ 23:56:44 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128893190
Ik heb liever oordopjes van een Chinees merk als Brainwavz (spreek trouwens uit als het woord 'brainwaves') dan neppers ergens van, omdat het ontwerpen van die neppers de aandacht naar 1:1 kopiëren ligt en niet de geluidskwaliteit. Dus neppers verkopen vaak puur op looks en genoeg Sjonnies die hun ideologie belonen door zulke inferieure kwaliteit te kopen. Je kunt dat moeilijk ontkennen, daar dat 9/10 keer gewoon zo is.

Daarom zeg ik ook dat de S11 nog best wel wat is, maar dat die hebben gewoon een goed Chineesje van de markt geplukt en daarna pas gemarket met valse logo's en packaging. Maar een 1:1 headphone kopie of oordopjes van nog geen $10 is puur plastic fantastic. Had je beter een origineel Chineesje kunnen halen.

My 2 cents. Peace out. ;)
pi_128895410
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef shiznuts het volgende:
$10
Daar zeg je 't al :P Voor 10USD heb je nooit een fatsoenlijke headphone.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 01:12:11 #97
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128895727
quote:
Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
vaak genoeg is het juist minder arbeidsintensief dan zelf iets proberen en steeds het ontwerp in de prullenbak moeten gooien als het toch niet in de smaak valt...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  zaterdag 13 juli 2013 @ 04:22:48 #98
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_128897999
Ik realiseer me net dat we echt in een briljant tijdperk leven.
Ik traceer net mijn pakketje van 10 euro wat ergens in China in een gigantisch groot magazijn ligt.
En dat allemaal binnen 10 seconden.

Damn.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_128898603
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 04:22 schreef LompeWorst het volgende:
Ik realiseer me net dat we echt in een briljant tijdperk leven.
Ik traceer net mijn pakketje van 10 euro wat ergens in China in een gigantisch groot magazijn ligt.
En dat allemaal binnen 10 seconden.

Damn.
je hebt wel een heel rappe prive chinees dan :+
pi_128898809
Vraagje. Heb wat besteld via E-bay. De tracking information (zowel op Ebay als op de site van Hong Kong post) geeft nu aan dat mijn pakket Hong Kong heeft verlaten naar de bestemming. Alleen staat er Zweden als bestemming.

Kan dit een foutje zijn? Is die tracking info altijd betrouwbaar? Of loopt er straks iemand in Zweden met mijn prachtige horloge?
  Moderator zaterdag 13 juli 2013 @ 09:34:28 #101
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128898968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 09:18 schreef DeWesp het volgende:
rlaten naar de bestemming. Alleen staat er
Kan een foutje staan dat ze de landcode verkeer hebben, houd het iig goed in de gaten.

ik heb vandaag een pakje gekregen wat volgens de tracking nog in hong kong lag...het klopt niet altijd
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 10:16:32 #102
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_128899493
quote:
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxehypeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
Fixed. :)

Volgens mij gaat het verkopen van imitatiespul onverminderd door hoor.
pi_128899613
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Daar zeg je 't al :P Voor 10USD heb je nooit een fatsoenlijke headphone.
Toch wel! De Koss KSC75! Zelfde drivers als de Koss Portapro alleen veel goedkoper. Zet er een $2 hoofdtelefoon hoofdband op en je hebt belachelijk veel geluid voor weinig geld. Check ook de reviews, de KSC75 is een Head-Fi klassieker.

In Nederland is hij wel meer dan 10 euro trouwens... Maar op Ebay gaat hij voor minder!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 10:59:35 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128900019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:26 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Toch wel! De Koss KSC75! Zelfde drivers als de Koss Portapro alleen veel goedkoper. Zet er een $2 hoofdtelefoon hoofdband op en je hebt belachelijk veel geluid voor weinig geld. Check ook de reviews, de KSC75 is een Head-Fi klassieker.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

In Nederland is hij wel meer dan 10 euro trouwens... Maar op Ebay gaat hij voor minder!
Lijkt me sterk dat ze dezelfde drivers hebben, klinken totaal anders. Het grote verschil dat portapro veel meer bass heeft en de 75 een stuk neutraler. Ik heb ze beide gehad :)

Was het niet de ksc35 met dezelfde driver als porta pro?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:19:56 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128900341
quote:
vaak genoeg is het juist minder arbeidsintensief dan zelf iets proberen en steeds het ontwerp in de prullenbak moeten gooien als het toch niet in de smaak valt...
Dat is allemaal een blijkt van gemakzucht en makkelijk scoren. Die lui zal het echt aan hun kont roesten dat die drivers erin klinken alsof ze van karton en elastiekjes zijn gemaakt (wat ze dan waarschijnlijk ook zijn). Ze gaan echt de moeite niet nemen om iets op hoog audiotechnisch niveau af te leveren, want dat is hun sellingpoint helemaal niet. Dus meer reden voor mij en andere verstandig denkende mensen om eerder te gaan voor een origineel Chinees merk die wel de nadruk legt op kwaliteit in plaats van het 1:1 kopiëren van design, logo en verpakking. Kijk. Een polo-shirt van een merk die 60 euro moet kosten, dat kunnen ze aan mij niet verkopen dat 'ie dat waard is. Een normale polo van de C&A of wat dan ook verschilt alleen omdat er dan geen flashy merkje op is gestikt. Maar audio, dat is technologie, die 1:1 imitaties zijn in doorsnee genomen gewoon ruk in vergelijk met wat de Chinese (of andere merken) originele alternatieven zijn.

Maar goed. Wil dat niet horen wil, moet vooral ook neppers gaan halen. :W Maar keep it out of this topic dan. ;) En nog een keer for zhe record: nee, de S11 is géén één-op-één. Is een rebrand Chineesje, alleen de manier waarop 'ie gerebrand is natuurlijk niet helemaal zoals dat hoort... :P 'nough 'bout that subject.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:36:09 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128900662
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:37:31 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128900702
You get me bro, you get me.

_O- :')

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 13-07-2013 11:44:59 ]
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:43:44 #108
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_128900831
:D :D
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_128900872
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb liever oordopjes van een Chinees merk als Brainwavz (spreek trouwens uit als het woord 'brainwaves') dan neppers ergens van, omdat het ontwerpen van die neppers de aandacht naar 1:1 kopiëren ligt en niet de geluidskwaliteit. Dus neppers verkopen vaak puur op looks en genoeg Sjonnies die hun ideologie belonen door zulke inferieure kwaliteit te kopen. Je kunt dat moeilijk ontkennen, daar dat 9/10 keer gewoon zo is.

Daarom zeg ik ook dat de S11 nog best wel wat is, maar dat die hebben gewoon een goed Chineesje van de markt geplukt en daarna pas gemarket met valse logo's en packaging. Maar een 1:1 headphone kopie of oordopjes van nog geen $10 is puur plastic fantastic. Had je beter een origineel Chineesje kunnen halen.

My 2 cents. Peace out. ;)
QFT

Fake rommel is een no-go. Chinezen willen op de westers markt ook helemaal niet meer scoren met die fake rommel. Dat is veel meer gericht op het pauperpubliek.

De Chinezen die echt het westen willen veroveren weten dat ze kwaliteit moeten leveren. Huawei, ZTE, Brainwavz, noem ze maar op. Alles met kwaliteit richt zich op eigen design, en als ze nog producten maken die te sterk geïnspireerd zijn, dan zijn ze kwalitatief nooit high-end.

De beste producten uit China hebben een eigen design.
pi_128900885
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee joh, méén je niet. Haha lekker dan!

Nice onderzoekje trouwens!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:52:23 #111
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128901016
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

_O-

Eindelijk iemand die mij te pakken neemt _O_
  zaterdag 13 juli 2013 @ 11:52:50 #112
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128901023
quote:
shiz: Maar goed. Wil dat niet horen wil, moet vooral ook neppers gaan halen.
dat is niet mijn uitgangspunt. ik let liever op concrete indicaties van kwaliteit dan koffiedik te kijken op basis van design keuzes.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 13:43:26 #113
48067 neo2000
pi_128903638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

_O-

Eindelijk iemand die mij te pakken neemt _O_
Dat ben jij helemaal niet, wat die meneer op het plaatje zit niet in z'n nakie in z'n rolstoel omringd door schaarsgeklede Chinese meisjes volgehangen met oordopjesspijkers.
pi_128904153
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:37 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]

How the hell kun jij binnen 82 seconden zijn plaatje lezen, nieuw plaatje opzoeken, zijn plaatje erin shoppen, tekst schrijven, uploaden en hier plaatsen?! :o

Anywho; ik mag weer bijna gaan zeuren bij Paypal; die klote VGA-kabel komt wéér niet aan.
Is 2e kabel die ik uit UK heb besteld en wéér het zelfde verhaal. Kan ik wéér gaan claimen en nu wéér een bestellen; nu maar uit China |:( ...

Iemand nog interessant spul onderweg?
  zaterdag 13 juli 2013 @ 14:11:01 #115
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128904416
Ik wacht nog op mijn Newton's Cradle van 2 euro :P
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649

Daarnaast zo'n FM-tuner voor in de auto voor 2,50 euro ofzo, is nu al 3 weken onderweg ofzo ;(
pi_128906282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat ze dezelfde drivers hebben, klinken totaal anders. Het grote verschil dat portapro veel meer bass heeft en de 75 een stuk neutraler. Ik heb ze beide gehad :)

Was het niet de ksc35 met dezelfde driver als porta pro?
Yup, my bad. Zelfde driver als de KSC35 maar met een titanium coating. Ik heb thuis de KSC75, KSC35 en Portapro. Portapro is veel bassier. KSC75 klinkt echter super met een paar mods.
pi_128909755
Net m'n CoGoo's binnen gekregen, ben benieuwd. Binnenkort maar eens uitproberen op 't fietske :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:45:16 #118
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128911598
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

How the hell kun jij binnen 82 seconden zijn plaatje lezen, nieuw plaatje opzoeken, zijn plaatje erin shoppen, tekst schrijven, uploaden en hier plaatsen?!
Vroeg ik me ook al af idd
  zaterdag 13 juli 2013 @ 18:54:59 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128911822
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:45 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook al af idd
Ja, zo snel kan toch niemand zijn, tenzij Superman!
De enige redelijke verklaring is dat 'monkeybrain' mijn kloonaccount is. :o

Of... een andere: ik had het bericht na een paar minuten gewijzigd.
quote:
[ Bericht 16% gewijzigd door shiznuts op 13-07-2013 11:44:59 ]
Ah! :P Case solved. Maar toegegeven: jullie insteek was natuurlijk veel interessanter.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Iemand nog interessant spul onderweg?
AWEI ES500i + accessoires. SoundMAGIC MP21. Hubsan X4. GWS props voor V929. AORUN X05, Earson ER151, BOPMEN & LKER Grace bluetooth speakers... volgens mij verder niet veel bijzonders meer. Ow ja, nog een shirt en toilettas van Naturehike bij DX besteld (eens kijken of ze het inderdaad beter voor elkaar hebben op dit moment). Oh. En een retractable action monopod voor camera's (& GoPro).
pi_128913987
weet iemand goede wifi versterker?
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:16:58 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128914084
Dit binnen, werkt niet op de dikke rits waarvoor ik het nodig heb :')
Ebay, ¤2.50.

Allemaal Ebay.
anti statische borstel, sigarettenaansteker, kabeltje en spring bars maar het doosje is half vol }:|
Er horen 360 spring bars in te zitten, maar ik tel 12 per vakje ipv 20.

zaterdag 13 juli 2013 @ 20:30:02 #122
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128914500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:12 schreef Tjacka het volgende:
weet iemand goede wifi versterker?
Sum like dis: http://www.buyincoins.com/item/10010.html
Of een Tenda: http://www.aliexpress.com(...)eater/815032790.html .

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 13-07-2013 20:36:02 ]
pi_128915060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 18:54 schreef shiznuts het volgende:
enige redelijke verklaring is dat 'monkeybrain' mijn kloonaccount is. :o

Of... een andere: ik had het bericht na een paar minuten gewijzigd.
|:(
SPOILER
quote:
AWEI ES500i + accessoires. SoundMAGIC MP21. Hubsan X4. GWS props voor V929. AORUN X05, Earson ER151, BOPMEN & LKER Grace bluetooth speakers... volgens mij verder niet veel bijzonders meer. Ow ja, nog een shirt en toilettas van Naturehike bij DX besteld (eens kijken of ze het inderdaad beter voor elkaar hebben op dit moment). Oh. En een retractable action monopod voor camera's (& GoPro).
Oordopjes...niet geheel verassend. :P

Oh, en omdat ik het vroeg:
- 77mm ND-filter
- 77mm Polarisatiefilter
- Viewfinder
- 3x step up ringen (49, 52 & 58mm -> 77mm)
- Silicone case + screenprotector voor Nokia 920 (niet voor mij)
- 10M VGA-kabel, waar ik dus wéér paypal kan gaan claimen :r (ook niet voor mij)
- Hot shoe bubble level

En ik denk nu serieus na om straks die M9Pro 3G tablet te bestellen en ik wil graag met video bezig houden met de DSLR; dus heb goed statief nodig. (naast die ND-filter dus want damn wat is f/1.4 lichtsterk zeg :o :9 maar zonder ND-filter ook zó gigantisch onbruikbaar)

Die $4.99 trui is overigens ook al lang binnen (zie een post of wat eerder) en inderdaad; klein uitgevallen. Vooral de mouwen en m'n schouders. Maar goed; geen geld natuurlijk (maatje groter voor $15 ook niet). Wel aparte ding overigens...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 13-07-2013 20:55:06 ]
pi_128916516
Ik ben op zoek naar een aardig bluetooth speakertje van rond de $15 met aardig geluid; heb het topic doorgelezen, helaas weinig gevonden. Heeft iemand een tip?
  zondag 14 juli 2013 @ 04:26:46 #125
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_128926659
quote:
18s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 01:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, als jullie het daar telkens weer over hebben kan ik niet achterblijven, hè.

[..]

Dat hoor je wel vaker dat mensen die dingen halen, maar zien doe je ze daarna niet meer. >:)
Volgens mij zijn die Chinese vape-dingen mogelijk schadelijker dan echt roken. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 01:22 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Ik heb er ook 1 besteld ,als ik ´m binnen heb laat ik van mij horen :) ,als ik het overleef dan ;)
Na ruim 2 weken elektronisch roken, oftewel dampen leef ik nog steeds :)
Al 2 weken geen gerookt *O* *O*

Is een dampertje van 12,23 dollar ^O^
pi_128926688
Groot fan van User Wotte
  zondag 14 juli 2013 @ 11:30:07 #127
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128928858
pi_128928943
quote:
6s.gif Op zondag 14 juli 2013 11:30 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Top 5 China producten
  zondag 14 juli 2013 @ 12:11:07 #129
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128929627
Pff Aliexpress en Paypal gaan niet goed samen.. :')

Ik heb maar gevraagd of ie een invoice naar mijn Paypal kan sturen, beter snapt die chinees t..
  zondag 14 juli 2013 @ 12:13:01 #130
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128929673
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef monkeybrain het volgende:
Dit binnen, werkt niet op de dikke rits waarvoor ik het nodig heb :')
Ebay, ¤2.50.
[ afbeelding ]

Allemaal Ebay.
anti statische borstel, sigarettenaansteker, kabeltje en spring bars maar het doosje is half vol }:|
Er horen 360 spring bars in te zitten, maar ik tel 12 per vakje ipv 20.

[ afbeelding ]
Heb je en link van de spring bars? Zoek voor iemand ook eentje.
  zondag 14 juli 2013 @ 12:21:31 #131
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128929867
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Heb je en link van de spring bars? Zoek voor iemand ook eentje.
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1439.l2649
  zondag 14 juli 2013 @ 12:21:33 #132
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_128929868
Veel goede reviews bij DX en ook op andere (duurdere) sites, dus maar besteld:

Vanwege een mooie oudere receiver zonder HDMI input. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 14 juli 2013 @ 12:41:19 #133
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128930327
Oke, heb dus een invoice gekregen en betaald, net gevraagd wanneer ze het gaan verzenden.

quote:
within two days, we will send you tracking number.
Lolwut gratis tracking voor een 9$ item? :D

Eerste keer dat ik iets van Aliexpress betaal met Paypal, dus kijken hoe dit werkt.. Het is wel een gedoe zeg, helemaal vragen voor Paypal etc.
  Moderator zondag 14 juli 2013 @ 12:51:22 #134
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128930673
quote:
[ afbeelding ]
:D
_O-

Er is voor gewoon niks onderweg momenteel :o
Heb ook niet echt wat nodig maar toch blijf ik rond kijken. :{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 14 juli 2013 @ 13:00:08 #135
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128930977
http://www.aliexpress.com(...)-FREE/849706671.html

Dit btw besteld, mijn lagers waren kapot gegaan, dus mijn broer zei "probeer het eens uit China" nou toen dus dit :') :D
pi_128933218
SB Bluetooth 3.5mm Stereo Audio Music Receiver, voor me receiver.

en een Vido Mini One,als speelgoed
:]
  zondag 14 juli 2013 @ 14:24:22 #137
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_128933909
Hallo,

Iemand ervaring met BudgetGadget.com?
  zondag 14 juli 2013 @ 14:24:44 #138
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128933922
Hoe werkt dat bieden op iOffer nou? Zit er een addertje onder het gras of wat?
  zondag 14 juli 2013 @ 14:29:21 #139
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128934091
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef monkeybrain het volgende:
....

....
[ afbeelding ]
Hoe vind je die 12v-220v plug? Voelt/oogt ie betrouwbaar?
pi_128934098
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef 0wen het volgende:
Hallo,

Iemand ervaring met BudgetGadget.com?
BudgetGadgets.com?
aantal keer wat besteld. geen klachten
  zondag 14 juli 2013 @ 14:35:02 #141
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_128934297
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef wootahH het volgende:

[..]

BudgetGadgets.com?
aantal keer wat besteld. geen klachten
Ja, die!

Oke, mooi zo, ga wat bestellen!
  zondag 14 juli 2013 @ 15:21:11 #142
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128935712
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe werkt dat bieden op iOffer nou? Zit er een addertje onder het gras of wat?
Ja je kan gewoon bieden maar meestal als je 1stk. koopt dan kun je al zien op welke prijs je zal eindigen als je de lijst ziet van de andere kopers :P Ben benieuwd naar je lager trouwens kan je ff laten weten als het wat is :D

Ps. ik heb bij al mijn ioffer aankopen standaard tracknrs gekregen.
  zondag 14 juli 2013 @ 15:22:28 #143
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128935758
Sheize.. mezelf gequote... :')
  zondag 14 juli 2013 @ 15:25:33 #144
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128935913
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ja je kan gewoon bieden maar meestal als je 1stk. koopt dan kun je al zien op welke prijs je zal eindigen als je de lijst ziet van de andere kopers :P Ben benieuwd naar je lager trouwens kan je ff laten weten als het wat is :D

Ps. ik heb bij al mijn ioffer aankopen standaard tracknrs gekregen.
Ai, want wat ik wil kost 32$ en er staat dat hij 24$ als laagste bod aan neemt :') :D

Zal ik doen! Hoezo wil je dat eigk weten? :P
  zondag 14 juli 2013 @ 15:30:53 #145
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128936146
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ai, want wat ik wil kost 32$ en er staat dat hij 24$ als laagste bod aan neemt :') :D

Zal ik doen! Hoezo wil je dat eigk weten? :P
Laagste bod bij 1stuks is dan 24? Want dan zal die het waarschijnlijk wel accepteren.

Ja ik zat er laatst aan te denken of ik het een keertje zou bestellen uit China en hoe die kwaliteit dan zou zijn dus vandaar :D
  zondag 14 juli 2013 @ 15:35:18 #146
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128936333
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:30 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Laagste bod bij 1stuks is dan 24? Want dan zal die het waarschijnlijk wel accepteren.

Ja ik zat er laatst aan te denken of ik het een keertje zou bestellen uit China en hoe die kwaliteit dan zou zijn dus vandaar :D
Hoe weet je of het voor 1 stuk is?

Dit staat er btw onder
  zondag 14 juli 2013 @ 15:45:29 #147
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128936816
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hoe weet je of het voor 1 stuk is?

Ja dat kan ik niet uit dit plaatje opmaken maar gezien die vraag van "accepteer je $56.00 voor 2 artikelen" denk ik dat het om 1 stuk gaat. Als ik het laagste bod zie staan bied ik meestal gewoon lager dan het laagste bod dat hij accepteert en meestal komt hij dan met een tegenbod dat gelijk is aan het laagste bod :P . Maar ik merk dat ioffer de laatste tijd (afgelopen jaar misschien wel) een stuk duurder is geworden dan bijv. BIC of ebay voor dezelfde artikelen. :Y
  zondag 14 juli 2013 @ 17:17:03 #148
48067 neo2000
pi_128940915
quote:
[ afbeelding ]
Ja, da's dus het gevaar van die Chinese quadcopters. Zit je buiten ff relaxed met de TNT te bellen in je vakantie, neemt iemand een pic van je. ;(

Tijd voor remote controlled countermeasures.
pi_128943455
Mijn pakketje ligt al paar weken ergens in China en 17track geeft aan:

20130713, totale exportpakket elke afdichting, afdichting Suzhou International, Nederland
20130713, totale exportpakket interoperabiliteit zegel te openen, Suzhou International, Nederland

20130628, totale exportpakket elke afdichting, afdichting Suzhou International, Nederland
20130628, totale exportpakket interoperabiliteit zegel te openen, Suzhou International, Nederland

20130626, aanvaarding kantoor aanvaarding, Suzhou, Zhangjiagang City Post Office Branch advertenties, Nederland

Op 28 juni en 13 juli dezelfde tekst. Iemand hier een verklaring voor??
  zondag 14 juli 2013 @ 18:50:30 #150
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128943564
Ja, dit:
quote:
Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Misschien is 'ie in NL aangekomen, maar is de status verkeerd gekoppeld.
Misschien is 'ie de hele tijd nog China niet uitgeweest en nu pas wel nadat 'ie vrijgegeven is.
Pakketjes uit China tracken is vaak een beetje onlogisch en onberekenbaar.
Zolang de code in het systeem is en het land van bestemming aangegeven wordt, niet al te veel zorgen maken. ;)
En dan gewoon geduldig wachten, komt 'ie zelf wel een keer boven water.
  zondag 14 juli 2013 @ 19:24:57 #151
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128944603
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hoe vind je die 12v-220v plug? Voelt/oogt ie betrouwbaar?
Prima voor het geld, 2 euro ofzo. Ik zou hem niet 24 uur per dag in het stopcontact hangen. Voor een beetje testen van apparatuur i.p.v. in de auto kloten wel handig.
pi_128945400
Mijn pakketje heeft sinds 3 juli de status Opening. Wat betekend dat? Dat de douane het in bezit heeft?
  zondag 14 juli 2013 @ 19:53:19 #153
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128945667
Dat het pakketje geaccepteerd is in het postrouleerproces en dus begint met daadwerkelijk logistiek onderweg te zijn.
pi_128953962

USD 2,50 en besteld.

Rara wat is het...
  zondag 14 juli 2013 @ 22:54:30 #155
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128954084
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
USD 2,50 en besteld.

Rara wat is het...
Zon schoenenhouder ding?
pi_128954180
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zon schoenenhouder ding?
Bijna.. Stropdassenopbergstofding.
pi_128954276
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[ afbeelding ]
USD 2,50 en besteld.

Rara wat is het...
onderbroek opslag vakjes voor in je lade? Ding lijkt op zon ikea geval.

Edit:ah. Te laat xd
pi_128956570
http://www.buyincoins.com/item/31201.html

El cheapo powerbank.. kan bijna niet goed zijn :p
pi_128956785
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:51 schreef wootahH het volgende:

Wat ik me nou afvraag bij alle discussies over oplader/accu en zo... Wat is er niet 'goed' aan? Dat het onveilig is voor EU maatstaven of dat het je apparaten sloopt?
  maandag 15 juli 2013 @ 00:09:10 #160
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128957130
Serious-Sam-Logo.jpg
Dattém. There's gloom and doom while things go boom.
  maandag 15 juli 2013 @ 00:25:03 #161
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128957708
Daarnaast ga je die capaciteit niet halen voor die prijs :')
pi_128963064
Banggood is verdomd snel _O_ , binnen 9 dagen waren mijn knippers voor de motor binnen.
I are Baboon
  maandag 15 juli 2013 @ 09:53:37 #163
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128963149

Dat vind ik een erg mooi horloge, alleen in verhouding zijn ze wel duurder geworden die shark watches :(
YouTube
pi_128963669
quote:

Zelf heb ik deze gekocht: http://www.tinydeal.com/1(...)ung-htc-p-90924.html hij is mee geweest op vakantie en ben er erg tevreden over. of ik de 12000mAh ga halen? Denk het niet als ik de helft haal voor de prijs ben ik al blij :)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_128963723
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 09:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

Dat vind ik een erg mooi horloge, alleen in verhouding zijn ze wel duurder geworden die shark watches :(
Van ebay? Heb je een linkje?
  maandag 15 juli 2013 @ 10:39:01 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128963938
quote:
6s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Van ebay? Heb je een linkje?
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item51af5ac663
YouTube
  maandag 15 juli 2013 @ 11:35:21 #167
48067 neo2000
pi_128965410
quote:

Looks good though. Laat ff weten of het wat is.

Btw; geen china maar aangezien de discussie er wel over ging.. I'll just leave this here.
  maandag 15 juli 2013 @ 12:07:58 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128966134
quote:
8s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Looks good though. Laat ff weten of het wat is.

Btw; geen china maar aangezien de discussie er wel over ging.. I'll just leave this here.
Partnerprogramma? :')
YouTube
  maandag 15 juli 2013 @ 12:18:07 #169
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128966374
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Partnerprogramma? :')
bol.com
fok maakt er meteen een partnerding van
  maandag 15 juli 2013 @ 12:32:24 #170
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128966740
quote:
10s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:18 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

bol.com
fok maakt er meteen een partnerding van
Ja ik zag dat het bol.com was, dacht misschien een soort ref link.

Niet dus... my bad
YouTube
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 12:39:56 #171
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128966929
Pff, waarom duurt wachten op pakjes toch zo lang....

Ik denk dat ik vanaf nu elke dag maar iets bestel zodat ik elke dag iets leuks binnenkrijg....

moet sowieso eens wat minder gaan bestellen eigenlijk :') heb nu regelmatig dat ik lazarus achter de PC zit en random dingen ga bestellen, die ik totaal vergeet en dan 3-6 weken later opeens binnenkrijg :')

de laatste aanwinst wat een pikachu cosplay pakje :') geen idee waarom ik die bestelde

(img:
)

zo een dus _O-
pi_128967268
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Pff, waarom duurt wachten op pakjes toch zo lang....

Ik denk dat ik vanaf nu elke dag maar iets bestel zodat ik elke dag iets leuks binnenkrijg....

moet sowieso eens wat minder gaan bestellen eigenlijk :') heb nu regelmatig dat ik lazarus achter de PC zit en random dingen ga bestellen, die ik totaal vergeet en dan 3-6 weken later opeens binnenkrijg :')

de laatste aanwinst wat een pikachu cosplay pakje :') geen idee waarom ik die bestelde

(img:
[ afbeelding ] )

zo een dus _O-
Voor jezelf :')?

Waar besteld trouwens :P
Top 5 China producten
  maandag 15 juli 2013 @ 13:31:43 #173
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_128968456
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Zelf heb ik deze gekocht: http://www.tinydeal.com/1(...)ung-htc-p-90924.html hij is mee geweest op vakantie en ben er erg tevreden over. of ik de 12000mAh ga halen? Denk het niet als ik de helft haal voor de prijs ben ik al blij :)
Zelf heb ik deze gehaald: http://dx.com/p/znda-ds-1(...)ne-more-black-143377

Ik zit nu in de auto terug van vakantie en hij zou afgeleverd moeten zijn dus ben benieuwd!
Ja, hoi!
  Moderator maandag 15 juli 2013 @ 13:44:07 #174
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128968864
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Voor jezelf :')?

Waar besteld trouwens :P
dat gelukkig niet :')

was voor een kennis van me, je kent het wel. zit je een avond te zuipen... omd dude check deze chick.. *ziet plaatje*

wow dude zn pakje moet je regelen :') 10 min later geef je je CC gegevens in en is ie onderweg :')

deze kwam geloof ik van tmall af (uit mn hoofd)
Kostte 13dollar
  maandag 15 juli 2013 @ 14:52:12 #175
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128971048
Zojuist mijn CoGoo!! T02's binnen gekregen. Had eigenlijk zwarte besteld maar heb de witte gekregen wel jammer maar op zich geen groot probleem. Aangezien ik deze zal gebruik voor het sporten vind ik de pasvorm belangrijk. Ze zitten wat anders dan normale oordopjes en is eventjes wennen. Het draadje gaat over je oren heen als het ware (zie plaatje op de doos). Het geluid is prima en in mijn ogen oren vergelijkbaar met de AWEI ES800M. Wat ik prettig vind is dat ze iets meer bass hebben (persoonlijke mening) dan de ES800M aangezien ik tijdens het sporten altijd wel muziek luister met veel baas.

Ik heb ze hier gekocht voor $9 (zijn nu $8,30) : http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item20d2cb4282
Had trouwens voor die bluetooth speaker ook nog een extra batterij besteld en ook vandaag binnen gekregen dus ik kan em de komende dagen volop gebruiken :D
pi_128971283
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Zelf heb ik deze gehaald: http://dx.com/p/znda-ds-1(...)ne-more-black-143377

Ik zit nu in de auto terug van vakantie en hij zou afgeleverd moeten zijn dus ben benieuwd!
lijkt op http://www.buyincoins.com/item/16901.html
  maandag 15 juli 2013 @ 15:09:14 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128971564
quote:
klinkt als: "dat scheelt nogal"
YouTube
  maandag 15 juli 2013 @ 15:23:06 #178
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_128971979
Oh! Dat scheelt idd :p

Ach.. zolang die het maar doet en hij lowlands overleefd (:
Ja, hoi!
pi_128973554
ouch.. 30$ is zeker teveel voor die powerbank. Die gaan idd al voor 10$ in de verkoop. Voor die 30$ had je beter een cager power bank kunnen halen.

Ikzelf heb voor mn meis een 5600mah power bank gekocht. Ziet er goed uit en je kan er zeker een tel. met "lege" 2500mah batterij volledig mee opladen. Dus handig voor nood.

http://www.aliexpress.com(...)-best/540023865.html
pi_128982150
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:14 schreef Gozerd het volgende:
ouch.. 30$ is zeker teveel voor die powerbank. Die gaan idd al voor 10$ in de verkoop. Voor die 30$ had je beter een cager power bank kunnen halen.

Ikzelf heb voor mn meis een 5600mah power bank gekocht. Ziet er goed uit en je kan er zeker een tel. met "lege" 2500mah batterij volledig mee opladen. Dus handig voor nood.

http://www.aliexpress.com(...)-best/540023865.html
Ik heb deze gekocht, volgens mji is ie fake.
  maandag 15 juli 2013 @ 20:59:10 #181
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128982778
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Ik heb deze gekocht, volgens mji is ie fake.
Als ie fake is, dan maar Bruce of Aaron of Sydney of een andere amerikaanse naam een e-mail sturen met:

YouTube
pi_128983076
Ik heb deze gekocht, niet uit China maar wel een China-like product (robot stof verzamelaar of hoe je het ook moet noemen)

Kon hem niet vinden in China, wel alternatieven maar daar had ik niet veel vertrouwen in :P
Top 5 China producten
  maandag 15 juli 2013 @ 21:27:10 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128983950
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]

check deze chick.. *ziet plaatje*
Jessica Nigri is altijd :9~ !
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:52 schreef Deugniett het volgende:
Zojuist mijn CoGoo!! T02's binnen gekregen. Had eigenlijk zwarte besteld maar heb de witte gekregen wel jammer maar op zich geen groot probleem. Aangezien ik deze zal gebruik voor het sporten vind ik de pasvorm belangrijk. Ze zitten wat anders dan normale oordopjes en is eventjes wennen. Het draadje gaat over je oren heen als het ware (zie plaatje op de doos). Het geluid is prima en in mijn ogen oren vergelijkbaar met de AWEI ES800M. Wat ik prettig vind is dat ze iets meer bass hebben (persoonlijke mening) dan de ES800M aangezien ik tijdens het sporten altijd wel muziek luister met veel baas.
[ afbeelding ]
Ik heb ze hier gekocht voor $9 (zijn nu $8,30) : http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item20d2cb4282
Had trouwens voor die bluetooth speaker ook nog een extra batterij besteld en ook vandaag binnen gekregen dus ik kan em de komende dagen volop gebruiken :D
Goed om te horen dat m'n aanrader goed aangekomen is! ^O^
quote:
8s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Dan liever de JBL Flip/Charge denk ik. :@ Ik was blij met m'n strategie om iemand die in de US of A was de UE Boom mee te laten nemen, maar die kwam 'em zo kort dag nergens tegen en is nu alweer terug. ;( Dus of ik moet 'em tegen volle mep (199,- EUR :X , 1-op-1 USD->EUR-conversie) halen bij de Apple Store AT, waar 'ie niet meteen leverbaar is... of het maar gewoon uit m'n hoofd zetten. Jammer, die leek me nou echt epic. Binnenkort heb je ook de BOSE SoundLink Mini... dus misschien is afwachten sowieso wel een goed plan. En ik heb natuurlijk dan sowieso al vier bluetooth speakers in bestelling staan voor een uitgebreide shootout en ben nog altijd in gesprek over de Sounder QueenboxII BT4.0 BLK. :+

- Oh en zag dat het over powerbanks ging. M'n telefoonaccu is de laatste weken nogal gaar geworden, dus was vandaag blij dat ik mijn Yoobao YB-628 bij me had. Heeft me ook paar keer geholpen in een hotel dat alleen gratis ethernet-internet aanbod een Wi-Fi accesspoint te creëren. Die Yoobao-serie (YB627, YB628, YB637 & YB647) is echt klasse.
  maandag 15 juli 2013 @ 21:31:16 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128984148
Ik ben eigenlijk opzoek naar zo'n led balk...

Waar de politie bijvoorbeeld "stop politie" op heeft staan.

Waar je zelf met een klein keyboard bijvoorbeeld een input kan geven.
YouTube
pi_128984250
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

"led message display"
Top 5 China producten
  maandag 15 juli 2013 @ 21:34:19 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128984275
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef ManageTheAnger het volgende:

http://dx.com/p/customiza(...)ay-belt-buckle-22836
http://dx.com/p/large-rec(...)e-multilingual-13885
Gewoon gezocht op 'LED text' en dan wat onzin weggefilterd.
Kijk ook op AliExpress/DHGate/eBay...
Zouden ze zoiets ook niet bij de Kijkshop/Conrad hebben ofzo?
pi_128985033
Shiz toevallig ervaring met digitale keukenweegschalen uit China? Of Downstar toevallig?
pi_128985119
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Miniem het volgende:
Shiz toevallig ervaring met digitale keukenweegschalen uit China? Of Downstar toevallig?
Dus als ik er ervaring mee heb doet het er niet toe :'(
Top 5 China producten
  maandag 15 juli 2013 @ 22:06:17 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128985734
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus als ik er ervaring mee heb doet het er niet toe :'(
Natuurlijk niet. Waar is je streetcred dan? :6

Maar eh... toevallig niet. ;) Mijn keukenweegschaal komt geloof ik gewoon bij de ALDI/Lidl ofzo vandaan.
  maandag 15 juli 2013 @ 22:34:29 #190
48067 neo2000
pi_128987088
Shiz, houdt er rekening mee dat Bose.. Vaak niet meer je van het is op audio vlak dan.. Helaas. ;(
  maandag 15 juli 2013 @ 22:36:48 #191
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128987194
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:34 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://dx.com/p/customiza(...)ay-belt-buckle-22836
http://dx.com/p/large-rec(...)e-multilingual-13885
Gewoon gezocht op 'LED text' en dan wat onzin weggefilterd.
Kijk ook op AliExpress/DHGate/eBay...
Zouden ze zoiets ook niet bij de Kijkshop/Conrad hebben ofzo?
Ja ik wist van het bestaan van zulke,

Maar ik wil eigenlijk 1 in de auto stoppen (don't ask)
Waar ik gewoon realtime de text kan veranderen.
YouTube
  maandag 15 juli 2013 @ 22:39:22 #192
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128987307
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Miniem het volgende:
haha mijne komt ook gewoon uit Nederland..
Maar ik weet wel dat er een tijdje terug toch ook iemand naar vroeg..
ik zal eens kijken of ik het kan vinden nog.

update:

GC / [Chinese Webshops] Topic #264 Waar we ons vergapen aan helikopters

Erkend fokker zou dus (indien hij wat heeft gekocht) er ervaring mee moeten hebben ;)
tevens heeft user RhytmicalRemedy ervaring met eentje ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 22:53:25 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128987959
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha mijne komt ook gewoon uit Nederland..
Maar ik weet wel dat er een tijdje terug toch ook iemand naar vroeg..
ik zal eens kijken of ik het kan vinden nog.

update:

GC / [Chinese Webshops] Topic #264 Waar we ons vergapen aan helikopters

Erkend fokker zou dus (indien hij wat heeft gekocht) er ervaring mee moeten hebben ;)
tevens heeft user RhytmicalRemedy ervaring met eentje ;)
Ja, met zo'n pocket weegschaal voor juweliers en drugdealers ga je ook echt een cakemix ofzo afwegen. :') :P
Iets met 'KEUKENweegschaal' mompelt. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 15-07-2013 23:00:02 ]
  maandag 15 juli 2013 @ 22:55:28 #194
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128988049
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, met zo'n pocket weegschaal voor juweliers en drugdealers ga je ook echt een cakemix ofzo afwegen. :') :P
Iets met 'KEUKENweegschaal' mompelt. ;)
hmmm, toch denk ik dat hij wel zoiets bedoelde :P
pi_128988492
Ik ben op zoek naar een geinige koffiemok, iemand ideeën? Niet dat ik geen mokken kan vinden maar tot nu toe nog geen echte leuke en originele.
  maandag 15 juli 2013 @ 23:04:58 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128988515
Doe je er zelf eentje laten maken bij Artscow ofzo.
pi_128988890
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik ben op zoek naar een geinige koffiemok, iemand ideeën? Niet dat ik geen mokken kan vinden maar tot nu toe nog geen echte leuke en originele.
Big Mouth Toys Toilet Mug
Thumbs Up! Camera Lens Cup, Black

Niet uit China maar wel leuk :P
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_128988980
quote:
Die cameralens had ik al gezien, maar mwah. Die andere ook niet echt wat ik zoek.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 01:27:26 #199
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_128993263
Ik heb zojuist de (spat)waterdichte speaker besteld.

Zodra ik hem heb horen jullie van mij.

Of zou Shiz die ook besteld hebben en hem eerder hebben?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 01:41:23 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128993563

Die Earson ER151? :Y Hoop dat 'ie morgen binnen is bij MisterTao om doorgestuurd te worden (11/7 besteld). ;)
Same goes for the AORUN X05 en LKER Grace die ik van Tmall/Taobao heb besteld (ben bij MisterTao VIP (5% i.p.v. 8% commissie) en tot eind v/d maand voor VIP-members een actie: 50% commissie terugkrijgen). Die Bopmen heb ik in bestelling staan bij DX. Sounder QueenboxII BT4.0 hoop ik ook voor een goede prijs te kunnen krijgen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 07:36:20 #201
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128995716
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 01:41 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Die Earson ER151? :Y Hoop dat 'ie morgen binnen is bij MisterTao om doorgestuurd te worden (11/7 besteld). ;)
Same goes for the AORUN X05 en LKER Grace die ik van Tmall/Taobao heb besteld (ben bij MisterTao VIP (5% i.p.v. 8% commissie) en tot eind v/d maand voor VIP-members een actie: 50% commissie terugkrijgen). Die Bopmen heb ik in bestelling staan bij DX. Sounder QueenboxII BT4.0 hoop ik ook voor een goede prijs te kunnen krijgen.
Mijn glazen bol zegt:

pi_128996064
_O-
  dinsdag 16 juli 2013 @ 08:51:18 #203
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_128996408
quote:
[ afbeelding ]
voor hoeveel gaat zo'n speakertje? Heb er laatst een gekocht bij Action voor 22,- (incl. verzending ;))
Starbucks, waar blijf je
  Moderator dinsdag 16 juli 2013 @ 09:11:26 #204
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128996703
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Jessica Nigri is altijd :9~ !

[..]

Goed om te horen dat m'n aanrader goed aangekomen is! ^O^

[..]

Dan liever de JBL Flip/Charge denk ik. :@ Ik was blij met m'n strategie om iemand die in de US of A was de UE Boom mee te laten nemen, maar die kwam 'em zo kort dag nergens tegen en is nu alweer terug. ;( Dus of ik moet 'em tegen volle mep (199,- EUR :X , 1-op-1 USD->EUR-conversie) halen bij de Apple Store AT, waar 'ie niet meteen leverbaar is... of het maar gewoon uit m'n hoofd zetten. Jammer, die leek me nou echt epic. Binnenkort heb je ook de BOSE SoundLink Mini... dus misschien is afwachten sowieso wel een goed plan. En ik heb natuurlijk dan sowieso al vier bluetooth speakers in bestelling staan voor een uitgebreide shootout en ben nog altijd in gesprek over de Sounder QueenboxII BT4.0 BLK. :+

- Oh en zag dat het over powerbanks ging. M'n telefoonaccu is de laatste weken nogal gaar geworden, dus was vandaag blij dat ik mijn Yoobao YB-628 bij me had. Heeft me ook paar keer geholpen in een hotel dat alleen gratis ethernet-internet aanbod een Wi-Fi accesspoint te creëren. Die Yoobao-serie (YB627, YB628, YB637 & YB647) is echt klasse.
tering, die doet veel cosplay dingen zeg.

normaal een tyfushekel aan cosplay, maar dit is verdomd goed te kijken :9
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:32:58 #205
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128997065
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 07:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn glazen bol zegt:

[ afbeelding ]
:@ No further comments your honor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:51 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

voor hoeveel gaat zo'n speakertje? Heb er laatst een gekocht bij Action voor 22,- (incl. verzending ;))
Die ER151? Officieel geloof ik 199 CNY. Officiële promotionele prijs van 158 CNY en te vinden voor 120 CNY.
Is wel de goedkoopste van de bunch. Eerst maar eens deze opgestuurd krijgen (net 2nd pay doorgevoerd).
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:42:59 #206
128471 doctor.starbucks
pi_128997254
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:@ No further comments your honor.

[..]

Die ER151? Officieel geloof ik 199 CNY. Officiële promotionele prijs van 158 CNY en te vinden voor 120 CNY.
Is wel de goedkoopste van de bunch. Eerst maar eens deze opgestuurd krijgen (net 2nd pay doorgevoerd).
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
linkje?
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:45:02 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128997295
http://s.taobao.com/searc(...)5-e&search_type=item

En die andere van de plaatjes is...
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]

... de AORUN X05:

http://autosm.taobao.com dus.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:15:36 #208
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_129001130
quote:
[ afbeelding ]
Wat heb je er voor betaald?
Ben benieuwd naar kleine mini-review als hij binnen is ;) kan ik 'm bestellen ...
Hoorde net dat ik hier in India op m'n vakantie adresje ook gewoon pakketjes kan krijgen.. uhmmmm :9~
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 16 juli 2013 @ 12:31:41 #209
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129001665
Ik zoek nog een mooie behuizing om een O2 desktop in te bouwen. Dit lijkt me wel iets maar omdat het 2 kilo weegt is het ¤25 + ¤25 shipping _O-

pi_129001724
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:53 schreef shiznuts het volgende:
Dat het pakketje geaccepteerd is in het postrouleerproces en dus begint met daadwerkelijk logistiek onderweg te zijn.
Dus hij is al in NL?
pi_129001840
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:33 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Dus hij is al in NL?
neen, want dan zou er "arrival at inward office of exchange Netherlands" staan.
jaja, en azo...
pi_129003222
Iemand ervaring met een audio-omschakelpaneel uit China?

Ik heb een oude stereo met maar 1 aux-input. Mijn tv heb ik er op aangesloten via de headphone aansluiting maar als ik mn telefoon er op aan wil sluiten moet iedere keer die kabel achter de tv halen.

Ik wil minimaal 2 inputs en 1 output.

http://www.conrad.nl/ce/n(...)-2-cinch-1-x-2-cinch Dit heb ik voor ogen, alleen dan goedkoper.

Nu heb ik al deze unit gezien:

http://www.buyincoins.com/item/3122.html

Alleen ik weet niet 100% zeker of hij het goed doet zonder video signaal (ik gebruik immers alleen t geluid). Het goedkoopste alternatief is deze, maar die is wel heel lelijk:

http://www.tmart.com/DVD-(...)6.html?cc=USD&ref=cj
Recommender bij buyincoins: Martinp
pi_129003228
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als ie fake is, dan maar Bruce of Aaron of Sydney of een andere amerikaanse naam een e-mail sturen met:

[ afbeelding ]
Hij werkt wel, maar aan de afwerking te zien vermoed ik dat ie fake is. Behuizing sluit niet volledig af en er rammelt iets vanbinnen.
pi_129004305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:31 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zoek nog een mooie behuizing om een O2 desktop in te bouwen. Dit lijkt me wel iets maar omdat het 2 kilo weegt is het ¤25 + ¤25 shipping _O-

[ afbeelding ]
Vraag user HolyCheese/HeiligeKaas op Tweakers. Die heeft er onlangs een paar gebouwd voor wat mensen daar. Die kan vast wel een behuizing sourcen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 14:59:45 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129007076
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 12:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat heb je er voor betaald?
Ben benieuwd naar kleine mini-review als hij binnen is ;) kan ik 'm bestellen ...
Hoorde net dat ik hier in India op m'n vakantie adresje ook gewoon pakketjes kan krijgen.. uhmmmm :9~
Wat ik al zei dus:
quote:
Voorlopig dus:
quote:
Sub-Total: $19.8
Domestic Shipping Fee: $1.65
Total: $21.45
De AORUN X05 was wel al binnen en klaar gemaakt voor verzending, de Earson ER151 en LKER Grace waren klaarblijkelijk nog niet binnen bij MisterTao. Krijg zojuist e-mail: de Bopmen is verstuurd door DX ($37.80).

De AORUN X05 was natuurlijk van ¥678 voor ¥298.05.
Komt neer op:
quote:
1st pay total: $50.82 (prijs artikel: $49.17 + lokale verzendkosten $1.65)
2nd pay total: $16.19 (incl. 5% commissie+internationale verzendkosten)
Actiekorting: $1.59 (50% commissie)

AORUN X05 total: $65.42 (~ ¤50)
De X05 heeft denk ik het beste plaatje qua soundstage en bereik. De Bopmen is meer een beschaafd kantoordingetje denk ik, functioneel en vrij neutraal klinkend. De ER151 is perfect tijdens een fietstochtje of out-n-about bij het zwembad of het strand, maar water-/schockproof zal zo z'n concessies hebben m.b.t. geluidskwaliteit gok ik. De LKER Grace is gewoon geinig om áltijd bij je te hebben: erg klein formaat, maar veel betere geluid dan uit je smartphone/tablet(/laptop, behalve die van mij, want 'Audio by Bang & Olufsen ICEpower'). De Sounder QueenboxII zou zo'n Jawbone JAMBOX een run voor z'n money moeten geven en een brede soundstage met aangename kwantiteit/kwaliteit bass leveren. Erg nice qua design, features (NFC!) en audio zou de Ultimate Ears (UE) BOOM (360) zijn, maar ja, die is met 199,- wel prijzig en is, zover ik gezien heb, alleen in Apple Stores te koop en dat in Europa pas over enkele weken, dus. We gaan dus maar eens een ouderwets fijn een warenvergelijkonderzoek uitvoeren met BT-speakers uit China en kijken waar daar de bang-for-buck zit. c_/ Will let you know in due time.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:18:23 #216
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129012283
Oh fuck..

Ik heb dus een betaling overgemaakt via Paypal aan iemand op iOffer, toen snel mailtje erachteraan dat ik het verkeerde had besteld, dus hij had de transactie geannuleerd.

En op Paypal heb ik ook mijn betaling geannuleerd.

(Blauw is email van seller)

maar nu heb ik dus geen geld terug op mijn bank of paypal account, terwijl de betaling wel geannuleerd is.
(krijg je een mail als je een betaling annuleert? Heb namelijk niks gekregen)

Wat nu?

Het geld is wel van mijn bank afgeschreven..
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:26:26 #217
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129012652
Je hebt het geld terug maar het is tijdelijk geblokkeerd, weet niet precies hoe het zit maar wacht een dagje af of het nog verder verwerkt wordt, en anders PayPal bellen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:36:55 #218
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129013025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Je hebt het geld terug maar het is tijdelijk geblokkeerd, weet niet precies hoe het zit maar wacht een dagje af of het nog verder verwerkt wordt, en anders PayPal bellen.
Ja ik wacht al sinds 12 uur ;) Maar oke ik kijk het wel even aan en dan als t er morgen nog niet op staat even bellen
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:44:44 #219
128471 doctor.starbucks
pi_129013283
+/- 300 keycords waar zou ik die het beste kunnen bestellen (voor feestje)?
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:45:04 #220
128471 doctor.starbucks
pi_129013295
quote:
thanks!!
Starbucks, waar blijf je
pi_129013386
Pakketje nog steeds niet in NL moet hem hebben vóór Zondag, komt dus nooit meer optijd. Dan maar zo'n Bluetooth ding hier of in 't buitenland kopen :p
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:14:51 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129014321
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Vraag user HolyCheese/HeiligeKaas op Tweakers. Die heeft er onlangs een paar gebouwd voor wat mensen daar. Die kan vast wel een behuizing sourcen.
Ik ben bekend met Kaas, maar ik zoek echt een mooie desktop kast met a-merk uitstraling. Niet de alu kastjes waar de meeste O2's in zitten.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:21:03 #223
128471 doctor.starbucks
pi_129014511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef davedavy het volgende:
Pakketje nog steeds niet in NL moet hem hebben vóór Zondag, komt dus nooit meer optijd. Dan maar zo'n Bluetooth ding hier of in 't buitenland kopen :p
willekeurige MM of Saturn heeft die dingen al vanaf 7 euro (dongle neem ik aan)
Starbucks, waar blijf je
pi_129015912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:21 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

willekeurige MM of Saturn heeft die dingen al vanaf 7 euro (dongle neem ik aan)
Nee Speaker :p
pi_129016291
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef bobbernaut het volgende:
Oh fuck..

[Heel verhaal]

Wat nu?

[ afbeelding ]
Het geld is wel van mijn bank afgeschreven..
Heb dat ook eens gehad. Duurde bij mij een week om terug op paypal te storten. Zou het gewoon nog even afwachten.
pi_129016342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef doctor.starbucks het volgende:
+/- 300 keycords waar zou ik die het beste kunnen bestellen (voor feestje)?
Hierzo!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:28:22 #227
128471 doctor.starbucks
pi_129016735
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hierzo!
goh...
Starbucks, waar blijf je
pi_129017170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:28 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

goh...
Ja was een inkopper. Maar denk niet dat het in China veel goedkoper te krijgen is dan hier.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:40:24 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129017204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Hierzo!
Ik ben de eerste die LMGTFY-links zou plaatsen, maar die vraag is niet echt Google-baar, het gaat meer om ervaringen of vergelijkingen met Nederlandse verkopers.
pi_129017303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik ben de eerste die LMGTFY-links zou plaatsen, maar die vraag is niet echt Google-baar, het gaat meer om ervaringen of vergelijkingen met Nederlandse verkopers.
Nou dat vind ik niet echt duidelijk uit de vraag naar voren komen. Het 'beste' zie ik in dit geval als in 'het goedkoopst'. Op websites in NL kan je toch wel een prijsindicatie vinden lijkt me.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:45:43 #231
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_129017380
Hebben jullie dit artikel al gezien? Tof masker!: http://www.buyincoins.com/item/19255.html
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:58:43 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129017834
Ja ja, die kwam laatst nog voorbij...
quote:
En daarvoor ook al meerdere keren: http://www.google.nl/webh(...)e+webshops+mask+anon
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:45 schreef doctor.starbucks het volgende:

[..]

thanks!!
Eventueel ook op AliExpress te vinden hoor: http://www.aliexpress.com(...)eaker/949529967.html .
btw: http://v.youku.com/v_show/id_XNTc3Njg1Mjg0.html

[ Bericht 11% gewijzigd door shiz op 16-07-2013 20:06:53 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:12:59 #233
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_129018286
Bekijk ik toch te weinig dit topic ;)
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:14:06 #234
48067 neo2000
pi_129018313
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:22:49 #235
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129018603
Heb zelf deze:
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:59:34 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129023209
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef shiznuts het volgende:
Heb zelf deze:
[ afbeelding ]
Hoe verloopt de revolutie?

Dat soort maskers verkoopt als een tierelier en vervolgens zitten al die nerds achter hun pc te dromen over heldendaden _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 16-07-2013 22:36:47 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:04:25 #237
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_129023480
oh god die maskers :') er liep hier laatst zo'n 13-jarige metalhead rond met zo'n ding op de kop..
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:20:33 #238
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129027686
Lol..
heb dat Baofeng portofoontje binnen..
dat zet vriendin ff op de 2e plaats :+

daar kan je dingen mee die niet mogen :') haha
pi_129028243
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ja ik wacht al sinds 12 uur ;) Maar oke ik kijk het wel even aan en dan als t er morgen nog niet op staat even bellen
Heeft bij mij een paar dagen geduurd voordat het vrij kwam, vergelijkbare situatie.
Top 5 China producten
  woensdag 17 juli 2013 @ 00:37:15 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129030699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hoe verloopt de revolutie?

Dat soort maskers verkoopt als een tierelier en vervolgens zitten al die nerds achter hun pc te dromen over heldendaden _O-
Jongúh... Libië, Egypte, Turkije... daar was ik de grote motor achter.
Ik heb toch overal de revolutie ingeleid zeker? ~O>
Verder is alles wat ik doe natuurlijk revolutionair. Ik ben immers Shiz. *)
  woensdag 17 juli 2013 @ 02:19:39 #241
306371 zerokil
psvunited
pi_129032927
Ik hoorde paar manden geleden hier aantal tips als je een nieuwe telefoon wou kopen.
Iets van vodafone maar dan moest je zelf van alles doen ofzo?
Graag weer even delen :P Kan het niet vinden..
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:11:33 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129034818
Yeheas! Mistertao heeft de andere twee ook binnen. Laat het doorsturen beginnen. :D

quote:
Earson ER151
1st pay total: $21.45 (artikel: $19.8 + lokale verzendkosten $1.65)
2nd pay total: $10.00 (5% VIP-commissie + internationale verzendkosten)
Total pay: $31.45 (eigenlijk minder, krijg nog 50% commissie terug (al aangevraagd))

quote:
LKER Grace (don't let its size fool ya, it's quite expensive)
1st pay total: $46.06 (artikel: $44.41 + lokale verzendkosten $1.65)
2nd pay total: $6.99 (5% VIP-commissie + internationale verzendkosten)
Total pay: $53.05 (eigenlijk minder, krijg nog 50% commissie terug (al aangevraagd))
_
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 02:19 schreef zerokil het volgende:
Ik hoorde paar manden geleden hier aantal tips als je een nieuwe telefoon wou kopen.
Dat zal wel tijdelijk geweest zijn, hè? Anyways, sla de archieven er eens op na: http://www.google.nl/webh(...)se+webshops+vodafone , daar vind je vast wel wat je bedoelt...
pi_129034998
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 02:19 schreef zerokil het volgende:
t mobile Huawei Y300 voor 120 euro bij kijkshop of t mobile site. Dan via een cashback 20 euro terug en 3 jaar pick up and return garantie
Top 5 China producten
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:59:03 #244
48067 neo2000
pi_129037003
Of de Huawei Ascend W1 met windows phone. 150 euro prepaid, en een unlock op ebay te scoren (kost je mogelijk wel je garantie) voor 5 euro erbij. Oh, en 4+ dagen battery life bij de telefoon. :P

http://tweakers.net/revie(...)eel-voor-weinig.html

T'is net waar je voorkeur voor uit gaat qua (budget) telefoon OS. Android of Windows phone, het heeft allebei z'n voors en tegens. Huawei levert in ieder geval op beide vlakken lekker veel value for money, zoals het een Chinees betaamt..

Cashbacks m.b.t. Huawei:
http://www.huawei-smartservice.nl/cashbacks/
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 11:17:38 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_129037528
_O- net weer een tshirt binnen gehad waarvan ik het bestaan niet meer weet _O-

valt me nieteens heel erg tegen, gewoon een shirt met een soort mexicaanse gitaarspeler _O-
  Moderator woensdag 17 juli 2013 @ 11:19:08 #246
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_129037571
oh en er is een hele goede note 2 kloon die hier op fok wel goed bekend staat. in VBL SC weten ze wel prcies welke het is; uit mn hoofd de star s7189.

Volgens mij is het enige dat mist de gyroscope en verder is ie helemaal geweldig
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:25:20 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129037733
Postbode kwam hier net de SoundMAGIC MP21 brengen. :) Wat ik me van de SoundMAGIC E10 kan herinneren was dat 'ie niet al te briljant was, dus was benieuwd naar de MP21 (always giving second chances). Voor de actieprijs van $14.05 was het moeilijk die te laten liggen. :P

Zijn earphones+mic, echter Apple-proof, dus Android-devices hebben waarschijnlijk zo'n TRRS adapter nodig. Maar geluid verraste me. Luid, goed bassig, ruimtelijk en helder. Alleen de vocals en highs klinken een beetje afgevlakt.

- Voor Chinaphones: DIG / Chinese Smartphones #23 - Waar het wachten is op de eerste octocores.. .
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:34:40 #248
314372 Goddelijker
pi_129037993
Iemand wel eens bedrukte pennen besteld ergens in China?
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:37:03 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_129038066
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand wel eens bedrukte pennen besteld ergens in China?
Alleen USB sticks..
Maar, als je besteld gewoon altijd om samples vragen en als ze dat niet doen om foto's van het eindproduct voordat ze het opsturen ;) Even goed checken of het precies zo is als je wilt.. ze zijn niet al te snel van begrip/voglens de regeltjes...
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:40:08 #250
314372 Goddelijker
pi_129038135
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alleen USB sticks..
Maar, als je besteld gewoon altijd om samples vragen en als ze dat niet doen om foto's van het eindproduct voordat ze het opsturen ;) Even goed checken of het precies zo is als je wilt.. ze zijn niet al te snel van begrip/voglens de regeltjes...
AliExpress? Of van waar?
Ja, dat is sowieso handig bij die Chinezen. :')
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:46:07 #251
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_129038302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

AliExpress? Of van waar?
Alibaba en/of alixxpress ;)
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:50:40 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129038413
Of eens navragen bij http://volumerate.com .
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:37:08 #253
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129040082
Nog steeds geen geld terug..
pi_129040610
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

AliExpress? Of van waar?
Meestal is Alibaba goedkoper als je er meerdere besteld.
  woensdag 17 juli 2013 @ 14:42:13 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129044419
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:11 schreef shiznuts het volgende:
Yeheas! Mistertao heeft de andere twee ook binnen. Laat het doorsturen beginnen. :D

Ik krijg net slecht nieuws uit Oostenrijk.... Shiz is niet meer :'(

pi_129045008
Amerikaan wordt wakker als biljardair
quote:
Een flinke meevaller voor de 56-jarige Chris Reynolds uit het Amerikaanse Pennsylvania. Toen hij wakker werd en de balans van zijn bankrekening via de e-mail checkte, bleek hij in het bezit te zijn van 92.233.720.368.547.800 dollar. Dat is een slordige 92 biljard dollar (70 biljard euro). Het bleek een foutje van het Amerikaanse banksysteem PayPal.

Tegen de Philadelphia Daily News zegt Reynolds: 'Eerst dacht ik dat ik biljarden dollars schulden had.' Dat bleek niet het geval, hij was rijk geworden. 'Dat was me wel een verrassing.' Met het bedrag zou Reynolds meteen de rijkste man ter wereld zijn geweest zijn. Hij zou Bill Gates (73,9 miljard) en Carlos Slim (67,7 miljard) ruim voor blijven.

Helaas voor hem, het bleek een foutje, op de website van PayPal stond de rekening van Reynolds alweer snel op nul.

Toch houdt Reynolds een gelukzalig gevoel over aan de tijdelijke, virtuele rijkdom. Hij schonk meteen 30 dollar aan een goed doel. In het geval hij wel echt miljardair was geworden dan zou hij het geld hebben gebruikt om de staatsschuld af te betalen en, mits voor een mooie prijs, zijn favoriete baseballclub 'the Phillies' kopen.

Reynolds is al tien jaar klant van PayPal dat hij gebruikt om spullen op eBay, zoals vintage auto-onderdelen, te kopen en te verkopen. Normaal spendeert hij nooit meer dan 100 dollar per maand met PayPal.

Waarom overkomt mij dat nou nooit? ;(

Dag 42 van de VGA-kabel uit UK; paypal claim dus maar wéér |:( ...
  woensdag 17 juli 2013 @ 15:20:40 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129045956
Wat is dat toch met je VGA kabel. Die dingen kun je toch gratis afhalen bij de computershop in de rotzooi bak ;)
pi_129046449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef monkeybrain het volgende:
Wat is dat toch met je VGA kabel. Die dingen kun je toch gratis afhalen bij de computershop in de rotzooi bak ;)
Niet als die 10 meter lang is. (Dan kosten ze hier een vermogen).

En ik weet het, ik blijf er maar op terugkomen ( :@ ) maar het is zo f*cking irritant aangezien het ook niet voor mezelf is...
pi_129046750
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik krijg net slecht nieuws uit Oostenrijk.... Shiz is niet meer :'(

[ afbeelding ]
"Ja grote schade"

_O-
  woensdag 17 juli 2013 @ 16:06:30 #260
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129047793

Ik heb altijd een Chinees reddingsteam standby staan natuurlijk.
(En was gisteren nog aan het opruimen geslagen, dus DEFCON 1 is het al niet meer :P )
pi_129061867
http://www.dumpert.nl/med(...)likopter_skills.html

heb mijn copter skills maar even op dumpert gezet..

hahaha wtf! _O_
pi_129062172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:

hahaha wtf! _O_
Super vet. Griezelige beheersing. Dat hooveren boven het gras, ondersteboven...
  woensdag 17 juli 2013 @ 22:21:55 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129063481
Pff... beginnerstrucjes. _O- :{w
  woensdag 17 juli 2013 @ 22:28:49 #264
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129063821
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Pff... beginnerstrucjes. _O- :{w
jatoch, wij doen wel even een 720 cork
pi_129064599
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

jatoch, wij doen wel even een 720 cork
Epke Zonderland is er niks bij.
Top 5 China producten
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:34:34 #266
48067 neo2000
pi_129066890
Aparte manier van grasmaaien houdt die knul er op na.

Epic skills, dat dan weer wel.
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:36:29 #267
405087 RDMKR
miui mitu
pi_129066969

eentje voor mijn,

en eentje voor me girlfriend :]

ook deel van de massalading die ik vandaag binnen kreeg.

[ Bericht 61% gewijzigd door RDMKR op 17-07-2013 23:43:06 ]
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:37:03 #268
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129066996
picfails ;(
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:39:25 #269
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_129067092
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 21:46 schreef Downstar het volgende:

hahaha wtf! _O_
Jij woont richting de Evenaar?

Zieke skills
pi_129068030
Je kunt Postnl nu ook mailen om de tracking code om te zetten, ik heb mijn code net gekregen :) Hopelijk krijg ik hem nog optijd voor de vakantie..
  donderdag 18 juli 2013 @ 00:57:45 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129069987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]
Hey, jij had toch een mic besteld. Al binnen, is het wat? :o
  donderdag 18 juli 2013 @ 00:58:42 #272
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129070004
flut chinapost tracking
volgens diezelfde tracking ligt mn pakkie met de SoShine's nog in china te wachten op een plekje in een vliegtuig (al een maand)
terwijl ze sinds vanmiddag vers opgeladen in mn 3x XM-LT6 zitten
17-06 besteld by the way..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_129070240
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 00:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hey, jij had toch een mic besteld. Al binnen, is het wat? :o
Nope, 27 juni besteld, 3 juli verzonden. Even afwachten nog dus tot hij binnen is.
Top 5 China producten
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:14:13 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129070286
Ah ok. :) Keep us posted!

Mijn Hubsan X4 is ook tergend langzaam. Zou al sinds de 26e onderweg moeten zijn, maar nog niks. :o
Misschien ligt 'ie weer op het postkantoor met wat andere pakjes zonder notificatie... misschien eens langsgaan en checken voor de zekerheid over een paar uur.
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:16:15 #275
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_129070322
succes!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  donderdag 18 juli 2013 @ 04:57:41 #276
174940 W00fer
Maar echt
pi_129072119
Wel #$%KJ@ die gasten bij Agencytaobao hebben mijn order gewoon gecancelled, houden het geld en roepen niets!

Omdat er een batterij in zit en de customs dan moeilijk gaan doen zeggen ze :')

En als ik een refund wil moeilijk gaan doen. Ben ik ook nog 2x de verzendkosten kwijt dadelijk want mijn andere item (wat ik in 1 doos wilde doen) moet ik wel gewoon betalen.
Inmiddels hebben ze dat ook gecancelled dus waar het is weet geen mens.

Slechte service hoor. En dan ook expres niets terugzeggen op de chat, hang al een uur op die support chat rond te hangen.

EDIT: Paypal klacht ingedient. Ze sloten de chat en op vragen werd alleen maar gezegd: "no refund, no more business" Daar gaat m'n geld :(

[ Bericht 8% gewijzigd door W00fer op 18-07-2013 06:33:54 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:23:50 #277
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_129073652
Mijn ervaring bij agencytaobao is ook niet al te best.
Ik kreeg dit in mijn mailbox als reactie op een refund request ;(

pi_129073946
hahahhahaha _O-
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
pi_129074513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:14 schreef shiznuts het volgende:
Ah ok. :) Keep us posted!

Mijn Hubsan X4 is ook tergend langzaam. Zou al sinds de 26e onderweg moeten zijn, maar nog niks. :o
Misschien ligt 'ie weer op het postkantoor met wat andere pakjes zonder notificatie... misschien eens langsgaan en checken voor de zekerheid over een paar uur.
Hebben ze voor jou inmiddels niet een aparte kast staan bij het postkantoor vol met jouw pakjes?
Top 5 China producten
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:30:09 #280
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_129075071
Pfff, ik wacht nog op 2 eBay-dingen die al 3 weken geleden zijn verstuurd (of 2,5 aangezien eBay-verkopers het meteen als verzonden markeren), en blijkbaar is 1 Aliexpress-bestelling volgens de tracking niet al 2 weken onderweg hier naartoe, maar pas gisteren uit de [edit: Chinese] douane :r

[ Bericht 2% gewijzigd door MacorgaZ op 18-07-2013 10:55:35 ]
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:45:58 #281
48067 neo2000
pi_129075509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hebben ze voor jou inmiddels niet een aparte kast staan bij het postkantoor vol met jouw pakjes?
Eerder een apart postkantoor. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door neo2000 op 18-07-2013 11:23:07 ]
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:49:09 #282
314372 Goddelijker
pi_129075575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, ik wacht nog op 2 eBay-dingen die al 3 weken geleden zijn verstuurd (of 2,5 aangezien eBay-verkopers het meteen als verzonden markeren), en blijkbaar is 1 Aliexpress-bestelling volgens de tracking niet al 2 weken onderweg hier naartoe, maar pas gisteren uit de douane :r
Hier duren twee pakketjes ook al redelijk lang :{
pi_129077492
Focalprice moeten jullie ook wegblijven, heb mijn calculator nog steeds niet:

17 mei besteld
26 juni een mailtje waarin staat dat het 8 juni verzonden is :')

Nog steeds niks in huis, ze hebben me bestolen van 1 cent :')
Top 5 China producten
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 12:02:40 #284
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_129077853
alles via taobao moet gewoon via mistertao doen *O* top service altijd en je kan van de discounts gebruik maken
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:15:31 #285
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129078177
Ik wil mn paypal geld gvd
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:34:18 #286
48067 neo2000
pi_129078908
quote:
15s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil mn paypal geld gvd

Klantenservice

We storten het first thing, volgend jaar maart terug meneer Bobbert!

Wil u dit bespoedigen dan kunt u dit doen door neo2000 150000 euro te giften op Paypal. Weet dat wij uw klacht erg serieus nemen!
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:35:39 #287
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129078964
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef neo2000 het volgende:

[..]

We storten het first thing, volgend jaar maart terug meneer Bobbert!

Wil u dit bespoedigen dan kunt u dit doen door neo2000 150000 euro te giften op Paypal. Weet dat wij uw klacht erg serieus nemen!
:') ;(
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:38:34 #288
48067 neo2000
pi_129079066
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

:') ;(

Klantenservice

Ik zie dat dit probleem uw aan het hart gaat. Ik laat u contacteren door een van onze medewerkers, N.I Gerianprince genaamd, welke u gaat assisteren bij het verhelpen van het probleem.
Met groetelige groetjes / kthnxbai,

Paypal customer 'support'
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:40:20 #289
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129079126
quote:
8s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klantenservice

Ik zie dat dit probleem uw aan het hart gaat. Ik laat u contacteren door een van onze medewerkers, N.I Gerianprince genaamd, welke u gaat assisteren bij het verhelpen van het probleem.
Met groetelige groetjes / kthnxbai,

Paypal customer 'support'
_O- _O_
pi_129081298
Jajaja, back on topic kinders.

SPOILER
pi_129082307
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:32 schreef FreaZ het volgende:
Jajaja, back on topic kinders.

SPOILER
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:38:49 #292
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129083905
quote:
16s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Alibaba en/of alixxpress ;)
Ik bestelde altijd bij DX, maar dat duurde mij vaak te lang voordat het binnen was.
Mijn laatste bestelling deed ik volledig bij Aliexpress, en zowaar binnen 8 dagen alles binnen.

Ik ga hier vaker bestellen. w/
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:56:09 #293
174940 W00fer
Maar echt
pi_129084607
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef wolferl het volgende:

[..]

Ik bestelde altijd bij DX, maar dat duurde mij vaak te lang voordat het binnen was.
Mijn laatste bestelling deed ik volledig bij Aliexpress, en zowaar binnen 8 dagen alles binnen.

Ik ga hier vaker bestellen. w/
Ik snap Aliexpress nog steeds niet want op die chats wordt niet of nauwelijks gereageerd en vaak willen ze alleen wholesale doen, dus 100 stuks tegelijk.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:56:35 #294
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_129084620
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik snap Aliexpress nog steeds niet want op die chats wordt niet of nauwelijks gereageerd en vaak willen ze alleen wholesale doen, dus 100 stuks tegelijk.
nee hoor, je moet klikken op 1 piece only
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:02:53 #295
174940 W00fer
Maar echt
pi_129084833
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

nee hoor, je moet klikken op 1 piece only
Daar kun je niet op "klikken" :')
Bovendien wil het gros alleen met EMS verzenden, en niet met Air Mail. En DHL is vaak te duur.
Dus als iemand nog tips heeft voor Aliexpress....
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:08:03 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129085046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Daar kun je niet op "klikken" :')
Bovendien wil het gros alleen met EMS verzenden, en niet met Air Mail. En DHL is vaak te duur.
Dus als iemand nog tips heeft voor Aliexpress....
Weet je zeker dat je niet op Alibaba aan het kijken bent?

AliExpress is zo self-explainatory als het maar kan dacht ik. Je kunt bij een search zelfs premium carriers wegfilteren en filteren dat je maar max 1 stuk wilt kopen.

Enige waar ik weleens op stuit is dat wanneer je de prijzen van laag naar hoog sorteert er opeens een paar listings wegvallen for no apparant reason.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:09:45 #297
174940 W00fer
Maar echt
pi_129085118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet op Alibaba aan het kijken bent?

AliExpress is zo self-explainatory als het maar kan dacht ik. Je kunt bij een search zelfs premium carriers wegfilteren en filteren dat je maar max 1 stuk wilt kopen.

Enige waar ik weleens op stuit is dat wanneer je de prijzen van laag naar hoog sorteert er opeens een paar listings wegvallen for no apparant reason.
Check, maar hoe zit het met verzenden. via Escrow kom ik wel uit maar verzenden willen die gasten toch vaak via DHL (wat zeker douane inhoud en duurder is).
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:11:24 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129085173
Nee hoor. Zoals gezegd, ik filter die listings toch altijd weg. Wil zelf ook alleen CN/HK, Swiss of SG Post en dat is nog nooit een probleem geweest... en daar heb ik nooit problemen mee gehad dat er gedwongen werd 100 stuks af te nemen en/of met express services te laten verzenden.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:16:10 #299
174940 W00fer
Maar echt
pi_129085385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:11 schreef shiznuts het volgende:
Nee hoor. Zoals gezegd, ik filter die listings toch altijd weg. Wil zelf ook alleen CN/HK, Swiss of SG Post en dat is nog nooit een probleem geweest... en daar heb ik nooit problemen mee gehad dat er gedwongen werd 100 stuks af te nemen en/of met express services te laten verzenden.
Wel eens van Paypal claim gebruik moeten maken (of van een Taobao aankoop?)
pi_129085628
Mensen die alles lastig vinden gewoon lekker op EBAY blijven bestellen.

Ali[Express] is de broer van Mohammed en is zeer gevaarlijk want hij accepteert geen PayPal.
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:23:39 #301
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129085676
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wel eens van Paypal claim gebruik moeten maken (of van een Taobao aankoop?)
Ben twee keer in gelijkgesteld wegens niet-ontvangen op geëscaleerde claims bij PayPal (1x schoenen uit Duitsland, 1x een onrealistisch goedkope tablet uit China). Verder laatst bij AliExpress beroepen op Escrow omdat het ~ 3 maanden duurde. Uiteindelijk kwam na het escaleren toch nog het pakje boven water en sloot ik 'em weer.

Verder eigenlijk nooit hele slechte ervaringen. Duurt soms wat lang, maar goed, daar kun je over het algemeen alleen de postdienst op aanrekenen. En als er iets misgaat communiceer ik dringend doch vriendelijk met de verkoper en kom ik er altijd wel uit (resend of iets).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')