abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128838079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef MrTimbo.B het volgende:

[..]

Ah bedankt. Die stond al in mijn shortlist. :)
Maar heb een andere uitvoering kunnen vinden voor een lagere prijs met een Q5LED en '230lumen'
Ben benieuwd hoe deze bevalt. Zijn namelijk nog geen reviews over te vinden :P

[ afbeelding ]
http://dx.com/p/s08-8-cre(...)-14500-1-x-aa-221914
¤5,56
Nice! Kan me niet voorstellen dat dat een miskoop is voor die 6 euro. :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:01:02 #32
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_128838163
Uit vorige topic:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef Downstar het volgende:
Iemand trouwens nog een aanrader qua USB hubje?
Jawel! :D

http://www.sitecom.com/nl/usb-hub-7-port/cn-051/p/7

Ook in andere smaken verkrijgbaar met meer of minder poortjes! Waarom deze Nederlandsche? Nou.. Na veel getob met goedkope grappig uitziende pruts hubjes uit China (zou USB 2 zijn, blijkt uiteindelijk USB 1 :{ ;( en komt uiteraard net op tijd binnen zodat er niet meer geclaimed kan worden) was ik er klaar mee. Tevens, misschien nog wel belangrijker..
Heel veel moderne apparaten trekken vrij veel stroom uit een USB poortje. Denk aan tablets, gsm's en zelfs camera's. Een hubje heeft aardig wat poortjes om te poweren. Tevens zit er een chip in die al wat prik trekt. Een hoop van die china hubjes hebben dus het issue dat ze met 2 apparaatjes er de brui al aan geven. Krijg je elke keer disconnects van je apparatuur e.d., daar wordt je niet vrolijk van. De sitecom is echter powered, er zit ook een stroomadapter bij meegeleverd. Dit is bij veel goedkopere powered hubjes niet, moet je zelf weer ergens een adapter scoren met passend plugje en zo.. :(

Waarom dan geen China powered USB hubje? Zoals we weten, powered apparaten met adaptertjes willen we eigenlijk niet uit china halen vanwege de vaak dogy kwaliteit, en de stekker van het hubje ga je echt niet elke keer uit het stopcontact trekken als je pc niet in gebruik is om brand te voorkomen. Dus, my 2 cents, koop een sitecom hubje. :P Heb zelf genoemde model in gebruik, al een jaar of 2/3 denk ik. Added bonus; als ie over z'n nek gaat (2 keer gebeurd in al die tijd, toch een nette score) is het een kwestie van power van het hubje af, usb stekkertje uit de PC, en weer aansluiten. Reboot van de pc is niet nodig, dit is vaak bij non-powered usb hubjes wel het geval is mijn ervaring. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:12:50 #33
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128838613
Oke, mail terug van die Aliexpress kerol, hij accept Paypal, maar is dit nou veilig of wat? Want het gaat dus niet via Aliexpress, dus ook niet via dat Escrow shit
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_128838645
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:

[..]

Ook in andere smaken verkrijgbaar met meer of minder poortjes! Waarom deze Nederlandsche? Nou.. Na veel getob met goedkope grappig uitziende pruts hubjes uit China (zou USB 2 zijn, blijkt uiteindelijk USB 1 :{ ;( en komt uiteraard net op tijd binnen zodat er niet meer geclaimed kan worden) was ik er klaar mee. Tevens, misschien nog wel belangrijker..
Heel veel moderne apparaten trekken vrij veel stroom uit een USB poortje. Denk aan tablets, gsm's en zelfs camera's. Een hubje heeft aardig wat poortjes om te poweren. Tevens zit er een chip in die al wat prik trekt. Een hoop van die china hubjes hebben dus het issue dat ze met 2 apparaatjes er de brui al aan geven. Krijg je elke keer disconnects van je apparatuur e.d., daar wordt je niet vrolijk van. De sitecom is echter powered, er zit ook een stroomadapter bij meegeleverd. Dit is bij veel goedkopere powered hubjes niet, moet je zelf weer ergens een adapter scoren met passend plugje en zo.. :(

Waarom dan geen China powered USB hubje? Zoals we weten, powered apparaten met adaptertjes willen we eigenlijk niet uit china halen vanwege de vaak dogy kwaliteit, en de stekker van het hubje ga je echt niet elke keer uit het stopcontact trekken als je pc niet in gebruik is om brand te voorkomen. Dus, my 2 cents, koop een sitecom hubje. :P Heb zelf genoemde model in gebruik, al een jaar of 2/3 denk ik. Added bonus; als ie over z'n nek gaat (2 keer gebeurd in al die tijd, toch een nette score) is het een kwestie van power van het hubje af, usb stekkertje uit de PC, en weer aansluiten. Reboot van de pc is niet nodig, dit is vaak bij non-powered usb hubjes wel het geval is mijn ervaring. :P
Heb er zelf één (non powered) uit China voor ¤2, maar die gebruik ik alleen om mijn toetsenbord, muis en bluetooth ontvanger in te doen. Als Downstar dat nodig heeft kan hij wel gewoon een goedkope kopen :)
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:24:58 #35
48067 neo2000
pi_128839137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef wihehin het volgende:

[..]

Heb er zelf één (non powered) uit China voor ¤2, maar die gebruik ik alleen om mijn toetsenbord, muis en bluetooth ontvanger in te doen. Als Downstar dat nodig heeft kan hij wel gewoon een goedkope kopen :)
Tsjah, als je echt alleen een tobo + muis gebruikt kan het genoeg zijn, Wel moet ik zeggen dat ik bij 2 v/d 3 hubjes sowieso regelmatig disconnects had. Misschien slechte contactjes e.d., geen idee, maar ik ben iig genezen van de hubjes. Sowieso lullig als je bijv. wel een keer je GSM aansluit, er wat zooi naartoe kopieert en een jaar moet wachten vanwege usb 1 :')

Trouwens, Shiz,wat voor de collectie? :P

http://www.zavvi.com/elec(...)-black/10638751.html
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:37:44 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128839596
quote:
8s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Trouwens, Shiz,wat voor de collectie? :P

http://www.zavvi.com/elec(...)-black/10638751.html
Mweh, dunno. Ziet er nogal generic uit. Alsof ze 'em bij de Kijkshop o.i.d. ook zouden verkopen.
Reviews zijn ook niet al te lovend: http://www.amazon.com/Sou(...)-reviews/B008FC6VWG/ . Beetje mediocre. Het liefste een pareltje uit China ontdekken voor weinig, of meteen van een goed merk iets machtig moois in huis halen. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, mail terug van die Aliexpress kerol, hij accept Paypal, maar is dit nou veilig of wat? Want het gaat dus niet via Aliexpress, dus ook niet via dat Escrow shit
Ach ja, why not. Heb je altijd je PayPal bescherming nog zou je denken...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128840166
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cabstone? Beijla HL2216 dus. :P
[ afbeelding ]
http://detail.tmall.com/item.htm?id=17210648130 Bizar veel goedkoper.
Ik wil deze graag kopen, voor 6 euro kan je niet mis :)

Maar hoe bestel je op Aliexpress? Ik zie nergens een PayPal optie?
  donderdag 11 juli 2013 @ 16:57:07 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128840329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:53 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik wil deze graag kopen, voor 6 euro kan je niet mis :)

Maar hoe bestel je op Aliexpress? Ik zie nergens een PayPal optie?
Waar zie jij die op AliExpress dan? Ik link 'em naar Tmall waar 'ie zonder USB-adapter 39CNY is (en met 49CNY). :P
Moet je een agent hebben, zoals in de openingspost staat uitgelegd. Die nemen over het algemeen geen PayPal aan.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_128840785
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee. Maar dan is het geen 'jouw woord tegen mijn woord'-spelletje als iets niet aankomt, als de tracking zegt dat het nog 'ergens' onderweg zou moeten zijn. Dus een stukje claimcomfort. Sneller ervan wordt het niet. Heb net zo lief unregistered free shipping. Hoef ik tenminste ook niet thuis te zijn voor ontvangst.
Oké, bedankt voor uw antwoord. :) Dan ga ik geen extra $1.70 betalen.
pi_128842726
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef neo2000 het volgende:
Uit vorige topic:

[..]

Kijk handig :D!

al heb ik wss inderdaad aan een hele simpele al wel voldoende..
Momenteel heb ik een wireless adaptertje voor een muis en toetsenbord, Mijn Cobra gaming muis..
2 printers aangesloten, camera connectkabeltje.. Senic G4 gaming muis komt ook met USB dus ook die nog aangesloten, 2 gaming controllers.. dus dan raken de poorten wel vol :P

maar een in een simpele hub kan ik gewoon idd die muis + toetsenbord combie doen, en eventueel beide printers.. dan heb ik alweer 3 poortjes vrij voor het echte werk (externeHDD/usb, telefoon datakabels etc)
pi_128844587
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2013 16:12 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb paar weken terug via DHGate (werkt net als Aliexpress) ook een bestelling gedaan met Paypal. Hier kan tegenwoordig ook niet meer betaald worden met Paypal, dus geen buyers protection. Ik heb toen gevraagd of hij mij een factuur kon sturen, die ik vervolgens betaald heb.

Vergeet niet om je gegevens dan goed te vermelden, want die worden dan niet automatisch doorgegeven. Ik was deze zelf domweg vergeten ( :') ), maar die goede Chinees stuurde mij een mailtje na met de vraag wat mijn adres en telefoon nummer was.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:06:42 #42
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_128848062
Zo.

Ipod Classic gefixt met n nieuwe hdd uit HongKong :7
45Dollar... stond op t doosje gift van 20 dollar :P whehe

ben er weer blij mee ^O^
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:53:34 #43
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128853480
Vandaag het meest bizarre ooit meegemaakt... ik chinashop nu denk ik een jaar of vijf, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Had een koptelefoon met bluetooth besteld op aliexpress... doe ik het pakje open... 'speakers' voor pc op de verpakking... ik had zoiets van WTF... ik de sealing er af halen... doe ik de doos open... ZIT ER EEN DOOS IN EEN DOOS (met nu wél een plaatje van de bestelde koptelefoon!). Doos er uit, zit ook nog sealing om de doos IN de doos heen :') Ik ging helemaal stuk... creatieve manieren om douane te omzeilen?

Nja blij met de koptelefoon :D
Koekje d'r bij?
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:01:43 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128853935
Ah, yes, Petrushka boxes, we do zpecial for our Russian customers.
Oh wait, you not Russia?

:P _O-
En nu de hamvraag... welke headphone heb je besteld waarmee je nu blij bent?
pi_128855484
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Ah, yes, Petrushka boxes, we do zpecial for our Russian customers.
Oh wait, you not Russia?

:P _O-
En nu de hamvraag... welke headphone heb je besteld waarmee je nu blij bent?
Een fake dus, anders doen ze er geen andere doos omheen..
  donderdag 11 juli 2013 @ 23:53:07 #46
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128856033
pi_128856141
quote:
_O-
  vrijdag 12 juli 2013 @ 01:06:43 #48
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_128858523
@shiznuts

Is dit dan de sounder waar je het over had?

http://www.vibejam.com/bl(...)-2-bluetooth-speaker
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:23:23 #49
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128861850
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Een fake dus, anders doen ze er geen andere doos omheen..
Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke op :') Geluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien :')

OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg :+
Koekje d'r bij?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:32:49 #50
48067 neo2000
pi_128862038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nee wss deze zoals ik uit de comments haal:

http://www.ebay.de/itm/Qu(...)_rvr_id=499409077655

let er wel op dat Rene90 (meen ik) niet deze versie heeft maar de V2! van de Hubsan X4

[ afbeelding ]

mooi om te zien hoe klein die hubsan eigenlijk is :), in het midden de V939 en rechts de V929 ( die ik krijg :) )
Ziet er naar uit dat de 929 ook op de markt is als 816? :P

http://www.ebay.de/itm/Qu(...)&hash=item258001b60a
pi_128862168
Gister flink lopen kutten met de hubsan x4, hij was nogal hard gecrasht en hij vloog niet meer. de propellers draaide de verkeerde kant op waardoor hij juist naar beneden wilde gaan met de achterkant terwijl de voorkant wel in orde was en omhoog wilde :').

Weet ik veel dat er een verschil zit tussen een linker / rechter propeller _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 12 juli 2013 @ 10:20:50 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128863050
Ja, er zijn CW (clockwise) en CCW (counterclockwise) props. :P
De motor draait dan wel de goede kant op, alleen de airflow raakt de prop totaal verkeerd dan.
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mja, om eerlijk te zijn kwam Walkera eerst met de 'ladybug': http://www.walkera.com/en/showgoods.php?id=467 ,
En nu lijkt alles daarop. :+ En verder zoals eerder gezegd: heel veel rebrands van alles overal.
'
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Feyen18 het volgende:
@shiznuts

Is dit dan de sounder waar je het over had?

http://www.vibejam.com/bl(...)-2-bluetooth-speaker
Die was ik al tegengekomen inderdaad. Maar ze zien er nogal shady uit en ze hebben het over de Queenbox classic, maar die ziet er niet uit als de QueenboxII en hij is ook al geen V4.0. Dusse...

[ Bericht 26% gewijzigd door shiz op 12-07-2013 10:29:41 ]
pi_128863091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, er zijn CW (clockwise) en CCW (counterclockwise) props. :P
De motor draait dan wel de goede kant op, alleen de airflow raakt de prop totaal verkeerd dan.
Ja daar was ik ook na 15 min achter :D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_128864033
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke op :') Geluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien :')

OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg :+
Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteld :P
pi_128864495
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld :P, die is wel duurder dan de V929 zelf :P..
daarnaast is de WLtoys V929 zelf ook een clone van de blade mqx
De Canopy van de mqx past dus ook gewoon op de V929, veel mensen passen hem aan
omdat ze die beetle wat te goedkoop/kinderachtig vinden ogen :P
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:20:40 #56
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128864651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:

[..]

Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...
Don't let my username fool you...
  vrijdag 12 juli 2013 @ 11:47:24 #57
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_128865540
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteld :P
Als ik die niet had kunnen herkennen had ik onder een steen geslapen :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...
Dit dus exact... en dan ook nog een dubbele doos :') :') :')

Achja, hoort toch wel een beetje bij het chinashoppen, die bijzondere verhalen.
Koekje d'r bij?
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:12:21 #58
48067 neo2000
pi_128866347
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zal ongetwijfeld :P, die is wel duurder dan de V929 zelf :P..
daarnaast is de WLtoys V929 zelf ook een clone van de blade mqx
De Canopy van de mqx past dus ook gewoon op de V929, veel mensen passen hem aan
omdat ze die beetle wat te goedkoop/kinderachtig vinden ogen :P
Tsjah, Duitsland he? Dat van die canopies is wel grappig. Vind sowieso die quadcopters wel grappig. Was laatst bij de opening van de nieuwe Saturn in Dordrecht, stond er binnen ook een keerol een demo te geven met een vrij grote quadcopter. Loopings e.d. maken, was wel skilled die knul. Misschien toch voor de fun maar eens zo'n ding aanschaffen. Zal dan wel 929 worden, dekleinere formaten ben ik vast binnen 3 minuten kwijt nadat het in een dakgoot verdwenen is denk ik. :')
  vrijdag 12 juli 2013 @ 12:26:07 #59
390606 speciaal
It's in the name.
pi_128866792
Ik was ook al aan het zoeken naar een Bluetooth speakertje, wel zo cheap mogelijk dan. Eisen zijn niet al te hoog, als er maar geluid uit komt :P

Deze leek met wel el cheapo: http://www.buyincoins.com/item/26208.html

Reviews zijn echter op 1 BIC review na niet te vinden :'( en die review is deels russisch :(
Enige wat ik eruit kan halen is dat je hem niet te hard moet zetten omdat 'ie anders vervormt.

Gewoon kopen denk ik? Of heeft iemand hier er slechte ervaringen mee?

Tevens nog opzoek naar nieuwe IEMs. Ik ben al door 3 paar ES800m heen en zoek nu iets degelijkers. De Brainwavz (spreek je het eigenlijk uit als weefs of als wafs :X ?) R1 leek me wel iets, maar ik heb helaas de R1SUN15 coupon gemist omdat ik op vakantie was :'( . Nu kost 'ie 45 dollar ;(

Budget ligt rond de 30 euro en ik luister vooral veel EDM, IEMs met een goede bass zijn wel een must. Aanraders? ~:)
pi_128867518
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef speciaal het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een Bluetooth speakertje, wel zo cheap mogelijk dan. Eisen zijn niet al te hoog, als er maar geluid uit komt :P

Deze leek met wel el cheapo: http://www.buyincoins.com/item/26208.html
[ afbeelding ]

Reviews zijn echter op 1 BIC review na niet te vinden :'( en die review is deels russisch :(
Enige wat ik eruit kan halen is dat je hem niet te hard moet zetten omdat 'ie anders vervormt.

Gewoon kopen denk ik? Of heeft iemand hier er slechte ervaringen mee?

Tevens nog opzoek naar nieuwe IEMs. Ik ben al door 3 paar ES800m heen en zoek nu iets degelijkers. De Brainwavz (spreek je het eigenlijk uit als weefs of als wafs :X ?) R1 leek me wel iets, maar ik heb helaas de R1SUN15 coupon gemist omdat ik op vakantie was :'( . Nu kost 'ie 45 dollar ;(

Budget ligt rond de 30 euro en ik luister vooral veel EDM, IEMs met een goede bass zijn wel een must. Aanraders? ~:)
Als je zo'n ding wil neem je toch de S11?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')