Mja, om eerlijk te zijn kwam Walkera eerst met de 'ladybug': http://www.walkera.com/en/showgoods.php?id=467 ,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat de 929 ook op de markt is als 816?
http://www.ebay.de/itm/Qu(...)&hash=item258001b60a
Die was ik al tegengekomen inderdaad. Maar ze zien er nogal shady uit en ze hebben het over de Queenbox classic, maar die ziet er niet uit als de QueenboxII en hij is ook al geen V4.0. Dusse...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:06 schreef Feyen18 het volgende:
@shiznuts
Is dit dan de sounder waar je het over had?
http://www.vibejam.com/bl(...)-2-bluetooth-speaker
Ja daar was ik ook na 15 min achterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja, er zijn CW (clockwise) en CCW (counterclockwise) props.
De motor draait dan wel de goede kant op, alleen de airflow raakt de prop totaal verkeerd dan.
Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:
[..]
Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke opGeluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien
![]()
OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg
Zal ongetwijfeldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat de 929 ook op de markt is als 816?
http://www.ebay.de/itm/Qu(...)&hash=item258001b60a
Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:23 schreef eleganza het volgende:
[..]
Bleek dus idd een fake te zijn, had gewoon random eentje besteld die niet te duur was, maar zaten logo's en dergelijke opGeluidskwaliteit wel top overigens. Rondom de regels wilde ik dus niet het eea daar over kwijt, maar ik vond het wel een bijzonder iets wat ik nog nooit eerder had gezien
![]()
OT: Ik had me voorgenomen om niet zoveel meer te bestellen... alsnog nog 17 pakjes onderweg
Als ik die niet had kunnen herkennen had ik onder een steen geslapenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oops "per ongeluk" hoofdtelefoon by dr besteld
Dit dus exact... en dan ook nog een dubbele doosquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ook al twee keer gehad hoor, gewoon iets besteld waarvan ik dacht dat het gewoon merkloos was (of een of ander generiek Chinees merk) krijg je het thuis, staan er gewoon logo's op van een bekend Europees merk... Was niet de bedoeling, maar goed, het product is prima...
Tsjah, Duitsland he? Dat van die canopies is wel grappig. Vind sowieso die quadcopters wel grappig. Was laatst bij de opening van de nieuwe Saturn in Dordrecht, stond er binnen ook een keerol een demo te geven met een vrij grote quadcopter. Loopings e.d. maken, was wel skilled die knul. Misschien toch voor de fun maar eens zo'n ding aanschaffen. Zal dan wel 929 worden, dekleinere formaten ben ik vast binnen 3 minuten kwijt nadat het in een dakgoot verdwenen is denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld, die is wel duurder dan de V929 zelf
..
daarnaast is de WLtoys V929 zelf ook een clone van de blade mqx
De Canopy van de mqx past dus ook gewoon op de V929, veel mensen passen hem aan
omdat ze die beetle wat te goedkoop/kinderachtig vinden ogen
Als je zo'n ding wil neem je toch de S11?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef speciaal het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken naar een Bluetooth speakertje, wel zo cheap mogelijk dan. Eisen zijn niet al te hoog, als er maar geluid uit komt
Deze leek met wel el cheapo: http://www.buyincoins.com/item/26208.html
[ afbeelding ]
Reviews zijn echter op 1 BIC review na niet te vindenen die review is deels russisch
Enige wat ik eruit kan halen is dat je hem niet te hard moet zetten omdat 'ie anders vervormt.
Gewoon kopen denk ik? Of heeft iemand hier er slechte ervaringen mee?
Tevens nog opzoek naar nieuwe IEMs. Ik ben al door 3 paar ES800m heen en zoek nu iets degelijkers. De Brainwavz (spreek je het eigenlijk uit als weefs of als wafs?) R1 leek me wel iets, maar ik heb helaas de R1SUN15 coupon gemist omdat ik op vakantie was
. Nu kost 'ie 45 dollar
![]()
Budget ligt rond de 30 euro en ik luister vooral veel EDM, IEMs met een goede bass zijn wel een must. Aanraders?
dus die yards staat voor wijde?wat is waistline voor dan en 2 feet?quote:
Die s11 dingen zijn namaak van de Beats by Dre Beatbox. Mogen hier niet besproken worden en haal ik ook liever niet in huis.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Als je zo'n ding wil neem je toch de S11?
Ow die 5 euro is wel erg duur voor dat zaklampje... ik heb er niet iets meer dan 1 euro voor betaald. Zie hier op EBAY met zoekactie: Cree q5* zoom*quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:49 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
Ah bedankt. Die stond al in mijn shortlist.![]()
Maar heb een andere uitvoering kunnen vinden voor een lagere prijs met een Q5LED en '230lumen'
Ben benieuwd hoe deze bevalt. Zijn namelijk nog geen reviews over te vinden![]()
[ afbeelding ]
http://dx.com/p/s08-8-cre(...)-14500-1-x-aa-221914
¤5,56
Ah ok..tsja. Ik ben nog niet echt bekend met Ebay en biedenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ow die 5 euro is wel erg duur voor dat zaklampje... ik heb er niet iets meer dan 1 euro voor betaald. Zie hier op EBAY met zoekactie: Cree q5* zoom*
De goedkoopste zijn tussen de ¤3,- en ¤3,50.
Als je er echt goedkoop één wil hebben: gewoon bieden. Meestal win je er wel 1 als je de goede uit zoekt met 0 bieders en bijna afgelopen.
Das een oplader volgens mijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ow die 5 euro is wel erg duur voor dat zaklampje... ik heb er niet iets meer dan 1 euro voor betaald. Zie hier op EBAY met zoekactie: Cree q5* zoom*
De goedkoopste zijn tussen de ¤3,- en ¤3,50.
Als je er echt goedkoop één wil hebben: gewoon bieden. Meestal win je er wel 1 als je de goede uit zoekt met 0 bieders en bijna afgelopen.
Nee, dat noemen we een query.quote:
Wasdaquote:
Ja, vanwege de acties door de rechthebbende bedrijven en PayPal. Of ze photshoppen gewoon het logootje eraf zoals ik dat had bij een product dat ik gisteren dus binnen kreeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
Wat een bullshit, ja je kunt ze krijgen met de B sticker, maar als je vind dat die op de beatbox lijkt zou ik een opticien bezoeken..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef speciaal het volgende:
[..]
Die s11 dingen zijn namaak van de Beats by Dre Beatbox.
Dacht je maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
Welk S-ding?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Kun je maar geluk van spreken dat het maar een sticker voor fun is. Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit. Maar dat S-ding klinkt nog zo gaar niet. Ben i.i.g. benieuwd naar die Chinese originals. En ik laat iemand uit America een UE BOOM (360) meenemen voor me.
S11quote:
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Of misschien simpel en 'tough' houden met de waterproof Earson ER151 (ook op Tmall):
http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1MjM3Nzk2.html // http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1NDM1NDky.html
Ideaal voor om het zwembad/op het strand lijkt me.quote:
logisch toch, de hype is er nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
welkeentje ? ben ook opzoek naar eentjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die dashcam is toch wel vet hoor...
Ik heb gewoon serieus waar, 4 filmpjes nu waar ik een verkeershuftertje tegenkwam.
* ManageTheAnger voelt zich regisseur van blik op de weg en wegmisbruikers
Quintezz Dashcamquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
welkeentje ? ben ook opzoek naar eentje
Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
Qftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$
vaak genoeg is het juist minder arbeidsintensief dan zelf iets proberen en steeds het ontwerp in de prullenbak moeten gooien als het toch niet in de smaak valt...quote:Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
je hebt wel een heel rappe prive chinees danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:22 schreef LompeWorst het volgende:
Ik realiseer me net dat we echt in een briljant tijdperk leven.
Ik traceer net mijn pakketje van 10 euro wat ergens in China in een gigantisch groot magazijn ligt.
En dat allemaal binnen 10 seconden.
Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |