Welk S-ding?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Kun je maar geluk van spreken dat het maar een sticker voor fun is. Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit. Maar dat S-ding klinkt nog zo gaar niet. Ben i.i.g. benieuwd naar die Chinese originals. En ik laat iemand uit America een UE BOOM (360) meenemen voor me.
S11quote:
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:38 schreef shiznuts het volgende:
Of misschien simpel en 'tough' houden met de waterproof Earson ER151 (ook op Tmall):
http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1MjM3Nzk2.html // http://v.youku.com/v_show/id_XNTM1NDM1NDky.html
Ideaal voor om het zwembad/op het strand lijkt me.quote:
logisch toch, de hype is er nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:30 schreef tuut-chips het volgende:
Ligt het misschien aan mij of kom je tegenwoordig veel minder knockoff beats/rayban/andere luxeproducten tegen dan een jaar of 2-3 geleden?
welkeentje ? ben ook opzoek naar eentjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die dashcam is toch wel vet hoor...
Ik heb gewoon serieus waar, 4 filmpjes nu waar ik een verkeershuftertje tegenkwam.
* ManageTheAnger voelt zich regisseur van blik op de weg en wegmisbruikers
Quintezz Dashcamquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef Syphixx het volgende:
[..]
welkeentje ? ben ook opzoek naar eentje
Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
Qftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
Oneensch, maar zal er verder maar niet op ingaan :$
vaak genoeg is het juist minder arbeidsintensief dan zelf iets proberen en steeds het ontwerp in de prullenbak moeten gooien als het toch niet in de smaak valt...quote:Als ze iets 1:1 gaan namaken gaat dat ten koste van de kwaliteit.
je hebt wel een heel rappe prive chinees danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:22 schreef LompeWorst het volgende:
Ik realiseer me net dat we echt in een briljant tijdperk leven.
Ik traceer net mijn pakketje van 10 euro wat ergens in China in een gigantisch groot magazijn ligt.
En dat allemaal binnen 10 seconden.
Damn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |