quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sum like dis: http://www.buyincoins.com/item/10010.html
Of een Tenda: http://www.aliexpress.com(...)eater/815032790.html .
Heb je en link van de spring bars? Zoek voor iemand ook eentje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef monkeybrain het volgende:
Dit binnen, werkt niet op de dikke rits waarvoor ik het nodig heb![]()
Ebay, ¤2.50.
[ afbeelding ]
Allemaal Ebay.
anti statische borstel, sigarettenaansteker, kabeltje en spring bars maar het doosje is half vol![]()
Er horen 360 spring bars in te zitten, maar ik tel 12 per vakje ipv 20.
[ afbeelding ]
http://www.ebay.nl/itm/13(...)id=p3984.m1439.l2649quote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb je en link van de spring bars? Zoek voor iemand ook eentje.
Lolwut gratis tracking voor een 9$ item?quote:within two days, we will send you tracking number.
quote:
Hoe vind je die 12v-220v plug? Voelt/oogt ie betrouwbaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef monkeybrain het volgende:
....
anti statische borstel, sigarettenaansteker, kabeltje en spring bars maar het doosje is half vol![]()
....
[ afbeelding ]
Ja, die!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:29 schreef wootahH het volgende:
[..]
BudgetGadgets.com?
aantal keer wat besteld. geen klachten
Ja je kan gewoon bieden maar meestal als je 1stk. koopt dan kun je al zien op welke prijs je zal eindigen als je de lijst ziet van de andere kopersquote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe werkt dat bieden op iOffer nou? Zit er een addertje onder het gras of wat?
Ai, want wat ik wil kost 32$ en er staat dat hij 24$ als laagste bod aan neemtquote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ja je kan gewoon bieden maar meestal als je 1stk. koopt dan kun je al zien op welke prijs je zal eindigen als je de lijst ziet van de andere kopersBen benieuwd naar je lager trouwens kan je ff laten weten als het wat is
Ps. ik heb bij al mijn ioffer aankopen standaard tracknrs gekregen.
Laagste bod bij 1stuks is dan 24? Want dan zal die het waarschijnlijk wel accepteren.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ai, want wat ik wil kost 32$ en er staat dat hij 24$ als laagste bod aan neemt![]()
Zal ik doen! Hoezo wil je dat eigk weten?
Hoe weet je of het voor 1 stuk is?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:30 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Laagste bod bij 1stuks is dan 24? Want dan zal die het waarschijnlijk wel accepteren.
Ja ik zat er laatst aan te denken of ik het een keertje zou bestellen uit China en hoe die kwaliteit dan zou zijn dus vandaar
Ja dat kan ik niet uit dit plaatje opmaken maar gezien die vraag van "accepteer je $56.00 voor 2 artikelen" denk ik dat het om 1 stuk gaat. Als ik het laagste bod zie staan bied ik meestal gewoon lager dan het laagste bod dat hij accepteert en meestal komt hij dan met een tegenbod dat gelijk is aan het laagste bodquote:
Ja, da's dus het gevaar van die Chinese quadcopters. Zit je buiten ff relaxed met de TNT te bellen in je vakantie, neemt iemand een pic van je.quote:
Misschien is 'ie in NL aangekomen, maar is de status verkeerd gekoppeld.quote:Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |