Ja in LWL, maar in MUZ zijn we natuurlijk veel verder.quote:
Gewoon verder gaan met de telling van MUZ, lijkt me beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja in LWL, maar in MUZ zijn we natuurlijk veel verder.
Dat is Incl. bier halen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef AMDB het volgende:
Wisten jullie dat als je een route langs alle tenten op LL af wil leggen (uitgaande van 11 tenten) dat je dan 39.916.800 verschillende opties hebt?
Exclusief. Als ik alle losse biertentjes enzo ga meerekenen zijn er ontelbare mogelijkhedenquote:
Verkleed als iemand die niet gaat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens nu even serieuzere zaken, als wat gaan jullie verkleed tijdens de Harlem Shake?
Opzich wel genig hoor, maar daar heb ik geen behoefte aan op LL!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Exclusief. Als ik alle losse biertentjes enzo ga meerekenen zijn er ontelbare mogelijkhedenBij 15 zit je namelijk al op zo'n 1300 miljard mogelijkheden. Kabouter Wesley's 100 miljoen miljard is maar weinig als je het aantal locaties ophoogt...
Dat is toch vet? Niet dan?
Je zou eens moeten weten hoeveel je kunt besparen aan loopmetersquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Opzich wel genig hoor, maar daar heb ik geen behoefte aan op LL!En voor mij als persoon heeft ook weinig zin om te weten hoeveel mogelijkheden er zijn. Het is niet echt nuttig, veel doe je uit automatische logica. Maar er zijn natuurlijk mensen die dit wel moeten kunnen berekenen. Voor bijvoorbeeld een NS inderdaad.
Maar dat besteed je dan aan rekentijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel je kunt besparen aan loopmeters
Nee man, biertijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat besteed je dan aan rekentijd?
Als je zeker wil weten of je de allerbeste/kortste route wil hebben wel jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat besteed je dan aan rekentijd?
Maar de snelste weg is vaak ook de meest logische? Is toch ook beetje een gevoel wat een mens heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je zeker wil weten of je de allerbeste/kortste route wil hebben wel ja![]()
Omdat dat rekenkundig vaak niet realistisch is, zijn er algoritmes ontwikkeld die hun werk goed doen, daar kan het wel vrij snel mee.
De mens heeft er een redelijk gevoel voor, zeker in de simpelste variant (het handelsreizigersprobleem) waarin elke locatie 1x bezocht moet worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar de snelste weg is vaak ook de meest logische? Is toch ook beetje een gevoel wat een mens heeft?
maak je hem ff hardquote:
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]Nee want ik ben geen mod materiaal.
Pffff. Ik heb sack een pic gestuurd van mijn tetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!
vandaar dat hij zo lovend over je wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pffff. Ik heb sack een pic gestuurd van mijn tetten.
Hij heeft geen smaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat hij zo lovend over je was
Toch wel over zijn hoogtepunt heen denk ikquote:
Voor de early adapters wel. Toch denk ik dat hij er nog een jaar of twee succes mee kan hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch wel over zijn hoogtepunt heen denk ik
Ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus wat denken jullie, morgen nieuwe namen?
Ik zet mijn geld in op vrijdagquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus wat denken jullie, morgen nieuwe namen?
Dus het zal eerder volgende week woensdag/donderdag/vrijdag zijnquote:Lowlands Festival @Rapid_Razor_Bob 2h
Nog een weekje.... #beats
Jammer, alleen dance namen zo te zien ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op vrijdag
EDIT: Ik zie net dit op Twitter:
[..]
Dus het zal eerder volgende week woensdag/donderdag/vrijdag zijn![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer, alleen dance namen zo te zien ook.
Met zelf bevestigingen erbij al meer dan genoegquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn er tot nu toe echt te weinig.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn er tot nu toe echt te weinig.
urlquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Met zelf bevestigingen erbij al meer dan genoeg.
Zou kunnen ja, op CD een goede band. Maar live nou niet super imo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
White Lies misschien nog een optie? Die komen met een nieuw album in augustus
Ik heb ze ooit op Werchter gezien, vond ze toen wel goed! Ik ga ze volgende week interviewen, zal het ze eens vragenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, op CD een goede band. Maar live nou niet super imo.
Die was inderdaad wel minder ja! Hopelijk is de 3e weer beter, de eerste vond ik behoorlijk goedquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang ze die tweede cd niet spelen.
Whut?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens nu even serieuzere zaken, als wat gaan jullie verkleed tijdens de Harlem Shake?
*wink wwink nudge nudge* Helloooo ducky!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!
Harlem Shake post edit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Ik heb iets gemist denk ik....
Harlem shake is toch enorm 2012 en over z'n hoogtepunt heen?
Wie doet dat nou nog?![]()
Gary Clark Jr. idd ja. Was die even vergeten. Sterk album uitgebracht dit jaar!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:13 schreef Luni het volgende:
Ben zelf helemaal niet van de rap maar Public Enemy vond ik op Glastonbury wel goed, mogen wel komen en natuurlijk nog steeds Gary Clark jr.
Toen was jij er al bij?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor wel eens dat velen er graag bij hadden willen zijn. Nu kan dat een beetje.
White Lies.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
ja, zeg het eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*wink wwink nudge nudge* Helloooo ducky!
Ik vond White Lies destijds in Alpha teleurstellend. Maar ik neem aan dat ze in de loop der jaren wel beter zijn geworden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
Ben jij ooit in de Alpha geweestquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vond White Lies destijds in Alpha teleurstellend. Maar ik neem aan dat ze in de loop der jaren wel beter zijn geworden.
Dat is ook wel een beetje het imago van de band natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben jij ooit in de Alpha geweest![]()
Maar ik ben het met je eens dat ze Live niet erg goed zijn idd.
Die zanger vind ik ook helemaal geen uitstraling hebben.
Nah, wat ik live gezien heb was geen imago. Maar gewoon het missen van persoonlijkheid,quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het imago van de band natuurlijk.
Ja, deze zomer een nieuw album: 'Big TV'. Al 1 nummer van vrijgegeven. Vind het wel een prima nummertje. Geen tophit, maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nah, wat ik live gezien heb was geen imago. Maar gewoon het missen van persoonlijkheid,
Maar ze zijn voor mij welkom hoor. Want op CD zijn ze gewoon erg sterk. Komen ze dit jaar nog met wat nieuws?
Hmm dit plaatje is niet geweldig imo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, deze zomer een nieuw album: 'Big TV'. Al 1 nummer van vrijgegeven. Vind het wel een prima nummertje. Geen tophit, maar wel vermakelijk.
Ik vind het wel een lekkere zanglijn in het refrein, maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm dit plaatje is niet geweldig imo.
Fairwell To The Fairground blijft
Als ze White Lies boeken dan boeken ze alles zo'n beetje wat ik in de 00's enorm vet vond
Wel vakerquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem vaker luisteren, heb ik vaker last vanquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekkere zanglijn in het refrein, maar smaken verschillen natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
uitstraling was niet zozeer het probleem. Het was gewoon niet zo sterk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het imago van de band natuurlijk.
nieuw? waarom?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Staat ook regelmatig wat leuks idd.
Heb je inmiddels een nieuw festival gevonden?
ja, nummertje 14 op een rijquote:
Vond ze op Pinkpop ook niet zo sterk, zang zit er af en toe naast maar ik kan me daar nooit zo enorm aan ergeren ofzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
uitstraling was niet zozeer het probleem. Het was gewoon niet zo sterk.
Was je er toen ook? Stond toen in het voorste vakquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vond ze op Pinkpop ook niet zo sterk, zang zit er af en toe naast maar ik kan me daar nooit zo enorm aan ergeren ofzo.
Volgende week maken ze nog wat "beats" bekend, en ik verwacht iets voor het blokkenschema nog wat bands.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn alle namen nu bekend of komt er nog wat bij?
Ok, ben jaloers als ik dit soort dingen hoorquote:
ik ben niet meer van het modden van LWLquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, ben jaloers als ik dit soort dingen hoor. Dacht dat je niet meer van de huidige Lowlands was
die Sack McBlackBath toch ook met z'n rare posts
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet meer van het modden van LWL
Loopt dagelijks uit te klauwen, gelukkig krijgen we extra betaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?
Die gasten van Fotografie zijn natuurlijk stukken wilder dan wij hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Loopt dagelijks uit te klauwen, gelukkig krijgen we extra betaald.
Dat was geloof ik de enige waarheid in dat hele verhaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet meer van het modden van LWL
ja hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, is 't misschien nog een idee om The Early Years terug te schoppen van MLN naar LWL?
Heb jij uberhaupt ooit getwijfeld om een jaar niet te gaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, is 't misschien nog een idee om The Early Years terug te schoppen van MLN naar LWL?
't wordt de 21e editie he, you do the math!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit getwijfeld om een jaar niet te gaan?
20 jaar man, is erg veel!
je moest eens wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?
Ik wacht nog steeds op mn eerste banquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moest eens wetendiepe elende
Oh hoelang wil je weg?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mn eerste bannou dan ga ik VBL maar weer proberen
Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.quote:
Cool, dan heb ik weer wat om over op te scheppen in de kroeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.
Welke fout?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef brother52 het volgende:
Wanneer haalt iemand die fout eens uit de OP?
Onder het kopje 'Vorige edities' staat 2 keer 2012quote:
tering wat goed @ Northsea Jazz!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gary Clark Jr. idd ja. Was die even vergeten. Sterk album uitgebracht dit jaar!
Nee, is voor dubstep mietjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Nero opstaan.![]()
Serieus, die moeten jullie echt gaan zien.
Jep, stond redelijk vooraan. Was ook niet zo druk, maar alvast wat naar voren aan 't bewegen voor KoL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was je er toen ook? Stond toen in het voorste vak. Maar klonk niet goed, en leek serieus zenuwachtig toen.
Sorry, ik was dronken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n streetcredibility. Helemaal naar de klote.
Stond toen in het voorste vak, was best een goede line-up dat jaar op Pinkpop (oei dat ik dat durf te zeggen in een LL slowchat).quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, stond redelijk vooraan. Was ook niet zo druk, maar alvast wat naar voren aan 't bewegen voor KoL.Maar is ook niet zo gek dat hij wat zenuwachtig was, die band is eigenlijk ook zo groot nog niet.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond toen in het voorste vak, was best een goede line-up dat jaar op Pinkpop (oei dat ik dat durf te zeggen in een LL slowchat).
Deadmau5 was echt zo bizar druk en warm. Ben daar maar weggegaan. Dat geduw van zo'n hele zaal in je rug was gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dooie Muis en de Bloedende Bieten stonden er ook dat jaar
Hoop dat hij nog keer LL komt doenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deadmau5 was echt zo bizar druk en warm. Ben daar maar weggegaan. Dat geduw van zo'n hele zaal in je rug was gewoon gevaarlijk.
Ik ben echt geen fan van deadmau5quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dooie Muis en de Bloedende Bieten stonden er ook dat jaar
Major Lazer scheen gister op Extrema echt de bomb geweest te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog keer LL komt doen
Eerste album was heel vet, 2e stukke minder.quote:
Benieuwd wat voor spot die krijge. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet verwachten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Major Lazer scheen gister op Extrema echt de bomb geweest te zijn.
Zweten dansen en geen shirt. Vriendin van me was er gisteren bij. Beestenboel kennelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor spot die krijge. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet verwachten.
Zonder shirt?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zweten dansen en geen shirt. Vriendin van me was er gisteren bij. Beestenboel kennelijk.
Fout !quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef friekin_ het volgende:
oH JONGENS. KRAFTWERK IN EVOLUON OP MIJN VERJAARDAG
Nu is het 3d. En met vinyl kennelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb ze eens op werchter gezien en dat was idd wel erg gaaf. Wel nogal statisch met 4 mensen achter hun keyboard.
Het was altijd al 3d want ze waren niet platgeslagen zoals paper mario toen ze achter hun keyboards stonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nu is het 3d. En met vinyl kennelijk.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het was altijd al 3d want ze waren niet platgeslagen zoals paper mario toen ze achter hun keyboards stonden.
Ja, zo geweldig is het.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga meer kijken uit nieuwsgierigheid of het echt zo geweldig is als iedereen zegt.
Jep die nieuwsgierigheid heeft me al veel geld gekostquote:Op maandag 15 juli 2013 10:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, zo geweldig is het.
Prijzige nieuwsgierigheid wel.
En wat is de opbrengst van deze overwinning?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Pre-Lowlands weekend is voorbij!
Incl heuze LL quiz, met de categorieen:
LL Vroegah
LL Recent
LL Nu
LL Covers
En wie had er gewonnen? Jawel!C'est moi!
Gruwelijke eer natuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En wat is de opbrengst van deze overwinning?
Nicequote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gruwelijke eer natuurlijk
En ik hoefde niet af te wassen.
Er werd voor me geBBQ'dquote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nice, maar neem aan wel dat je gewoon moest koken?
Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef TheFastOne het volgende:
Gisteren Kendrick Lamar gezien. Dat komt zeker goed
Heeft 2 leuke nummers, die Swimming Pools en die plaat met A$AP Rockyquote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?
Een ventje is het zeker, echt een dwerg. Verder vind ik het gewoon weer eens wat anders(klein bandje op het podium). Of het echt wat bijzonders is weet ik niet, maar ik ga zeker weer een kijkje nemen, al dan niet meer helemaal vooraan.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?
Zaten wel leuke dingen bij wat ik er van gezien heb. Vooral die ene disco gast klonk aardig (ben even zn naam kwijt).quote:
Ik ben alleen de zondag gegaan. Echt hele vette dingen gezien, maar ook dingen die totaal niet uit de verf kwamen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zaten wel leuke dingen bij wat ik er van gezien heb. Vooral die ene disco gast klonk aardig (ben even zn naam kwijt).
Alleen twijfel of zoiets nou leuk is voor 3 dagen?
quote:“Vroeger is anders en het verheerlijken van het verleden is een doodsverklaring aan het heden en de toekomst. Dus door te zeggen ‘vroeger was alles beter’ betekent dat het met jou beter ging, dat jij een leuker leven had vroeger. En dat is jouw probleem.”
Schijnt helemaal geweldig geweest te zijn op BKS ja, helaas kan ik er vrij weinig materiaal van vinden. Mijn steegjes op het internet zijn duidelijk niet donker genoegquote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef leeell het volgende:
ik hoop ook zeker nog op Thomas Azier ; nieuw album, eerste langspeel, en zn franse tour staat pas in september
een van mijn favoriete optredens ooit, geweldig podium, geweldig publiek en sfeer, al tijden niet meegemaakt op Lowlands zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt helemaal geweldig geweest te zijn op BKS ja, helaas kan ik er vrij weinig materiaal van vinden. Mijn steegjes op het internet zijn duidelijk niet donker genoeg
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef iAvani het volgende:
Krijg een error als ik op de Lowlands site wil
ZOU DAT NIEUWE NAMEN BETEKENEN OM 1 UUR S'NACHTS?
Yep, nu werkt hij weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoon
Niet alleen die PC hoor:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoon
Hier heb ik het ook op de nieuws pagina. Het programma gedeelte doet het wel bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen die PC hoor:
Oh no!
Error 500 - er ging iets mis. Ga terug naar af.
Ik krijg het nu ook als ik naar Programma wil
Het is vandaag dan ook exact 1 maand voor de start van t festival (als je ff de dodnerdag niet meetelt dan he), dus wie weet komt de laatste batch namen vandaag?
Dat is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:07 schreef friekin_ het volgende:
ZO, Jan heeft ook een bitter pil te slikken.
http://www.festivalinfo.n(...)pop_Classic_onzeker/
Noem mij maar raar, maar ik vind elk nieuws in nadeel van Smeets positief. Een vriendin van me heeft er stage gelopen. De kerel is best aardig maar zo hopeloos ouderwets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje?
Die line-up is dan ook niet bijzonder ofzo. Hier had een The Who moeten staan of iets dergelijks.
Ach van de andere kant laat hij zich niet van de wijs brengen wat iedereen zegt en schrijft. Het is af en toe best een rebelse oude rakker. Daar zie ik de humor wel van in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Noem mij maar raar, maar ik vind elk nieuws in nadeel van Smeets positief. Een vriendin van me heeft er stage gelopen. De kerel is best aardig maar zo hopeloos ouderwets.
Zeker, want Austra en Chvrches moeten er nog bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik verwacht overigens nog 2 batches. Al hoewel het wel kortdag begint te worden (voor 1 augustus).
Aangezien de volgende lichting een "beats" lichting zal worden. Maar er moeten toch ook nog wel een paar bandjes bij.
Frans!quote:
Sorry, zware dag. Dus ik ben flauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even nog veel flauwer, theeeeeeoooooooo.
Vakantie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb serieus hier een tabje met de Twitteraccount van Rapid_Razor_Bob open staan, wachtend tot er een (1) bij komt te staan
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij zit Rapid_Razor_Bob heerlijk onder zijn parasolletje en komt daar vandaag niet meer onderuit. Die jongen moet weer is in actie komen.
dat zal nooit veranderen ben ik bangquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef leeell het volgende:
elke keer als ik "cover van Nirvana" lees verkrampt mn lichaam weer even, kan daar echt niet bij
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)
Zou logische keuze zijn, maar voor mij hoeft het niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat Kensington nog zal worden toegevoegd? Ze spelen wel die cover van Nirvana natuurlijk.
Verder spelen ze op elk gratis dorpsfeest dus mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat Kensington nog zal worden toegevoegd? Ze spelen wel die cover van Nirvana natuurlijk.
ze zullen eerder in een besloten X-ray spelen dan Alpha.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef friekin_ het volgende:
Alpha.
Joost wil wel graag Kraftwerk op LL stond in het interview op Lowlove.
Dit dus....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Verder spelen ze op elk gratis dorpsfeest dus mij maakt het niet uit.
Go back to the zoo anyonequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit dus....
Maar dat idee heb ik al snel bij de NL bands.
Go Back To The Zoo, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Mozes & The Firstborn, DeWolff, Mister And Missisppi en heel dat zooitjequote:
Ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef leeell het volgende:
Doe dan maar I am Oak Kloot, blijf On Claws een van de beste Nederlands albums ooit gemaakt vinden
heb go back to the zoo in Katwijk gezien op Koninginnedag bij een dorpscafe, er stond 3 man te luisteren, daarna op Lowlands een hele tent erop los zien gaan, zo zie je maar...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Go Back To The Zoo, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Mozes & The Firstborn, DeWolff, Mister And Missisppi en heel dat zooitje
mwa, 2010 was wel leuk, maar wel genoeg zoquote:
Ach voor NL begrippen zijn het best ok bandjes. Zo'n I'm The Night van GBTZ is gewoon een leuke plaatje idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
heb go back to the zoo in Katwijk gezien op Koninginnedag bij een dorpscafe, er stond 3 man te luisteren, daarna op Lowlands een hele tent erop los zien gaan, zo zie je maar...
hier ook al 5 keer ja, toch vind ik GBTZ gewoon zo'n zekerheidje waar je even kan feesten ongeacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach voor NL begrippen zijn het best ok bandjes. Zo'n I'm The Night van GBTZ is gewoon een leuke plaatje idd.
Maar heb ze nu al genoeg gezien (keer of 8 al denk ik). Gewoon omdat ze ook vaak op die lokale feesten staan enzo. Dan gaat de pret er wel vanaf.
Klopt maar dan gaat mn keuze toch uit naar een band die ik nog niet gezien heb. Zeker op een festival als Lowlands.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ook al 5 keer ja, toch vind ik GBTZ gewoon zo'n zekerheidje waar je even kan feesten ongeacht.
Arctic Monkeys verveeld na 8 ook nog niet
ik word gehyped voor het festival vanwege de leuke "zekerheidjes" die komen, maar verlaat het festival met genoegdoening omdat ik veel onbekende dingen heb opgestoken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt maar dan gaat mn keuze toch uit naar een band die ik nog niet gezien heb. Zeker op een festival als Lowlands.
ach het hele Kevers gebeuren jaren terug pakte verrekte leuk uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)
ze komen verder niet spelen, alleen dat Nirvana gebeurenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Posts uit de tijd dat tim-elzinga nog een erg leuke troll was.
Hehe zou best kunnen, op een of andere manier is donderdag vaak een daag waarop ze namen bekend maken.quote:
Idd, en we wachten maar, en we wachten maar. Af en toe is het leven best hard om een Lowlander te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Naaaaaames! Gimme naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaames!!!!!
Het is helemaal niet hard, alleen als je teveel nieuwsgierigheid hebt en perse dingen wilt weten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd, en we wachten maar, en we wachten maar. Af en toe is het leven best hard om een Lowlander te zijn
Komen niet meer ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Fijne namen tussen, maar nog steeds geen andere headliners bekend dus
Ik riep, zij draaidenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:41 schreef indiaantje89 het volgende:
Joehoe
HATS! Daar gaan we weer, met een batch nieuwe namen! Met dit keer vooral veel, heel veel dance… Voetjes van de vloer!
De eerdere Lowlandsoptredens van Dizzee Rascal waren altijd feest. Wij gokken op hiphop, pop, grime en heel veel lol!
Wanneer Hudson Mohawke uit Glasgow en Lunice uit Montreal samen optreden als TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) zweet het publiek discodruppels!
Met zijn ijle stem die je oor in fladdert en precies gaat zitten op de plek waar je het het hardst voelt, is James Blake een van de weinigen die een unieke concertervaring kan garanderen.
Julio Bashmore komt het feestje op Lowlands heerlijk lang rekken en zal de tent doen exploderen. Oh baby!
Zodra de festivalsfeer op Lowlands zich mengt met de sfeer van de amper te omschrijven muziek van Bonobo wordt het helemaal uniek.
Ook het Schotse synthpop trio Chvrches is er bij op Lowlands, die eerder dit jaar al een award ontvingen op SXSW voor Best Non-U.S. Band. Dat belooft wat!
De weergaloze mix van UK Garage, electropop en R&B van AlunaGeorge beroert menig lichaam en gaat direct naar je spieren!
Het hele rijtje:
AlunaGeorge | Araabmuzik | Austra | Baauer | Black Sun Empire | Bonobo | Buraka Som Sistema | Calyx & Teebee feat. MC AD | Charanjit Singh | Chvrches | Dizzee Rascal | Evian Christ | Factory Floor | George FitzGerald | Guerilla Speakerz | James Blake | Jameszoo | Job Jobse | Julio Bashmore | Just Blaze | Kate Boy | Know V.A. | LeFtO | Matias Aguayo & Mostro | Marcel Fengler | Midland | MMM live | Mmoths | Peace | Rainbow Arabia | Sadar Bahar | Sandrien | Seeed | Siriusmo | Sir Yes Sir | Theme Park | TNGHT (Hudson Mohawke X Lunice) | TOKiMONSTA | William Kouam Djoko | XXYYXX | Young Marco
Klopt, t zal wel Editors, Nick Cave en FF/NIN worden danquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komen niet meer ook![]()
Al hoewel Dizzee best een redelijk grote naam is. (maar geen headliner idd)
Kerel, ik zit voor de entree van ikea voor mijn eerste werkdag en ik kwam klaar zojuist. Wat een namen. Echt wow! Ik ken er maar twee niet van!quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
En Friekin_ helemaal blij met Bashmore denk ik?
Waar blijven Mumford & Sons, Placebo en Snow Patrolquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef theodoor9 het volgende:
Lekker bezig Lowlands! Die reacties weer op fb, pfff...
Kun je er iets van posten, ken ze alleen kwa naam.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef Zocalo het volgende:
Seeed maken ze me echt heel blij mee, zat al te twijfelen naar het concert in de Melkweg te gaan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef theodoor9 het volgende:
Lekker bezig Lowlands! Die reacties weer op fb, pfff...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Waar blijven Mumford & Sons, Placebo en Snow Patrol
Jezus, da ze naar pinkpop gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom eens met echte namen! Waar zijn de categorie: Foo Fighters, Mumford&Sons, Placebo, Arctic Monkeys van vorige jaren? Niets zit ook maar een beetje in hoger segment!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kerel, ik zit voor de entree van ikea voor mijn eerste werkdag en ik kwam klaar zojuist. Wat een namen. Echt wow! Ik ken er maar twee niet van!
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom eens met echte namen! Waar zijn de categorie: Foo Fighters, Mumford&Sons, Placebo, Arctic Monkeys van vorige jaren? Niets zit ook maar een beetje in hoger segment!
Aldus een van de FB gebruikers.
Nee heeft deze lineup niet nodig imo. en als ze er een doen, doe dan maar Blur. Maar goed natuurlijk komen er geen headliners meer bij, dat kun je vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...
Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Foo Fighters is idd niet nodig qua omvang. Maar ik mis eigenlijk nog wel een LL-headliner naam.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.
Ach, ja wie moet het anders doen. Er tourt niks headline waardigs meer wat je er neer kan zetten. Eminem? Tsja, ik begrijp best dat ze daar geen grof geld voor neer gaan leggen. Neil Young zit ook niet iedereen op te wachten. Verder blijft er niet veel meer over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:38 schreef theodoor9 het volgende:
Het zou inderdaad vrij vreemd zijn als Franz Ferdinand headliner is, zeg ik als fan.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik had van te voren getekend voor deze line-up.
Ben op werk, dus gaat niet. Maar Augenbling, Wonderful life (cover) en natuurlijk wat solowerk van Peter Fox. Beetje ska-raggae in het Duits en Engelsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kun je er iets van posten, ken ze alleen kwa naam.
Eén van de bandleden stond de afgelopen jaar op plaats 194 in de top 2000, maar in Nederland is Seeed zelf niet heel bekend. Wel een leuke toevoegingquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Seeed, zijn toch ook behoorlijk bekend?
Absoluut.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik had van te voren getekend voor deze line-up.
Perfecte zondagmuziek ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Bonobo in ieder geval op de zondag! (andere dagen bezet).
Straks de rest is even doorlopen
Ben ik ook wel met je eens, vind er weinig Alpha waardige bands tussen zitten, waarbij hij helemaal uitpuilt aan alle kunten, en beide velden helemaal vol staan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker zo zonder erg grote namen eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens, vind er weinig Alpha waardige bands tussen zitten, waarbij hij helemaal uitpuilt aan alle kunten, en beide velden helemaal vol staan.
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jij gaat het zwaar krijgen op de LL dagen
Zal 's avonds ook zijn weerslag hebben op de rest van het terrein denk ik... Wel leuk voor de headliners in de wat kleinere tenten natuurlijk..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker zo zonder erg grote namen eigenlijk
Daarom staan Blur, Eminem, Neil Young, Kraftwerk, en ga zo maar door de hele zomer óveral... Behalve in Nederland. Nee, Nine Ince Nails, Editors en Franz Ferdinand worden weer opgewarmdquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef theodoor9 het volgende: [..] Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.
Jawel, maar de echte klapper ontbreekt nog in mijn ogen, zoals met the Prodigy toen het afgeladen vol was, zowel binnen als buiten de Alpha.Vorig jaar ook tijdens FF, toen was het elders gewoon uitgestorven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach Editors is toch echt wel een grote naam hier in NL. En Franz Ferdinand kan de Alpha ook zeker wel vol gaan spelen. De twijfel ligt bij voornamelijk bij Nine Inch Nails (als die idd gaan headlinen).
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Daarom staan Blur, Eminem, Neil Young, Kraftwerk, en ga zo maar door de hele zomer óveral... Behalve in Nederland. Nee, Nine Ince Nails, Editors en Franz Ferdinand worden weer opgewarmd.
Maar dat wil je dus ook niet hebben lijkt me als organisator. Dat Wilco in een bijna lege India staat was ook niet wat ze gehoopt hadden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, maar de echte klapper ontbreekt nog in mijn ogen, zoals met the Prodigy toen het afgeladen vol was, zowel binnen als buiten de Alpha.Vorig jaar ook tijdens FF, toen was het elders gewoon uitgestorven.
Kraftwerk een dance kant noemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:
Een Eminem is veel te duur om te boeken. Wie van het huidige publiek zit te wachten op Neil Young... nee dan zien ze veel liever Editors of Franz Ferdinand.
En als je Kraftwerk neerzet dan krijg je weer gezeik dat Lowlands teveel de "dance" kant uitgaat.
NIN trok een paar jaar terug niet eens een volle Grolsch...dus ik ben ook benieuwd of dat lukt nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Editors en Franz Ferdinand gaan het beide gewoon redden in de Alpha, echter mijn enige twijfel ligt nog bij Nine Inch Nails.
Toen speelden ze tegelijk met Sonic Youth, ik denk dat die toen een hoop volk hebben weggetrokken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
NIN trok een paar jaar terug niet eens een volle Grolsch...dus ik ben ook benieuwd of dat lukt nu
We praten hier over Lowlands.... dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Tuurlijk zijn er wel paar Neil Young fans. Maar als zoiets er staat dan krijg je ook weer gezeik of komen kreten als "Lowlands Classics" weer bovenwater.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kraftwerk een dance kant noemen![]()
Kraftwerk waren 1 van de grondleggers van electronische muziek, maar hun muziek vind ik niet veel van doen hebben met de moderne dance.
Ik zou neil young in ieder geval nog wel een keer willen zien vooral als ze dan ook zouden regelen dan de heer vedder samen met hem wat nummers zou komen doen.![]()
Dus om nu zo uit het niets te stellen dat geen enkele lowlander op young zou zitten te wachten klopt al niet.
Je gaat teveel met hipsters om.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We praten hier over Lowlands.... dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Tuurlijk zijn er wel paar Neil Young fans. Maar als zoiets er staat dan krijg je ook weer gezeik of komen kreten als "Lowlands Classics" weer bovenwater.
.
Het is toch nooit goed voor iedereen.
Oja laten we de hipsters erbij gaan halen....quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je gaat teveel met hipsters om.![]()
Net alsof slayer veel van die hipsters blij zal maken.
Die zou ik ook wel willen zien hoor, maar ook met die namen heb je weer mensen bij die dan gaan klagen dat het oude lullen zijn. Het is toch nooit goed voor iedereen. Wie je er ook neer gaat zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
Franz Ferdinand is echt geen headliner, dat wordt Nick Cave.. Franz Ferdinand is eerder de Bloc Party van dit jaar, die net voor de headliner staan.
Overigens had ik Neil Young of Kraftwerk ook wel willen zien.
Jullie doen vaak net alsof Lowlands een liefdadigheidsinstelling of een kleine speler in de Europese festivalmarkt is... Of dat mensen die niet wéér zitten te wachten op dat eerder genoemde namen uit de ijskast gehaald worden voor een 00's nostalgie-set automatisch Red Hot Chili Peppers, Muse en Green Day verwachten en maar naar Pinkpop moeten gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:
Een Eminem is veel te duur om te boeken. Wie van het huidige publiek zit te wachten op Neil Young... nee dan zien ze veel liever Editors of Franz Ferdinand.
En als je Kraftwerk neerzet dan krijg je weer gezeik dat Lowlands teveel de "dance" kant uitgaat.
Daar is al het hele probleem, we leven in 2013!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:38 schreef Aisumasen het volgende:
Het mooie aan Lowlands vond ik altijd: één of twee knallers van headliners die je anders nergens zou zien of minstens 5 tientjes voor moest neerleggen, en de rest van het weekend een uitstekende diverse programmering aan 'Melkweg/Paradiso-acts'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |