Ach van de andere kant laat hij zich niet van de wijs brengen wat iedereen zegt en schrijft. Het is af en toe best een rebelse oude rakker. Daar zie ik de humor wel van in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Noem mij maar raar, maar ik vind elk nieuws in nadeel van Smeets positief. Een vriendin van me heeft er stage gelopen. De kerel is best aardig maar zo hopeloos ouderwets.
Zeker, want Austra en Chvrches moeten er nog bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik verwacht overigens nog 2 batches. Al hoewel het wel kortdag begint te worden (voor 1 augustus).
Aangezien de volgende lichting een "beats" lichting zal worden. Maar er moeten toch ook nog wel een paar bandjes bij.
Frans!quote:
Sorry, zware dag. Dus ik ben flauw.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Even nog veel flauwer, theeeeeeoooooooo.
Vakantie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb serieus hier een tabje met de Twitteraccount van Rapid_Razor_Bob open staan, wachtend tot er een (1) bij komt te staan
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij zit Rapid_Razor_Bob heerlijk onder zijn parasolletje en komt daar vandaag niet meer onderuit. Die jongen moet weer is in actie komen.
dat zal nooit veranderen ben ik bangquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:42 schreef leeell het volgende:
elke keer als ik "cover van Nirvana" lees verkrampt mn lichaam weer even, kan daar echt niet bij
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)
Zou logische keuze zijn, maar voor mij hoeft het niet echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat Kensington nog zal worden toegevoegd? Ze spelen wel die cover van Nirvana natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |