Ja in LWL, maar in MUZ zijn we natuurlijk veel verder.quote:
Gewoon verder gaan met de telling van MUZ, lijkt me beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja in LWL, maar in MUZ zijn we natuurlijk veel verder.
Dat is Incl. bier halen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef AMDB het volgende:
Wisten jullie dat als je een route langs alle tenten op LL af wil leggen (uitgaande van 11 tenten) dat je dan 39.916.800 verschillende opties hebt?
Exclusief. Als ik alle losse biertentjes enzo ga meerekenen zijn er ontelbare mogelijkhedenquote:
Verkleed als iemand die niet gaat!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens nu even serieuzere zaken, als wat gaan jullie verkleed tijdens de Harlem Shake?
Opzich wel genig hoor, maar daar heb ik geen behoefte aan op LL!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Exclusief. Als ik alle losse biertentjes enzo ga meerekenen zijn er ontelbare mogelijkhedenBij 15 zit je namelijk al op zo'n 1300 miljard mogelijkheden. Kabouter Wesley's 100 miljoen miljard is maar weinig als je het aantal locaties ophoogt...
Dat is toch vet? Niet dan?
Je zou eens moeten weten hoeveel je kunt besparen aan loopmetersquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Opzich wel genig hoor, maar daar heb ik geen behoefte aan op LL!En voor mij als persoon heeft ook weinig zin om te weten hoeveel mogelijkheden er zijn. Het is niet echt nuttig, veel doe je uit automatische logica. Maar er zijn natuurlijk mensen die dit wel moeten kunnen berekenen. Voor bijvoorbeeld een NS inderdaad.
Maar dat besteed je dan aan rekentijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten hoeveel je kunt besparen aan loopmeters
Nee man, biertijdquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat besteed je dan aan rekentijd?
Als je zeker wil weten of je de allerbeste/kortste route wil hebben wel jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar dat besteed je dan aan rekentijd?
Maar de snelste weg is vaak ook de meest logische? Is toch ook beetje een gevoel wat een mens heeft?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je zeker wil weten of je de allerbeste/kortste route wil hebben wel ja![]()
Omdat dat rekenkundig vaak niet realistisch is, zijn er algoritmes ontwikkeld die hun werk goed doen, daar kan het wel vrij snel mee.
De mens heeft er een redelijk gevoel voor, zeker in de simpelste variant (het handelsreizigersprobleem) waarin elke locatie 1x bezocht moet worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar de snelste weg is vaak ook de meest logische? Is toch ook beetje een gevoel wat een mens heeft?
maak je hem ff hardquote:
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]Nee want ik ben geen mod materiaal.
Pffff. Ik heb sack een pic gestuurd van mijn tetten.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!
vandaar dat hij zo lovend over je wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pffff. Ik heb sack een pic gestuurd van mijn tetten.
Hij heeft geen smaak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat hij zo lovend over je was
Toch wel over zijn hoogtepunt heen denk ikquote:
Voor de early adapters wel. Toch denk ik dat hij er nog een jaar of twee succes mee kan hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch wel over zijn hoogtepunt heen denk ik
Ik hoop hetquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus wat denken jullie, morgen nieuwe namen?
Ik zet mijn geld in op vrijdagquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus wat denken jullie, morgen nieuwe namen?
Dus het zal eerder volgende week woensdag/donderdag/vrijdag zijnquote:Lowlands Festival @Rapid_Razor_Bob 2h
Nog een weekje.... #beats
Jammer, alleen dance namen zo te zien ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef Oberonn het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op vrijdag
EDIT: Ik zie net dit op Twitter:
[..]
Dus het zal eerder volgende week woensdag/donderdag/vrijdag zijn![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer, alleen dance namen zo te zien ook.
Met zelf bevestigingen erbij al meer dan genoegquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn er tot nu toe echt te weinig.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn er tot nu toe echt te weinig.
urlquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Met zelf bevestigingen erbij al meer dan genoeg.
Zou kunnen ja, op CD een goede band. Maar live nou niet super imo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
White Lies misschien nog een optie? Die komen met een nieuw album in augustus
Ik heb ze ooit op Werchter gezien, vond ze toen wel goed! Ik ga ze volgende week interviewen, zal het ze eens vragenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, op CD een goede band. Maar live nou niet super imo.
Die was inderdaad wel minder ja! Hopelijk is de 3e weer beter, de eerste vond ik behoorlijk goedquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang ze die tweede cd niet spelen.
Whut?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens nu even serieuzere zaken, als wat gaan jullie verkleed tijdens de Harlem Shake?
*wink wwink nudge nudge* Helloooo ducky!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor over hebben om omhoog te komen op FOK!
Harlem Shake post edit!quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?Ik heb iets gemist denk ik....
Harlem shake is toch enorm 2012 en over z'n hoogtepunt heen?
Wie doet dat nou nog?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |