Ok, ben jaloers als ik dit soort dingen hoorquote:
ik ben niet meer van het modden van LWLquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, ben jaloers als ik dit soort dingen hoor. Dacht dat je niet meer van de huidige Lowlands was
die Sack McBlackBath toch ook met z'n rare posts
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet meer van het modden van LWL
Loopt dagelijks uit te klauwen, gelukkig krijgen we extra betaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?
Die gasten van Fotografie zijn natuurlijk stukken wilder dan wij hierquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Loopt dagelijks uit te klauwen, gelukkig krijgen we extra betaald.
Dat was geloof ik de enige waarheid in dat hele verhaalquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben niet meer van het modden van LWL
ja hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, is 't misschien nog een idee om The Early Years terug te schoppen van MLN naar LWL?
Heb jij uberhaupt ooit getwijfeld om een jaar niet te gaan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, is 't misschien nog een idee om The Early Years terug te schoppen van MLN naar LWL?
't wordt de 21e editie he, you do the math!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit getwijfeld om een jaar niet te gaan?
20 jaar man, is erg veel!
je moest eens wetenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, dat hou ik allemaal niet bij. Maar het modden van LWL is toch kinderspel? Volgens mij gedragen we ons behoorlijk hier op het forum?
Ik wacht nog steeds op mn eerste banquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moest eens wetendiepe elende
Oh hoelang wil je weg?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mn eerste bannou dan ga ik VBL maar weer proberen
Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.quote:
Cool, dan heb ik weer wat om over op te scheppen in de kroeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.
Welke fout?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef brother52 het volgende:
Wanneer haalt iemand die fout eens uit de OP?
Onder het kopje 'Vorige edities' staat 2 keer 2012quote:
tering wat goed @ Northsea Jazz!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gary Clark Jr. idd ja. Was die even vergeten. Sterk album uitgebracht dit jaar!
Nee, is voor dubstep mietjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Nero opstaan.![]()
Serieus, die moeten jullie echt gaan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |