Verder spelen ze op elk gratis dorpsfeest dus mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat Kensington nog zal worden toegevoegd? Ze spelen wel die cover van Nirvana natuurlijk.
ze zullen eerder in een besloten X-ray spelen dan Alpha.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef friekin_ het volgende:
Alpha.
Joost wil wel graag Kraftwerk op LL stond in het interview op Lowlove.
Dit dus....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Verder spelen ze op elk gratis dorpsfeest dus mij maakt het niet uit.
Go back to the zoo anyonequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit dus....
Maar dat idee heb ik al snel bij de NL bands.
Go Back To The Zoo, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Mozes & The Firstborn, DeWolff, Mister And Missisppi en heel dat zooitjequote:
Ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef leeell het volgende:
Doe dan maar I am Oak Kloot, blijf On Claws een van de beste Nederlands albums ooit gemaakt vinden
heb go back to the zoo in Katwijk gezien op Koninginnedag bij een dorpscafe, er stond 3 man te luisteren, daarna op Lowlands een hele tent erop los zien gaan, zo zie je maar...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Go Back To The Zoo, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, De Staat, Mozes & The Firstborn, DeWolff, Mister And Missisppi en heel dat zooitje
mwa, 2010 was wel leuk, maar wel genoeg zoquote:
Ach voor NL begrippen zijn het best ok bandjes. Zo'n I'm The Night van GBTZ is gewoon een leuke plaatje idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:04 schreef leeell het volgende:
[..]
heb go back to the zoo in Katwijk gezien op Koninginnedag bij een dorpscafe, er stond 3 man te luisteren, daarna op Lowlands een hele tent erop los zien gaan, zo zie je maar...
hier ook al 5 keer ja, toch vind ik GBTZ gewoon zo'n zekerheidje waar je even kan feesten ongeacht.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach voor NL begrippen zijn het best ok bandjes. Zo'n I'm The Night van GBTZ is gewoon een leuke plaatje idd.
Maar heb ze nu al genoeg gezien (keer of 8 al denk ik). Gewoon omdat ze ook vaak op die lokale feesten staan enzo. Dan gaat de pret er wel vanaf.
Klopt maar dan gaat mn keuze toch uit naar een band die ik nog niet gezien heb. Zeker op een festival als Lowlands.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef leeell het volgende:
[..]
hier ook al 5 keer ja, toch vind ik GBTZ gewoon zo'n zekerheidje waar je even kan feesten ongeacht.
Arctic Monkeys verveeld na 8 ook nog niet
ik word gehyped voor het festival vanwege de leuke "zekerheidjes" die komen, maar verlaat het festival met genoegdoening omdat ik veel onbekende dingen heb opgestoken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klopt maar dan gaat mn keuze toch uit naar een band die ik nog niet gezien heb. Zeker op een festival als Lowlands.
ach het hele Kevers gebeuren jaren terug pakte verrekte leuk uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:48 schreef leeell het volgende:
[..]
dat het een idioot en goedkoop format is. (om op LL te doen)
ze komen verder niet spelen, alleen dat Nirvana gebeurenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Denken jullie dat Kensington nog zal worden toegevoegd? Ze spelen wel die cover van Nirvana natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:12 schreef TWP het volgende:
[..]
Posts uit de tijd dat tim-elzinga nog een erg leuke troll was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |