Ben op werk, dus gaat niet. Maar Augenbling, Wonderful life (cover) en natuurlijk wat solowerk van Peter Fox. Beetje ska-raggae in het Duits en Engelsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kun je er iets van posten, ken ze alleen kwa naam.
Eén van de bandleden stond de afgelopen jaar op plaats 194 in de top 2000, maar in Nederland is Seeed zelf niet heel bekend. Wel een leuke toevoegingquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Seeed, zijn toch ook behoorlijk bekend?
Absoluut.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik had van te voren getekend voor deze line-up.
Perfecte zondagmuziek ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Bonobo in ieder geval op de zondag! (andere dagen bezet).
Straks de rest is even doorlopen
Ben ik ook wel met je eens, vind er weinig Alpha waardige bands tussen zitten, waarbij hij helemaal uitpuilt aan alle kunten, en beide velden helemaal vol staan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...
Ik vind het wel lekker zo zonder erg grote namen eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben ik ook wel met je eens, vind er weinig Alpha waardige bands tussen zitten, waarbij hij helemaal uitpuilt aan alle kunten, en beide velden helemaal vol staan.
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jij gaat het zwaar krijgen op de LL dagen
Zal 's avonds ook zijn weerslag hebben op de rest van het terrein denk ik... Wel leuk voor de headliners in de wat kleinere tenten natuurlijk..quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:02 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker zo zonder erg grote namen eigenlijk
Daarom staan Blur, Eminem, Neil Young, Kraftwerk, en ga zo maar door de hele zomer óveral... Behalve in Nederland. Nee, Nine Ince Nails, Editors en Franz Ferdinand worden weer opgewarmdquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef theodoor9 het volgende: [..] Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.
Jawel, maar de echte klapper ontbreekt nog in mijn ogen, zoals met the Prodigy toen het afgeladen vol was, zowel binnen als buiten de Alpha.Vorig jaar ook tijdens FF, toen was het elders gewoon uitgestorven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach Editors is toch echt wel een grote naam hier in NL. En Franz Ferdinand kan de Alpha ook zeker wel vol gaan spelen. De twijfel ligt bij voornamelijk bij Nine Inch Nails (als die idd gaan headlinen).
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Daarom staan Blur, Eminem, Neil Young, Kraftwerk, en ga zo maar door de hele zomer óveral... Behalve in Nederland. Nee, Nine Ince Nails, Editors en Franz Ferdinand worden weer opgewarmd.
Maar dat wil je dus ook niet hebben lijkt me als organisator. Dat Wilco in een bijna lege India staat was ook niet wat ze gehoopt hadden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Jawel, maar de echte klapper ontbreekt nog in mijn ogen, zoals met the Prodigy toen het afgeladen vol was, zowel binnen als buiten de Alpha.Vorig jaar ook tijdens FF, toen was het elders gewoon uitgestorven.
Kraftwerk een dance kant noemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:
Een Eminem is veel te duur om te boeken. Wie van het huidige publiek zit te wachten op Neil Young... nee dan zien ze veel liever Editors of Franz Ferdinand.
En als je Kraftwerk neerzet dan krijg je weer gezeik dat Lowlands teveel de "dance" kant uitgaat.
NIN trok een paar jaar terug niet eens een volle Grolsch...dus ik ben ook benieuwd of dat lukt nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Editors en Franz Ferdinand gaan het beide gewoon redden in de Alpha, echter mijn enige twijfel ligt nog bij Nine Inch Nails.
Toen speelden ze tegelijk met Sonic Youth, ik denk dat die toen een hoop volk hebben weggetrokken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
NIN trok een paar jaar terug niet eens een volle Grolsch...dus ik ben ook benieuwd of dat lukt nu
We praten hier over Lowlands.... dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Tuurlijk zijn er wel paar Neil Young fans. Maar als zoiets er staat dan krijg je ook weer gezeik of komen kreten als "Lowlands Classics" weer bovenwater.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kraftwerk een dance kant noemen![]()
Kraftwerk waren 1 van de grondleggers van electronische muziek, maar hun muziek vind ik niet veel van doen hebben met de moderne dance.
Ik zou neil young in ieder geval nog wel een keer willen zien vooral als ze dan ook zouden regelen dan de heer vedder samen met hem wat nummers zou komen doen.![]()
Dus om nu zo uit het niets te stellen dat geen enkele lowlander op young zou zitten te wachten klopt al niet.
Je gaat teveel met hipsters om.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We praten hier over Lowlands.... dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Tuurlijk zijn er wel paar Neil Young fans. Maar als zoiets er staat dan krijg je ook weer gezeik of komen kreten als "Lowlands Classics" weer bovenwater.
.
Het is toch nooit goed voor iedereen.
Oja laten we de hipsters erbij gaan halen....quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je gaat teveel met hipsters om.![]()
Net alsof slayer veel van die hipsters blij zal maken.
Die zou ik ook wel willen zien hoor, maar ook met die namen heb je weer mensen bij die dan gaan klagen dat het oude lullen zijn. Het is toch nooit goed voor iedereen. Wie je er ook neer gaat zetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef BillDauterive het volgende:
Franz Ferdinand is echt geen headliner, dat wordt Nick Cave.. Franz Ferdinand is eerder de Bloc Party van dit jaar, die net voor de headliner staan.
Overigens had ik Neil Young of Kraftwerk ook wel willen zien.
Jullie doen vaak net alsof Lowlands een liefdadigheidsinstelling of een kleine speler in de Europese festivalmarkt is... Of dat mensen die niet wéér zitten te wachten op dat eerder genoemde namen uit de ijskast gehaald worden voor een 00's nostalgie-set automatisch Red Hot Chili Peppers, Muse en Green Day verwachten en maar naar Pinkpop moeten gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Blur is de enige relevante naam in dit lijstje die ze hadden kunnen boeken:
Een Eminem is veel te duur om te boeken. Wie van het huidige publiek zit te wachten op Neil Young... nee dan zien ze veel liever Editors of Franz Ferdinand.
En als je Kraftwerk neerzet dan krijg je weer gezeik dat Lowlands teveel de "dance" kant uitgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |