Waar blijven Mumford & Sons, Placebo en Snow Patrolquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef theodoor9 het volgende:
Lekker bezig Lowlands! Die reacties weer op fb, pfff...
Kun je er iets van posten, ken ze alleen kwa naam.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef Zocalo het volgende:
Seeed maken ze me echt heel blij mee, zat al te twijfelen naar het concert in de Melkweg te gaan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:19 schreef theodoor9 het volgende:
Lekker bezig Lowlands! Die reacties weer op fb, pfff...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Waar blijven Mumford & Sons, Placebo en Snow Patrol
Jezus, da ze naar pinkpop gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom eens met echte namen! Waar zijn de categorie: Foo Fighters, Mumford&Sons, Placebo, Arctic Monkeys van vorige jaren? Niets zit ook maar een beetje in hoger segment!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kerel, ik zit voor de entree van ikea voor mijn eerste werkdag en ik kwam klaar zojuist. Wat een namen. Echt wow! Ik ken er maar twee niet van!
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Kom eens met echte namen! Waar zijn de categorie: Foo Fighters, Mumford&Sons, Placebo, Arctic Monkeys van vorige jaren? Niets zit ook maar een beetje in hoger segment!
Aldus een van de FB gebruikers.
Nee heeft deze lineup niet nodig imo. en als ze er een doen, doe dan maar Blur. Maar goed natuurlijk komen er geen headliners meer bij, dat kun je vergeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...
Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eerlijk: één zo'n naam mag er zeker wel bij...
Foo Fighters is idd niet nodig qua omvang. Maar ik mis eigenlijk nog wel een LL-headliner naam.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Klopt wel een klein beetje. Maar Foo Fighters was vorig jaar gewoon een uitschieter he. Het is toch gewoon een kwestie dat er geen van die namen op dit moment beschikbaar zijn.
Ach, ja wie moet het anders doen. Er tourt niks headline waardigs meer wat je er neer kan zetten. Eminem? Tsja, ik begrijp best dat ze daar geen grof geld voor neer gaan leggen. Neil Young zit ook niet iedereen op te wachten. Verder blijft er niet veel meer over.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:38 schreef theodoor9 het volgende:
Het zou inderdaad vrij vreemd zijn als Franz Ferdinand headliner is, zeg ik als fan.
Ja ik ook!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
En ik had van te voren getekend voor deze line-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |