Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef TheFastOne het volgende:
Gisteren Kendrick Lamar gezien. Dat komt zeker goed
Heeft 2 leuke nummers, die Swimming Pools en die plaat met A$AP Rockyquote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?
Een ventje is het zeker, echt een dwerg. Verder vind ik het gewoon weer eens wat anders(klein bandje op het podium). Of het echt wat bijzonders is weet ik niet, maar ik ga zeker weer een kijkje nemen, al dan niet meer helemaal vooraan.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap die hele hype om dat ventje echt niet. Kun je me uitleggen wat er zo bijzonder aan is, want ik hoor het oprecht niet?
Zaten wel leuke dingen bij wat ik er van gezien heb. Vooral die ene disco gast klonk aardig (ben even zn naam kwijt).quote:
Ik ben alleen de zondag gegaan. Echt hele vette dingen gezien, maar ook dingen die totaal niet uit de verf kwamen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zaten wel leuke dingen bij wat ik er van gezien heb. Vooral die ene disco gast klonk aardig (ben even zn naam kwijt).
Alleen twijfel of zoiets nou leuk is voor 3 dagen?
quote:“Vroeger is anders en het verheerlijken van het verleden is een doodsverklaring aan het heden en de toekomst. Dus door te zeggen ‘vroeger was alles beter’ betekent dat het met jou beter ging, dat jij een leuker leven had vroeger. En dat is jouw probleem.”
Schijnt helemaal geweldig geweest te zijn op BKS ja, helaas kan ik er vrij weinig materiaal van vinden. Mijn steegjes op het internet zijn duidelijk niet donker genoegquote:Op maandag 15 juli 2013 23:49 schreef leeell het volgende:
ik hoop ook zeker nog op Thomas Azier ; nieuw album, eerste langspeel, en zn franse tour staat pas in september
een van mijn favoriete optredens ooit, geweldig podium, geweldig publiek en sfeer, al tijden niet meegemaakt op Lowlands zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Schijnt helemaal geweldig geweest te zijn op BKS ja, helaas kan ik er vrij weinig materiaal van vinden. Mijn steegjes op het internet zijn duidelijk niet donker genoeg
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:57 schreef iAvani het volgende:
Krijg een error als ik op de Lowlands site wil
ZOU DAT NIEUWE NAMEN BETEKENEN OM 1 UUR S'NACHTS?
Yep, nu werkt hij weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoon
Niet alleen die PC hoor:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat je pc fucked is. Hier wekt het gewoon
Hier heb ik het ook op de nieuws pagina. Het programma gedeelte doet het wel bij mij!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen die PC hoor:
Oh no!
Error 500 - er ging iets mis. Ga terug naar af.
Ik krijg het nu ook als ik naar Programma wil
Het is vandaag dan ook exact 1 maand voor de start van t festival (als je ff de dodnerdag niet meetelt dan he), dus wie weet komt de laatste batch namen vandaag?
Dat is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:07 schreef friekin_ het volgende:
ZO, Jan heeft ook een bitter pil te slikken.
http://www.festivalinfo.n(...)pop_Classic_onzeker/
Noem mij maar raar, maar ik vind elk nieuws in nadeel van Smeets positief. Een vriendin van me heeft er stage gelopen. De kerel is best aardig maar zo hopeloos ouderwets.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje?
Die line-up is dan ook niet bijzonder ofzo. Hier had een The Who moeten staan of iets dergelijks.
Ach van de andere kant laat hij zich niet van de wijs brengen wat iedereen zegt en schrijft. Het is af en toe best een rebelse oude rakker. Daar zie ik de humor wel van in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Noem mij maar raar, maar ik vind elk nieuws in nadeel van Smeets positief. Een vriendin van me heeft er stage gelopen. De kerel is best aardig maar zo hopeloos ouderwets.
Zeker, want Austra en Chvrches moeten er nog bijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik verwacht overigens nog 2 batches. Al hoewel het wel kortdag begint te worden (voor 1 augustus).
Aangezien de volgende lichting een "beats" lichting zal worden. Maar er moeten toch ook nog wel een paar bandjes bij.
Frans!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |