SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Bedankt Redefine, meteen inspiratie voor de TT
Nou inderdaad ja, als ik een man was dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef rubbereend het volgende:
zo, alle opwinding is weer verdwenen.... brrrrrr
Dan hadden we een betere TTquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja, als ik een man was dan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik nooit naar. Zeker bij jou niet trouwens.
De jurken zijn ook kut...zit geen vorm inquote:
Wie heeft een protest ingediend tegen Genee?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben wel een protest ingediend Genee.
Effectbejag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben wel een protest ingediend Genee.
quote:
Pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
De jurken zijn ook kut...zit geen vorm in
PI's zijn kansloos jongens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef n00b13 het volgende:
Alle hollanders op Cavendish morgen. Die gaat asfalt happen.
Syntix.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie heeft een protest ingediend tegen Genee?
Wat is er mis met die PI?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
P
[..]
PI's zijn kansloos jongens.
Ik ben standaard een blije geitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
P
[..]
PI's zijn kansloos jongens.
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.quote:
posten op fok is sowieso kansloosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.
Altijd beter dan standaard PI'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
VDB2 rijdt niet alleen voor de Tour. Althans aldus VDB2 zelf. Overigens is VDB2 de enige die dat denkt.
Dat is sowieso waar.quote:
De afgelopen dagen kom ik wel eens buiten. Het is wonderbaarlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.Mijn zolderkamer zit heerlijk.
En toch zou ik best met hem willen ruilen nuquote:
VDB2 zou best meer kunnen dan hij nu doet. Hij moet er alleen wel zelf in geloven. Zo'n strijkijzer is het bergop namelijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.
Valt wel mee hoor. Door hem mag België waarschijnlijk niet met 9 man naar het WK.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.
Wytse is een acronym anagram van Maijer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
RTL7 heeft het niet goed begrepen. Ik zei dat ze Maijer moesten verzuipen, proberen ze het met Wytse
Hmm... je hanteert een eigen PI, je post op Fok! en je bent nog mod ook.quote:
OK daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... je hanteert een eigen PI, je post op Fok! en je bent nog mod ook.
Ik ben te populair om je nog langer te quoten.
Bitchfight tussen Pino en Karina. Voor wie moet ik nu staan.quote:
Ik doelde met mijn post niet op Karina. Maar dat weet ze zelf ook welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bitchfight tussen Pino en Karina. Voor wie moet ik nu staan.
Nee hoor ik ben niet echt boos. Pino is lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doelde met mijn post niet op Karina. Maar dat weet ze zelf ook wel.
gewoon een bamihap pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar een appelcider gepakt. Bamihappie is natuurlijk OOK best lekker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Snel, doe dat plaatje weg. Straks komt Johan Boskamp ook nog langs!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfde. De rest die we gezien hebben waren allemaal idioten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Heufd het volgende:
Hans Spekman is dus de normaalste Utrechter.
Ad van Gils moet dat bedrijf aanklagen voor breuk van copyright, wint ie dat ook nogquote:
Zit je elkaar wel voor de rest van je leven aan te kijken in een huisje ergens diep in de Ardennen.quote:
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verrassende reactie bij een 13-in-een-dozijn blondje.
Nee die was van iemand anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde die van de week stond te zingen?Wat een mazzelpik.
Nee. Dat was de dochter van Rademakers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die was van Sjef.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de Pinup klupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! Sjef van de pinups. Tx.
B100 raakte toen ingeslotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Dit doet mij denken aan Bassie en Adriaan.
Ze zullen iig niet massaal over elkaar vallenquote:
Ik heb het geheime pakje al gezien hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Volgens mij een lamp?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
De Producer.. Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Ze dochter was al zwanger op haar 16equote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Zijn ze bang dat Eddy anders achter de dames aangaat?
Altijd een beetje sneu ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
En ook echt elke keer he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
Ja sjongejonge wat een familie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
door eddy?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
Ik ga hem niet inkoppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
kwaliteit, geld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Het belangrijkste verschil: geen wattage meters.
Heeft Dries die lamp niet nodig danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef n00b13 het volgende:
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?
Dat is de lamp.
Zwemtrainers.quote:
Dries is bruin van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft Dries die lamp niet nodig dan![]()
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
zwemmen?quote:
Je weet toch wel dat Sky groot is geworden door het gebruik van de zwemtrainer.quote:
Ik hoop het wel.quote:
Froome was topfavoriet, vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
waar dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze doen dingen met hoogtestages enzo.
Het meest kansloze is nog wel, hoe ze zichzelf er mee neerhalen. Dat het nodig is om te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Hinnik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Martinello het volgende:
Walter is niet zo'n geinponem als Eddy en z'n zoon.
Nee hoor, de cameraman staat in het water.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:
Denk nou eens even na allemaal!
Wie staat er nou te filmen?
Die staat toch niet op die rots? Precies.
Ze hebben een boot denk ik.
natuurlijk! Dat ik daar niet op kwam...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, de cameraman staat in het water.
Dat is de here jezus zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
is een dronequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gooit zijn jasje straks naar Wytse, waardoor die in het water valt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat doet Hans Kraaij Jr daar?
Klootzak!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Genee zet de miss even te kijk, al is dat vrij simpel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedoel je de rondemiss?
Maud de Wit, Almelo.
Genee zoekt te veel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
Er is vandaag ook geen moment dat het lekker loopt hè. De uitzending.
Walter roept ook altijd: Potverdikkie Tankink moet lossen.quote:
Doping is slecht voor je oren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef THEFXR het volgende:
wat een lul
http://nos.nl/video/527733-cavendish-pakt-recorder-af.html
Ik heb geen idee. Ben ik getagged?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
wat zag ik nou opmfb.voor fotos van jou
Wat een mongool.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef THEFXR het volgende:
wat een lul
http://nos.nl/video/527733-cavendish-pakt-recorder-af.html
ja getagged.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ben ik getagged?
Even kijken dan maar.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
Ach het is weer eens wat anders dan foto's van de Astana bus bij een apotheek.
Als wielrennen cabaret wordt dan haak ik afquote:
Vroeger ook wel eens gehad, maarja een rotje die ontploft in je hand voel je toch niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Bekend probleem.
Vuurwerk aansteken met sigaret en de sigaret weggooien.
Daar zouden ze nou eens iets op moeten verzinnen.
Ze zijn ermee bezig. Hersenen voor domme mensen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Bekend probleem.
Nee, maar wel schrikken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger ook wel eens gehad, maarja een rotje die ontploft in je hand voel je toch niet.
hahahahahaha dwnk t ook hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink zou waarschijnlijk vallen bij zo'n sprong, hahahah grapje
heb jij ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft herpes op de kin, dat is niet mooi.
Elektrische ontsteking.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Bekend probleem.
Ik dacht eerder aan iets innovatiefs. Zelf ontbrandend vuurwerk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn ermee bezig. Hersenen voor domme mensen.
Onzin. Bij mij blijft het netjes op de lip zitten. Op het gezicht dan.quote:
Dan vraag ik mij toch af. hadden ze hem eerst gedrogeerd, of wellicht opgesloten in een zonnebank?quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Deze grap vertellen maar dan niet zeggen wat er stond zodat niemand hem begrijpt
Hij durfde het woord lul niet te zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Deze grap vertellen maar dan niet zeggen wat er stond zodat niemand hem begrijpt
Ja een normaal mens blijft niet zo in de zon liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af. hadden ze hem eerst gedrogeerd, of wellicht opgesloten in een zonnebank?
Hij dacht namelijk dat hij bij Omroep Max zat. Wat gezien deze aflevering best had gekund.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij durfde het woord lul niet te zeggen
Gezien de kwaliteit van Genee...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij dacht namelijk dat hij bij Omroep Max zat. Wat gezien deze aflevering best had gekund.
Dat ook. Maar een presentator is meestal zo goed als zijn gasten en daar zit vandaag ook niet veel in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van Genee...
God wat is die man slecht vandaag.
Churandy die kent u nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Bij Martje moet het straks wel goed komen: Hummeltje & Churandy in de show
Churandy martina?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Genee probeert alleen maar goedkoop te scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar een presentator is meestal zo goed als zijn gasten en daar zit vandaag ook niet veel in.
hoe oud is ze nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Dochter van Eddy nu op één.
Niets mis mee inderdaad
Ja voorzetje doping, voorzetje grappig verhaaltje Gertje, etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Genee probeert alleen maar goedkoop te scoren.
Beroepschagerijn hummeltje en Ik ben blij man, Churandy. Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Dochter van Eddy nu op één.
Niets mis mee inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |