gewoon een bamihap pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bitchfight tussen Pino en Karina. Voor wie moet ik nu staan.
Ik heb maar een appelcider gepakt. Bamihappie is natuurlijk OOK best lekker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Snel, doe dat plaatje weg. Straks komt Johan Boskamp ook nog langs!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfde. De rest die we gezien hebben waren allemaal idioten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Heufd het volgende:
Hans Spekman is dus de normaalste Utrechter.
Ad van Gils moet dat bedrijf aanklagen voor breuk van copyright, wint ie dat ook nogquote:
Zit je elkaar wel voor de rest van je leven aan te kijken in een huisje ergens diep in de Ardennen.quote:
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verrassende reactie bij een 13-in-een-dozijn blondje.
Nee die was van iemand anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde die van de week stond te zingen?Wat een mazzelpik.
Nee. Dat was de dochter van Rademakers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die was van Sjef.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de Pinup klupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! Sjef van de pinups. Tx.
B100 raakte toen ingeslotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Dit doet mij denken aan Bassie en Adriaan.
Ze zullen iig niet massaal over elkaar vallenquote:
Ik heb het geheime pakje al gezien hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Volgens mij een lamp?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
De Producer.. Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Ze dochter was al zwanger op haar 16equote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Zijn ze bang dat Eddy anders achter de dames aangaat?
Altijd een beetje sneu ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
En ook echt elke keer he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
Ja sjongejonge wat een familie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
door eddy?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
Ik ga hem niet inkoppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
kwaliteit, geld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Het belangrijkste verschil: geen wattage meters.
Heeft Dries die lamp niet nodig danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef n00b13 het volgende:
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?
Dat is de lamp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |