Nee, maar wel schrikken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vroeger ook wel eens gehad, maarja een rotje die ontploft in je hand voel je toch niet.
hahahahahaha dwnk t ook hahahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gesink zou waarschijnlijk vallen bij zo'n sprong, hahahah grapje
heb jij ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft herpes op de kin, dat is niet mooi.
Elektrische ontsteking.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Bekend probleem.
Vuurwerk aansteken met sigaret en de sigaret weggooien.
Daar zouden ze nou eens iets op moeten verzinnen.
Ik dacht eerder aan iets innovatiefs. Zelf ontbrandend vuurwerk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn ermee bezig. Hersenen voor domme mensen.
Onzin. Bij mij blijft het netjes op de lip zitten. Op het gezicht dan.quote:
Dan vraag ik mij toch af. hadden ze hem eerst gedrogeerd, of wellicht opgesloten in een zonnebank?quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Deze grap vertellen maar dan niet zeggen wat er stond zodat niemand hem begrijpt
Hij durfde het woord lul niet te zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
Deze grap vertellen maar dan niet zeggen wat er stond zodat niemand hem begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |