SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Bedankt Redefine, meteen inspiratie voor de TT
Nou inderdaad ja, als ik een man was dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef rubbereend het volgende:
zo, alle opwinding is weer verdwenen.... brrrrrr
Dan hadden we een betere TTquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja, als ik een man was dan.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik nooit naar. Zeker bij jou niet trouwens.
De jurken zijn ook kut...zit geen vorm inquote:
Wie heeft een protest ingediend tegen Genee?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben wel een protest ingediend Genee.
Effectbejag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben wel een protest ingediend Genee.
quote:
Pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
De jurken zijn ook kut...zit geen vorm in
PI's zijn kansloos jongens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:02 schreef n00b13 het volgende:
Alle hollanders op Cavendish morgen. Die gaat asfalt happen.
Syntix.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie heeft een protest ingediend tegen Genee?
Wat is er mis met die PI?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
P
[..]
PI's zijn kansloos jongens.
Ik ben standaard een blije geitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
P
[..]
PI's zijn kansloos jongens.
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.quote:
posten op fok is sowieso kansloosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.
Altijd beter dan standaard PI'squote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niets, maar ik hoorde zojuist dat PI's kansloos zijn.
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
VDB2 rijdt niet alleen voor de Tour. Althans aldus VDB2 zelf. Overigens is VDB2 de enige die dat denkt.
Dat is sowieso waar.quote:
De afgelopen dagen kom ik wel eens buiten. Het is wonderbaarlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar.Mijn zolderkamer zit heerlijk.
En toch zou ik best met hem willen ruilen nuquote:
VDB2 zou best meer kunnen dan hij nu doet. Hij moet er alleen wel zelf in geloven. Zo'n strijkijzer is het bergop namelijk ook weer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.
Valt wel mee hoor. Door hem mag België waarschijnlijk niet met 9 man naar het WK.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit jaar heeft ie wel een paar leuke ereplaatsjes behaalt.
Wytse is een acronym anagram van Maijer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
RTL7 heeft het niet goed begrepen. Ik zei dat ze Maijer moesten verzuipen, proberen ze het met Wytse
Hmm... je hanteert een eigen PI, je post op Fok! en je bent nog mod ook.quote:
OK daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm... je hanteert een eigen PI, je post op Fok! en je bent nog mod ook.
Ik ben te populair om je nog langer te quoten.
Bitchfight tussen Pino en Karina. Voor wie moet ik nu staan.quote:
Ik doelde met mijn post niet op Karina. Maar dat weet ze zelf ook welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bitchfight tussen Pino en Karina. Voor wie moet ik nu staan.
Nee hoor ik ben niet echt boos. Pino is lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doelde met mijn post niet op Karina. Maar dat weet ze zelf ook wel.
gewoon een bamihap pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb maar een appelcider gepakt. Bamihappie is natuurlijk OOK best lekker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Snel, doe dat plaatje weg. Straks komt Johan Boskamp ook nog langs!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een bamihap pakken
[ afbeelding ]
Ik dacht hetzelfde. De rest die we gezien hebben waren allemaal idioten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:16 schreef Heufd het volgende:
Hans Spekman is dus de normaalste Utrechter.
Ad van Gils moet dat bedrijf aanklagen voor breuk van copyright, wint ie dat ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |