Zit je elkaar wel voor de rest van je leven aan te kijken in een huisje ergens diep in de Ardennen.quote:
Wat weet jij daar nou van.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verrassende reactie bij een 13-in-een-dozijn blondje.
Nee die was van iemand anders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nou dezelfde die van de week stond te zingen?Wat een mazzelpik.
Nee. Dat was de dochter van Rademakers.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die was van Sjef.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Van de Pinup klupquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk! Sjef van de pinups. Tx.
B100 raakte toen ingeslotenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Dit doet mij denken aan Bassie en Adriaan.
Ze zullen iig niet massaal over elkaar vallenquote:
Ik heb het geheime pakje al gezien hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Volgens mij een lamp?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
De Producer.. Zit je wel te kijken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat is dat ding nou op dat stokkie naast Wytse
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:23 schreef Alcatranz. het volgende:
Ze dochter was al zwanger op haar 16equote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Zijn ze bang dat Eddy anders achter de dames aangaat?
Altijd een beetje sneu ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
En ook echt elke keer he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef marcodej het volgende:
Andere ploegen vragen naar de Nederlanders.
Ja sjongejonge wat een familie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
door eddy?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze dochter was al zwanger op haar 16e
Ik ga hem niet inkoppenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja maar dat apparaat wat hij vasthoudt
kwaliteit, geld.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef Redefine het volgende:
Het belangrijkste verschil: geen wattage meters.
Heeft Dries die lamp niet nodig danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:26 schreef n00b13 het volgende:
Ah. Lamp. Valt het je niet op dat die dude wel erg bruin is?
Dat is de lamp.
Zwemtrainers.quote:
Dries is bruin van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft Dries die lamp niet nodig dan![]()
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
zwemmen?quote:
Je weet toch wel dat Sky groot is geworden door het gebruik van de zwemtrainer.quote:
Ik hoop het wel.quote:
Froome was topfavoriet, vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
waar dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze doen dingen met hoogtestages enzo.
Het meest kansloze is nog wel, hoe ze zichzelf er mee neerhalen. Dat het nodig is om te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Hinnik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Martinello het volgende:
Walter is niet zo'n geinponem als Eddy en z'n zoon.
Nee hoor, de cameraman staat in het water.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:
Denk nou eens even na allemaal!
Wie staat er nou te filmen?
Die staat toch niet op die rots? Precies.
Ze hebben een boot denk ik.
natuurlijk! Dat ik daar niet op kwam...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, de cameraman staat in het water.
Dat is de here jezus zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
is een dronequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gooit zijn jasje straks naar Wytse, waardoor die in het water valt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat doet Hans Kraaij Jr daar?
Klootzak!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
Genee zet de miss even te kijk, al is dat vrij simpel.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedoel je de rondemiss?
Maud de Wit, Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |