Zwemtrainers.quote:
Dries is bruin van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft Dries die lamp niet nodig dan![]()
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
zwemmen?quote:
Je weet toch wel dat Sky groot is geworden door het gebruik van de zwemtrainer.quote:
Ik hoop het wel.quote:
Froome was topfavoriet, vreemde vergelijking.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Stel je voor dat ze bij de BBC een verslaggever sturen naar de Belkin bus om daar te vragen of ze zo verbaasd zijn over het rijden van Froome
waar dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:28 schreef marcodej het volgende:
Ah, ze doen dingen met hoogtestages enzo.
Het meest kansloze is nog wel, hoe ze zichzelf er mee neerhalen. Dat het nodig is om te vragenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef TLC het volgende:
Hinnik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Martinello het volgende:
Walter is niet zo'n geinponem als Eddy en z'n zoon.
Nee hoor, de cameraman staat in het water.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef n00b13 het volgende:
Denk nou eens even na allemaal!
Wie staat er nou te filmen?
Die staat toch niet op die rots? Precies.
Ze hebben een boot denk ik.
natuurlijk! Dat ik daar niet op kwam...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, de cameraman staat in het water.
Dat is de here jezus zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
is een dronequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |