Ja een normaal mens blijft niet zo in de zon liggen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij toch af. hadden ze hem eerst gedrogeerd, of wellicht opgesloten in een zonnebank?
Hij dacht namelijk dat hij bij Omroep Max zat. Wat gezien deze aflevering best had gekund.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij durfde het woord lul niet te zeggen
Gezien de kwaliteit van Genee...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij dacht namelijk dat hij bij Omroep Max zat. Wat gezien deze aflevering best had gekund.
Dat ook. Maar een presentator is meestal zo goed als zijn gasten en daar zit vandaag ook niet veel in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit van Genee...
God wat is die man slecht vandaag.
Churandy die kent u nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Bij Martje moet het straks wel goed komen: Hummeltje & Churandy in de show
Churandy martina?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Genee probeert alleen maar goedkoop te scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook. Maar een presentator is meestal zo goed als zijn gasten en daar zit vandaag ook niet veel in.
hoe oud is ze nu?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Dochter van Eddy nu op één.
Niets mis mee inderdaad
Ja voorzetje doping, voorzetje grappig verhaaltje Gertje, etc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Genee probeert alleen maar goedkoop te scoren.
Beroepschagerijn hummeltje en Ik ben blij man, Churandy. Wereld van verschil.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet bepaald
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:46 schreef tralalala het volgende:
Dochter van Eddy nu op één.
Niets mis mee inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |