Geen idee. Ik zet Top Gear straks op, de download is bijna klaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film die deze boy vanavond eens kan gaan kijken?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film die deze boy vanavond eens kan gaan kijken?
Springbreakers.quote:
In welke categoriequote:
Is het ook maar je moet hem gezien hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt een vreselijke film te zijn?
Zonde van m'n avond man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar je moet hem gezien hebben.
Hij (Overmars) erkoopt niets, Overmars hoeft dat ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
Hij doet het deze zomer voorlopig beter dan Overmars Stijntje.
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.quote:
Ik denk dat inZanity liever Morata ziet komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity is denk ik wel blij dat Bojan Krkic niet naar Feyenoord komt.
Dat moet voor veeeeeeeel minder kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.Ga ik niet downloaden, dan zit ik over m'n ratio heen.
Torrentsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.Ga ik niet downloaden, dan zit ik over m'n ratio heen.
uh watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee je zit echt met verbazing te kijken eigenlijk is de film een grote mindfuck van de regisseur.quote:
Misschien toch aangegeven te willen verlengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ola Toivonen aanvoerder bij PSV?
BluRay brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat moet voor veeeeeeeel minder kunnen.
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Historische setting vind ik altijd wel vet. Mag uiteraard ook iets anders zijn hoor.
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met alternatief voor me dan broer.
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..
Praat eens in normale taal brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.
Boeiendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Altidore tekent bij Sunderland.
Sunderland.
Hoiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Die TTStijn is weer druk bezig om HMF te pleasen zie ik.
Lincoln moet je in de mood voor zijn. Had ik. Wordt wel érg veel in gepraat. Argo is trouwens ook nog wel een goedequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Om je een idee te geven Kapo: als ik op IMDB een film zie, klik ik op "hebben", en dan download hij hem automatisch.
Hij doet recommendations op basis van mijn filmvoorkeuren en dat analyseert hij zelf (hoef dus zelf niets in te vullen).
Sickbeard, ook zo'n genot. Man o man o man.
Ik heb deze maand 22TB gedownload..
Kom die shit ff bij mij installeren dan broer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Om je een idee te geven Kapo: als ik op IMDB een film zie, klik ik op "hebben", en dan download hij hem automatisch.
Hij doet recommendations op basis van mijn filmvoorkeuren en dat analyseert hij zelf (hoef dus zelf niets in te vullen).
Sickbeard, ook zo'n genot. Man o man o man.
Ik heb deze maand 22TB gedownload..
Haha maar zelfs dan zelfs volledige series in BR nog maar weinig voor meer dan 20 weg zien gaanquote:
Oh daar hebben we GGMM ook weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Dat snap ik ook wel eens nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?
GGMM, debiel en tevens ongeleid projectiel. Heb je bronnen die bevestigen dat dit HMF is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt BluRay.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef DeParo het volgende:
Haha maar zelfs dan zelfs volledige series in BR nog maar weinig voor meer dan 20 weg zien gaan
Ik was niet van plan om dit spelletje aan te gaan als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, debiel en tevens ongeleid projectiel. Heb je bronnen die bevestigen dat dit HMF is?
Dat maakt me helemaal niet uit. Doe je ding en ga weer los waar je altijd los gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om dit spelletje aan te gaan als je het niet erg vind.
Ik ga morgen in de haven zwemmen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog naar het strand/zwembad geweest vandaag of gister? Beetje chicks kijken en bruin worden, niks mis mee.
Ik bbq mijzelf nog dood deze week. Zwemmen nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog naar het strand/zwembad geweest vandaag of gister? Beetje chicks kijken en bruin worden, niks mis mee.
zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Ik ga al een jaartje of wat niet meer naar het zwembad, leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch die de komende dagen elke dag de duikplank van het lokale zwembad murdert.
Alles wordt gedownload in 3D Blu-Ray 50GB rips. Dat gaat dus érg hard. 20 films in een TB, in 22TB dus 240 films. Met totaal 25 mensen die access hebben tot mijn server, niet heel gek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Alles wordt gedownload in 3D Blu-Ray 50GB rips. Dat gaat dus érg hard. 20 films in een TB, in 22TB dus 240 films. Met totaal 25 mensen die access hebben tot mijn server, niet heel gek.
GAEquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE staat al 3-0 voor in een oefenpotje tegen AZ
Broeder, geen probleem. Kijk even via Teamviewer bij me hoe alles werkt dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom die shit ff bij mij installeren dan broer.
Toffe club, ja. Alleen vraag ik me toch af wat er mis is met AZ.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Tyron het volgende:
Ik heb net een appel gegeten, een hele grote.
Mwa... Ze hebben Viergever, Gouweleeuw, Marcellis en Lam/Reijen? Dat zijn een hoop verdedigers welke niet kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toffe club, ja. Alleen vraag ik me toch af wat er mis is met AZ.
Die hebben toch een redelijke verdediging als ik zo zie.
Die eerste twee zijn echt niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Ze hebben Viergever, Gouweleeuw, Marcellis en Lam/Reijen? Dat zijn een hoop verdedigers welke niet kunnen verdedigen.
Gouweleeuw al helemaal
Gouweleeuw kan er helemaal niks van. Prima schot in de benen, maar verdedigen nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn echt niet verkeerd hoor.
Wat een kolder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever kan er vrij weinig van als centrale verdediger, maar kom op, je kan toch wel Marnix Kolder onschadelijk maken?
Het is een oefenduel. Ik ging in op je stelling dat ze verdedigend sterk staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever kan er vrij weinig van als centrale verdediger, maar kom op, je kan toch wel Marnix Kolder onschadelijk maken?
Waarom zeg je kapstok terwijl hij een badmeester is? Ik had de scoop op Fok! dus ik bepaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luxemburgse kapstok Joachim blijft trouwens behouden voor de Eredivisie.
Genot.
In het veld is hij een kapstok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zeg je kapstok terwijl hij een badmeester is? Ik had de scoop op Fok! dus ik bepaal
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luxemburgse kapstok Joachim blijft trouwens behouden voor de Eredivisie.
Genot.
Over irritante mensen gesproken, De_kromme keert denk ik niet meer terug na het niet uitkomen van zijn keiharde onzin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je moet afleren om standaard irritant te zijn.
Als je serieus een speler in de Eredivisie wilt bekijken die van pure wereldklasse is, zet dan een stream/TV aan op zondag 4 augustus. Rydell Poepon gaat de verdedigers van Cambuur vernederen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.
Traag in het extreme, maar wel een prima schot voor het niveau RKC dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.
Zijn onzin komt al 15 jaar niet uit manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over irritante mensen gesproken, De_kromme keert denk ik niet meer terug na het niet uitkomen van zijn keiharde onzin.
Ik moet helemaal niks op den foks kapi.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je moet afleren om standaard irritant te zijn.
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Zijn onzin komt al 15 jaar niet uit man. 3 ringen, ADO CL, landskampioen in 5 jaar dit dat
Laatste 2 jaren waren we gewoon kampioen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roos
Mwah. Ze zouden uitkomen als ik die tent zou runnen met mijn 6 bachelors en 2 masters.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roos
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks op den foks kapi.
Dat moet Tompsv18 nog steeds doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.
?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.
zonde van je tijd gwn torrentsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones
Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.quote:
Verrassend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones
Insomnia is een toffe jongen, dus geen debiel. Jammer van je, v&afokkie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.
En als je deze combinatie niet kent en een oordeel velt, ben je ook echt een debiel.
Kortom, je bent een debiel.
Kusje op je hoofd.
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?quote:
Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?
Wat?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?
Ik wilde het opnemen voor Typisch, maar ik heb er toch van afgezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Augurk! Napoleonsnoepje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Ga toch in de zandbak spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwak dat je zo makkelijk opgeeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even buiten zitten.
Gegroet.
Hmmm het thema zuur... Granny Smith appels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.
Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.
Zeker. Ik houd het op koffie, melk en soms andere.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?
Vroegah had je van die schatkistjes met een tattoo onder de bodem. Verkopen ze die nog?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck man, schrik me de tering. Dacht even dat ik een verouderde versie van Adam Maher zag.
Ray Donovan, Luther, American Horror Story, Rectifyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Oke jongens het is tijd voor een nieuwe serie. Ben klaar met Lost.
GoT, House, HIMYM, TBBT, SoA, Fringe onder andere al alles van gezien.
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.
Dat zal niet snel gebeuren. Ik heb echt zoveel series die ik nog moet gaan zien. Kom er gewoonweg niet aan toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.
Ik ben eigenlijk nooit boos, dus nee ik ben niet 'nog steeds' boos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds boos omdat ik je een zuurkut noemde?
Wantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.
Breaking Bad, Scrubs, New Girl, Dexter, et cetera.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Je gaat hem toch niet van series voorzien nadat hij je eerst belachelijk maakt om je systeem?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Breaking Bad, Scrubs, New Girl, Dexter, et cetera.
Kom anders eens shoppen bij ons op de backbone van 35TB.
Ja, mijn zoontje liep er laatst mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegah had je van die schatkistjes met een tattoo onder de bodem. Verkopen ze die nog?
Breaking Bad ben ik al bij, jammer genoeg. Dexter vind ik niet zo leuk en die laatste 2 trekken mij niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sickbeard + SABnzbd + Couchpotato + Headphones + XBMC.
Media center dus?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sickbeard + SABnzbd + Couchpotato + Headphones + XBMC.
Welnee. Laat hem lekker onwetend wezen. Ik slaap er geen nacht minder om hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet van series voorzien nadat hij je eerst belachelijk maakt om je systeem?
Ik heb niemand belachelijk gemaakt boeler. Ik vond het alleen grappig dat je na een verkooppraatje van hem je vrij snel om was.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet van series voorzien nadat hij je eerst belachelijk maakt om je systeem?
Dexter pas in begonnen. Nu S03. Geniusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oeh, je zit nét voor het HEEL kut wordt. Twee seizoenen doorbijten pik, daarna wordt het zó sick goed hé.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dexter pas in begonnen. Nu S03. Genius
Hij heeft het me laten zien via Teamviewer. Niet zo dom lullen als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb niemand belachelijk gemaakt boeler. Ik vond het alleen grappig dat je na een verkooppraatje van hem je vrij snel om was.
Dat maakt het niet minder grappig op dat moment. Laat gaan man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft het me laten zien via Teamviewer. Niet zo dom lullen als je niet weet waar je het over hebt.
XBMC is, van wat ik me kan herinneren, een mediacenter/player program.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Bitch please, als ik een mediacenter bedoelde zei ik wel mediacenter.
Dat is ook niet het enige waar het om draait.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
XBMC is, van wat ik me kan herinneren, een mediacenter/player program.
Ja godverdomme, nu kan ik ook niet meer normaal kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oeh, je zit nét voor het HEEL kut wordt. Twee seizoenen doorbijten pik, daarna wordt het zó sick goed hé.
Ik heb een probleem met mij pc man. Hij start niet normaal op. Ik moet hem eerst aanzetten, dan kom ik op een startscherm van m'n moederboard oid en dan restarten. Iets met de drivers van m'n moederboard blijkbaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik ga morgen trouwens een PC bouwen die bloedjesnel is en idle maar 7 watt gebruikt incl. HDD.
Huh wutwat? Even iets specifieker piemelaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met mij pc man. Hij start niet normaal op. Ik moet hem eerst aanzetten, dan kom ik op een startscherm van m'n moederboard oid en dan restarten. Iets met de drivers van m'n moederboard blijkbaar?
Dan is hij niet super snel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik ga morgen trouwens een PC bouwen die bloedjesnel is en idle maar 7 watt gebruikt incl. HDD.
M'n pc, als ik 'm aanzet kom ik op een soort startscherm van m'n moederboard. Vervolgens moet ik m'n pc restarten middels de restartknop (inhouden ipv alleen indrukken zoals gebruikelijk) en dan start hij pas windows op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Huh wutwat? Even iets specifieker piemelaar
Heb je een instelling in je bios verkeerd staan denk ik eerder. Is het 'puur tekst' of 'grafisch aantrekkelijk'? (Anders heb je nl. een UEFI)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n pc, als ik 'm aanzet kom ik op een soort startscherm van m'n moederboard. Vervolgens moet ik m'n pc restarten middels de restartknop (inhouden ipv alleen indrukken zoals gebruikelijk) en dan start hij pas windows op.
Ivy bridge CPU is idle, zelfs underclocked echt geen 7 watt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Als jij een Core i7 Ivy Bridge als niet snel beschouwd.... Ok.
Dan heb je echt, echt geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ivy bridge CPU is idle, zelfs underclocked echt geen 7 watt.
Nerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat laatste. Is echt een 'fancy' illustratie zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Heb je een instelling in je bios verkeerd staan denk ik eerder. Is het 'puur tekst' of 'grafisch aantrekkelijk'? (Anders heb je nl. een UEFI)
Lees even dit: http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/8767/bbg-zuinige-server-(maart-2013).htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oké. Dan heb je ergens een instelling verkeerd staan. Hebben we het morgen wel even over, ik ga nou naar bedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste. Is echt een 'fancy' illustratie zeg maar.
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oké. Dan heb je ergens een instelling verkeerd staan. Hebben we het morgen wel even over, ik ga nou naar bed.
Moet je tentamens?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.
Ik ga douchen, poesje rood dus gelijk naar m'n nest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.
Euh..wel. Een volledig systeem met Ivy bridge en snel op 7 wattquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Dan heb je echt, echt geen idee waar je over praat.
Ibn Ghaldoun is alleen voor incapabelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Jij zit op het Ibn Ghaldoun? Ik bied 20 euro.
Sorry maar die eer is al voor Manolev.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Beste rechtsback van Nederland. Rhijn mag zijn veters nog niet eens strikken.
Dat is niet snelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Lees even dit: http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/8767/bbg-zuinige-server-(maart-2013).html
O, BTW wanneer TL:DR; er is idle geen verschil tussen een G1610, i3, i5 of i7.
Waarom om 9 uur?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar vannacht wederom maar 2,5 uur geslapen en morgen weer om 9 uur eruit.
quote:
TDP zegt geen fuck idioot. Leer wat 'TDP' betekent voor je praat. Het is een 4770k die erin komt. En die doet dus 4,5 watt idle, met wat solderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Instapmodellen met lage TDP zijn niet snel nee. Een 3570/3770k zijn snel.
Gast, ik weet niet wat je lult, maar een 3770k systeem met idle 7 watt ? Yeah righ.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
TDP zegt geen fuck idioot. Leer wat 'TDP' betekent voor je praat. Het is een 4770k die erin komt. En die doet dus 4,5 watt idle, met wat solderen.
Gast, lul nou niet zo stom en lees die fucking bron. En lees tevens wie "mux" is. Hij heeft een prijs gewonnen bij ABN van 10.000 euro voor zijn efficiency-voedingsontwikkelingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet wat je lult, maar een 3770k systeem met idle 7 watt ? Yeah righ.
Je weet dus niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Underclocked doet een 3770k alleen al meer dna 7 watt.
ik heb een HTC onequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:47 schreef Typisch het volgende:
Ik heb een i5, mag ik dan nog op het feestje komen?
Echt heel erg interessant.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van die fittie van Babel en Deekman?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Underclocked doet een 3770k alleen al meer dna 7 watt.
En dan nu het IDLE gebruik van een systeem met een i7 4770k op tweakers: 6,4 watt inclusief SSD en HDD.quote:Qua idle usage maakt het weinig uit of je een Intel G1610 of een Core i7 (of alles er tussen) pakt. Deze processoren zijn allemaal op hetzelfde "platform" gemaakt en vrijwel allemaal hebben een nagenoeg gelijk idle verbruik. Het is enkel wanneer ze moeten gaan werken dat je veel verschil gaat zien. Uiteraard heeft een dikke i7 veel meer verbruik dan de genoemde G1610. Daar staat tegenover dat een snellere processor ook eerder klaar is met CPU intensieve taken (zoals parren en unrarren). Of je de meerprijs met het verbruik kunt goedmaken is imo zeer twijfelachtig
Ik zag bij die bron nergens een 3770k ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:50 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Je weet dus niet waar je over praat.
Ga naar zijn website.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag bij die bron nergens een 3770k ?
4770k is Haswell, geen ivy bridge.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:52 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
[..]
En dan nu het IDLE gebruik van een systeem met een i7 4770k op tweakers: 6,4 watt inclusief SSD en HDD.
Ga eens het "Zuinige servertopic" lezen daar.
En nu dikke vinger voor je.
Ik sta aan niemands kant omdat het me geen reet kan interesseren wat die stylo boko wokoe kneusjes uitvoeren.quote:
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens en ik spraken net nog over je. Er vielen harde woorden.
Rens en ik spraken net nog over jouw FB foto's , ging er ook hard aan toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens en ik spraken net nog over je. Er vielen harde woorden.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:02:59Het is zover: #PSV heeft een spectaculair bod van AS Roma op Kevin #Strootman binnen. Dadelijk meer op ed.nl! reageer retweet
Je moet je bek houdenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rens en ik spraken net nog over jouw FB foto's , ging er ook hard aan toe.
Ik verwacht nu toch echt zo'n 40 miljoen euro.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 23:02:59Het is zover: #PSV heeft een spectaculair bod van AS Roma op Kevin #Strootman binnen. Dadelijk meer op ed.nl! reageer retweet
Minstensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch echt zo'n 40 miljoen euro.
Rik loopt waarschijnlijk weer wat achter en zal melden dat er 15 miljoen is geboden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik verwacht nu toch echt zo'n 40 miljoen euro.
Je bent zelf een debiel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rik loopt waarschijnlijk weer wat achter en zal melden dat er 15 miljoen is geboden.
Wat een debiel is dat zeg
Rik is een goede geen kwaad woord over Rik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rik loopt waarschijnlijk weer wat achter en zal melden dat er 15 miljoen is geboden.
Wat een debiel is dat zeg
Smoofie pest iedereen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja, en dan pest Smoofie mij ook nog
Je vergist je met Eriksen maar daarom blijft hij ook nog een seizoen om die Amsterdamse fata morgana weg te poetsenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Meer dan 12/13 miljoen over hebben voor Strootman
Ik begon op 2:17, en dat trucje kan ik ook. Toen maar gestopt nu het zelfvertrouwen nog hoog zat.quote:
Eriksen komt veel verder dan Strootman.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je vergist je met Eriksen maar daarom blijft hij ook nog een seizoen om die Amsterdamse fata morgana weg te poetsen![]()
.
Zeg dat maar tegen AS Roma.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eriksen komt veel verder dan Strootman.
Heb je al een wolf gezien, die beesten lopen toch bij jou in de buurt rond?quote:
Je kan toch antwoorden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een rare vraag man.
Wel mensen die dikke vrouwen op een pony zetten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een wolf gezien, die beesten lopen toch bij jou in de buurt rond?
Nou zo'n 20 km verderop is niet heel erg dichtbij maar vriend van me die ik vandaag sprak woont in dat dorp en die hoorde ze paar weken geleden al, dus zijn er zeker meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al een wolf gezien, die beesten lopen toch bij jou in de buurt rond?
Gisteren hoorde ik dat ze 50 km per nacht lopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou zo'n 20 km verderop is niet heel erg dichtbij maar vriend van me die ik vandaag sprak woont in dat dorp en die hoorde ze paar weken geleden al, dus zijn er zeker meer.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel mensen die dikke vrouwen op een pony zetten.
Dan vrees ik voor onze huisdierenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Gisteren hoorde ik dat ze 50 km per nacht lopen.
spannendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallo allemaal. Moest vandaag kat helpen bevallen enzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hallo allemaal. Moest vandaag kat helpen bevallen enzo
Het is nog niks, zijn ratjes. Die andere 4 zijn een stuk chiller, die rennen het hele huis door bij mijn zusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Post eens een pic van die kittens.
Sorryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik ben door DonRaja in een klap hyperactief terwijl ik moet slapen.![]()
Primaquote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch 4000 euro waard die beestjes.
goudmijntjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
500 per katquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima
[..]Zijn het hele speciale ofzo?
Wtf?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een stamboom en allemaal keurmerken erbij? Anders krijg je er geen rooie cent voor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf?!
ik heb 4 van die beesten in mijn tuin, ga ff cashen
Dat lijkt me heel veel voor een kat.quote:
Dat gaan je kinderen niet leuk vinden Don, maar van dat geld kan je wel een nieuwe schommel kopenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf?!
Nee, zijn gewoon in mijn tuin geboren. Dat is heilige grond. En ze lijken op die van jouw foto.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je een stamboom en allemaal keurmerken erbij? Anders krijg je er geen rooie cent voor.
Pics van jouw poezenbeesten.
No prob.quote:
Maak eens een fotoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zijn gewoon in mijn tuin geboren. Dat is heilige grond. En ze lijken op die van jouw foto.
Je moet sowieso al op elk houtje bijten, dan zou dit mooi meegenomen hebben. Misschien een leuke auto voor het vrouwtje erbij, of een speelparadijs voor je kinderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf?!
quote:
quote:
Die mannetjes van mij hebben vandaag hun moeder weer hoofdpijn bezorgd... Die krijgen even helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat gaan je kinderen niet leuk vinden Don, maar van dat geld kan je wel een nieuwe schommel kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |