Ik ga morgen in de haven zwemmen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog naar het strand/zwembad geweest vandaag of gister? Beetje chicks kijken en bruin worden, niks mis mee.
Ik bbq mijzelf nog dood deze week. Zwemmen nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Wie is er nog naar het strand/zwembad geweest vandaag of gister? Beetje chicks kijken en bruin worden, niks mis mee.
zaterdag en zondagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:15 schreef Typisch het volgende:
Ik ga al een jaartje of wat niet meer naar het zwembad, leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Typisch die de komende dagen elke dag de duikplank van het lokale zwembad murdert.
Alles wordt gedownload in 3D Blu-Ray 50GB rips. Dat gaat dus érg hard. 20 films in een TB, in 22TB dus 240 films. Met totaal 25 mensen die access hebben tot mijn server, niet heel gek.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Alles wordt gedownload in 3D Blu-Ray 50GB rips. Dat gaat dus érg hard. 20 films in een TB, in 22TB dus 240 films. Met totaal 25 mensen die access hebben tot mijn server, niet heel gek.
GAEquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE staat al 3-0 voor in een oefenpotje tegen AZ
Broeder, geen probleem. Kijk even via Teamviewer bij me hoe alles werkt dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom die shit ff bij mij installeren dan broer.
Toffe club, ja. Alleen vraag ik me toch af wat er mis is met AZ.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:19 schreef Tyron het volgende:
Ik heb net een appel gegeten, een hele grote.
Mwa... Ze hebben Viergever, Gouweleeuw, Marcellis en Lam/Reijen? Dat zijn een hoop verdedigers welke niet kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toffe club, ja. Alleen vraag ik me toch af wat er mis is met AZ.
Die hebben toch een redelijke verdediging als ik zo zie.
Die eerste twee zijn echt niet verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... Ze hebben Viergever, Gouweleeuw, Marcellis en Lam/Reijen? Dat zijn een hoop verdedigers welke niet kunnen verdedigen.
Gouweleeuw al helemaal
Gouweleeuw kan er helemaal niks van. Prima schot in de benen, maar verdedigen nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:24 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn echt niet verkeerd hoor.
Wat een kolder.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever kan er vrij weinig van als centrale verdediger, maar kom op, je kan toch wel Marnix Kolder onschadelijk maken?
Het is een oefenduel. Ik ging in op je stelling dat ze verdedigend sterk staan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Viergever kan er vrij weinig van als centrale verdediger, maar kom op, je kan toch wel Marnix Kolder onschadelijk maken?
Waarom zeg je kapstok terwijl hij een badmeester is? Ik had de scoop op Fok! dus ik bepaalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luxemburgse kapstok Joachim blijft trouwens behouden voor de Eredivisie.
Genot.
In het veld is hij een kapstok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zeg je kapstok terwijl hij een badmeester is? Ik had de scoop op Fok! dus ik bepaal
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luxemburgse kapstok Joachim blijft trouwens behouden voor de Eredivisie.
Genot.
Over irritante mensen gesproken, De_kromme keert denk ik niet meer terug na het niet uitkomen van zijn keiharde onzin.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je moet afleren om standaard irritant te zijn.
Als je serieus een speler in de Eredivisie wilt bekijken die van pure wereldklasse is, zet dan een stream/TV aan op zondag 4 augustus. Rydell Poepon gaat de verdedigers van Cambuur vernederen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.
Traag in het extreme, maar wel een prima schot voor het niveau RKC dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aardige gast. Voor de rest heb ik 'm nooit serieus bekeken in een wedstrijd.
Zijn onzin komt al 15 jaar niet uit manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over irritante mensen gesproken, De_kromme keert denk ik niet meer terug na het niet uitkomen van zijn keiharde onzin.
Ik moet helemaal niks op den foks kapi.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Je moet afleren om standaard irritant te zijn.
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roosquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Zijn onzin komt al 15 jaar niet uit man. 3 ringen, ADO CL, landskampioen in 5 jaar dit dat
Laatste 2 jaren waren we gewoon kampioen hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roos
Mwah. Ze zouden uitkomen als ik die tent zou runnen met mijn 6 bachelors en 2 masters.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen omtrent Feyenoord zijn gelukkig wel altijd treffers in de roos
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks op den foks kapi.
Dat moet Tompsv18 nog steeds doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.
?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha. Nee. En nu zou ik m'n UI nog een keer veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |