Misschien toch aangegeven te willen verlengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ola Toivonen aanvoerder bij PSV?
BluRay brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat moet voor veeeeeeeel minder kunnen.
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Historische setting vind ik altijd wel vet. Mag uiteraard ook iets anders zijn hoor.
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met alternatief voor me dan broer.
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..
Praat eens in normale taal brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.
Boeiendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Altidore tekent bij Sunderland.
Sunderland.
Hoiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Die TTStijn is weer druk bezig om HMF te pleasen zie ik.
Lincoln moet je in de mood voor zijn. Had ik. Wordt wel érg veel in gepraat. Argo is trouwens ook nog wel een goedequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Om je een idee te geven Kapo: als ik op IMDB een film zie, klik ik op "hebben", en dan download hij hem automatisch.
Hij doet recommendations op basis van mijn filmvoorkeuren en dat analyseert hij zelf (hoef dus zelf niets in te vullen).
Sickbeard, ook zo'n genot. Man o man o man.
Ik heb deze maand 22TB gedownload..
Kom die shit ff bij mij installeren dan broer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Om je een idee te geven Kapo: als ik op IMDB een film zie, klik ik op "hebben", en dan download hij hem automatisch.
Hij doet recommendations op basis van mijn filmvoorkeuren en dat analyseert hij zelf (hoef dus zelf niets in te vullen).
Sickbeard, ook zo'n genot. Man o man o man.
Ik heb deze maand 22TB gedownload..
Haha maar zelfs dan zelfs volledige series in BR nog maar weinig voor meer dan 20 weg zien gaanquote:
Oh daar hebben we GGMM ook weer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Dat snap ik ook wel eens nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om dat allemaal te kijken dan?
GGMM, debiel en tevens ongeleid projectiel. Heb je bronnen die bevestigen dat dit HMF is?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Dit is echt BluRay.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:10 schreef DeParo het volgende:
Haha maar zelfs dan zelfs volledige series in BR nog maar weinig voor meer dan 20 weg zien gaan
Ik was niet van plan om dit spelletje aan te gaan als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, debiel en tevens ongeleid projectiel. Heb je bronnen die bevestigen dat dit HMF is?
Dat maakt me helemaal niet uit. Doe je ding en ga weer los waar je altijd los gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om dit spelletje aan te gaan als je het niet erg vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |