Geen idee. Ik zet Top Gear straks op, de download is bijna klaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film die deze boy vanavond eens kan gaan kijken?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een goede film die deze boy vanavond eens kan gaan kijken?
Springbreakers.quote:
In welke categoriequote:
Is het ook maar je moet hem gezien hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt een vreselijke film te zijn?
Zonde van m'n avond man.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook maar je moet hem gezien hebben.
Hij (Overmars) erkoopt niets, Overmars hoeft dat ook niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:00 schreef Typisch het volgende:
Hij doet het deze zomer voorlopig beter dan Overmars Stijntje.
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.quote:
Ik denk dat inZanity liever Morata ziet komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
inZanity is denk ik wel blij dat Bojan Krkic niet naar Feyenoord komt.
Dat moet voor veeeeeeeel minder kunnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.Ga ik niet downloaden, dan zit ik over m'n ratio heen.
Torrentsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat alleen een 44GB versie op m'n site.Ga ik niet downloaden, dan zit ik over m'n ratio heen.
uh watquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee je zit echt met verbazing te kijken eigenlijk is de film een grote mindfuck van de regisseur.quote:
Misschien toch aangegeven te willen verlengen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ola Toivonen aanvoerder bij PSV?
BluRay brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat moet voor veeeeeeeel minder kunnen.
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Historische setting vind ik altijd wel vet. Mag uiteraard ook iets anders zijn hoor.
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom met alternatief voor me dan broer.
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kan even niet op een historische komen. Heb je Jack Reacher al gezien? Of Looper, of Olympus has fallen..
Praat eens in normale taal brada.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:07 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
SABnzbd + sickbeard + couchpotato + headphones. Ik wil zelfs alles wel voor je instellen. Ben je wel 3 euri per maand aan een usenetabbo kwijt. Maar je wil. Nooit. Meer. Terug.
Boeiendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Altidore tekent bij Sunderland.
Sunderland.
Hoiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:09 schreef GGMM het volgende:
Die TTStijn is weer druk bezig om HMF te pleasen zie ik.
Lincoln moet je in de mood voor zijn. Had ik. Wordt wel érg veel in gepraat. Argo is trouwens ook nog wel een goedequote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben nu Lincoln en Looper aan 't downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |