quote:
Ziet er goed uitquote:
Wat ging je doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was even in de stad (Ajacied422 die buiten komt? Dat kent u niet van mij). Ik heb zeker 75 op de 100 mensen gezien die zo mogelijk nog dikker zijn dan Peter beense.
GTA heeft de titel van beste gamereeks weer terug.quote:
Komt GTA V ook gelijk uit op PS4? Anders wacht ik daar op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
GTA heeft de titel van beste gamereeks weer terug.
Hier ga ik me jaren mee vermaken.
Nee. Eerst alleen PS3 en XBOX 360. Rockstar heeft nog niets gezegd over andere versies.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Komt GTA V ook gelijk uit op PS4? Anders wacht ik daar op.
Daar wil Rockstar nog niets over kwijt, net als een eventuele PC versie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik bedoel als PS4 en Xbox One uitkomen.
GTA IV kwam een half jaar na de console release naar de PC, dus ik denk dat ze dat met GTA V weer gaan doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
En ook niet voor de pcMaar die rare keuzes die eigenzinnigheid van Rockstar dat is wat ze zo tof maakt.
Eigenlijk wel heel slim als ze nu al melden dat er ook een xbox one/ps4 versie komt wacht iedereen daarop. Nu zijn er straks zat mensen die hem dubbel gaan kopen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar wil Rockstar nog niets over kwijt, net als een eventuele PC versie.
Alleen flikkers zoals jij dragen zo'n tasje.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het rugzakje in kwestie
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen flikkers zoals jij dragen zo'n tasje.Mijn rugzak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb chin ups gedaan. Als ik lach of hoest doet het nog steeds pijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:50 schreef DeParo het volgende:
Ik ben even wezen hockeyen van het weekend, man man wat een spierpijn zeg kom nog steeds niet overeind, niet meer gewend aan intervaltraining voel me net een oud mannetje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb chin ups gedaan. Als ik lach of hoest doet het nog steeds pijn.
Ik ga natuurlijk door. Heel m'n core staat al 2 dagen zo strak als wat. Supergoede oefening.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:55 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Blijft het bij deze ene keer of ga je door met die training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |