Augurk! Napoleonsnoepje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Ga toch in de zandbak spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Zwak dat je zo makkelijk opgeeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even buiten zitten.
Gegroet.
Hmmm het thema zuur... Granny Smith appels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.
Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.
Zeker. Ik houd het op koffie, melk en soms andere.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?
Vroegah had je van die schatkistjes met een tattoo onder de bodem. Verkopen ze die nog?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck man, schrik me de tering. Dacht even dat ik een verouderde versie van Adam Maher zag.
Ray Donovan, Luther, American Horror Story, Rectifyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Oke jongens het is tijd voor een nieuwe serie. Ben klaar met Lost.
GoT, House, HIMYM, TBBT, SoA, Fringe onder andere al alles van gezien.
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.
Dat zal niet snel gebeuren. Ik heb echt zoveel series die ik nog moet gaan zien. Kom er gewoonweg niet aan toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.
Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.
Ik ben eigenlijk nooit boos, dus nee ik ben niet 'nog steeds' boos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds boos omdat ik je een zuurkut noemde?
Wantquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik daar geen last van. Dan komen er sneller series binnen dan ik ze kan kijken.
Breaking Bad, Scrubs, New Girl, Dexter, et cetera.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Je gaat hem toch niet van series voorzien nadat hij je eerst belachelijk maakt om je systeem?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Breaking Bad, Scrubs, New Girl, Dexter, et cetera.
Kom anders eens shoppen bij ons op de backbone van 35TB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |