zonde van je tijd gwn torrentsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones
Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.quote:
Verrassend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones
Insomnia is een toffe jongen, dus geen debiel. Jammer van je, v&afokkie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.
En als je deze combinatie niet kent en een oordeel velt, ben je ook echt een debiel.
Kortom, je bent een debiel.
Kusje op je hoofd.
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?quote:
Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?
Wat?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?
Ik wilde het opnemen voor Typisch, maar ik heb er toch van afgezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Augurk! Napoleonsnoepje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.
Ga toch in de zandbak spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zwak dat je zo makkelijk opgeeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even buiten zitten.
Gegroet.
Hmmm het thema zuur... Granny Smith appels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |