zonde van je tijd gwn torrentsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones

Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.quote:

Verrassend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Kapo overtuigt van Sickbeard / SABNZBd / Couchpotato / headphones

Insomnia is een toffe jongen, dus geen debiel. Jammer van je, v&afokkie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Sorry maar als je bekend bent met deze combinatie en je vindt Torrents beter dan ben je echt een debiel.
En als je deze combinatie niet kent en een oordeel velt, ben je ook echt een debiel.
Kortom, je bent een debiel.
Kusje op je hoofd.

We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?quote:

Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?

Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
We hadden het nog even over jou. Hoe komt het dat net zo verschrikkelijk verzuurd bent als een man van 42 die nooit geneukt heeft en voor de rest van zijn leven tegen dezelfde vier muren aan zit te kijken in een te klein kantoor?
Is de kut van je vriendin zo zuur dat je bij het beffen elke keer nóg meer in citroenmodus raakt?

Wat?!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zullen we aftellen vanaf 5 of 10 minuten?

Ik wilde het opnemen voor Typisch, maar ik heb er toch van afgezien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.

Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon een geniaal systeem, klaar. Ga je vriendin neuken ofzo zuurkut.

Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.

Augurk! Napoleonsnoepje!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben afgesproken het een en ander tegen mij te roepen met het thema 'zuur'. Schattig.

Ga toch in de zandbak spelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]

Zwak dat je zo makkelijk opgeeftquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik ga nog even buiten zitten.
Gegroet.

Hmmm het thema zuur... Granny Smith appels.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]

okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.

Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dood, er valt niets te doen. Tijd om drinken te nuttigen.

Zeker. Ik houd het op koffie, melk en soms andere.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:18 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Ik drink al twee weken lang alleen maar water. Gut eh?

Vroegah had je van die schatkistjes met een tattoo onder de bodem. Verkopen ze die nog?quote:

quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck man, schrik me de tering. Dacht even dat ik een verouderde versie van Adam Maher zag.

Ray Donovan, Luther, American Horror Story, Rectifyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Oke jongens het is tijd voor een nieuwe serie. Ben klaar met Lost.
GoT, House, HIMYM, TBBT, SoA, Fringe onder andere al alles van gezien.

Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
Oke jongens het is tijd voor een nieuwe serie. Ben klaar met Lost.
GoT, House, HIMYM, TBBT, SoA, Fringe onder andere al alles van gezien.

Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.

Dat zal niet snel gebeuren. Ik heb echt zoveel series die ik nog moet gaan zien. Kom er gewoonweg niet aan toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je moet niet te snel alles zien, na een tijdje kom je in een "zwart gat" voor series terecht, dat je alles al hebt gezien.

Dat hebben we gemerkt ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe vaak een aantal maanden over een serie, komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |