Ja godverdomme, nu kan ik ook niet meer normaal kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oeh, je zit nét voor het HEEL kut wordt. Twee seizoenen doorbijten pik, daarna wordt het zó sick goed hé.
Ik heb een probleem met mij pc man. Hij start niet normaal op. Ik moet hem eerst aanzetten, dan kom ik op een startscherm van m'n moederboard oid en dan restarten. Iets met de drivers van m'n moederboard blijkbaar?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik ga morgen trouwens een PC bouwen die bloedjesnel is en idle maar 7 watt gebruikt incl. HDD.
Huh wutwat? Even iets specifieker piemelaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met mij pc man. Hij start niet normaal op. Ik moet hem eerst aanzetten, dan kom ik op een startscherm van m'n moederboard oid en dan restarten. Iets met de drivers van m'n moederboard blijkbaar?
Dan is hij niet super snel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:33 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik ga morgen trouwens een PC bouwen die bloedjesnel is en idle maar 7 watt gebruikt incl. HDD.
M'n pc, als ik 'm aanzet kom ik op een soort startscherm van m'n moederboard. Vervolgens moet ik m'n pc restarten middels de restartknop (inhouden ipv alleen indrukken zoals gebruikelijk) en dan start hij pas windows op.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Huh wutwat? Even iets specifieker piemelaar
Heb je een instelling in je bios verkeerd staan denk ik eerder. Is het 'puur tekst' of 'grafisch aantrekkelijk'? (Anders heb je nl. een UEFI)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n pc, als ik 'm aanzet kom ik op een soort startscherm van m'n moederboard. Vervolgens moet ik m'n pc restarten middels de restartknop (inhouden ipv alleen indrukken zoals gebruikelijk) en dan start hij pas windows op.
Ivy bridge CPU is idle, zelfs underclocked echt geen 7 watt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:37 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Als jij een Core i7 Ivy Bridge als niet snel beschouwd.... Ok.
Dan heb je echt, echt geen idee waar je over praat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ivy bridge CPU is idle, zelfs underclocked echt geen 7 watt.
Nerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat laatste. Is echt een 'fancy' illustratie zeg maar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Heb je een instelling in je bios verkeerd staan denk ik eerder. Is het 'puur tekst' of 'grafisch aantrekkelijk'? (Anders heb je nl. een UEFI)
Lees even dit: http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/8767/bbg-zuinige-server-(maart-2013).htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oké. Dan heb je ergens een instelling verkeerd staan. Hebben we het morgen wel even over, ik ga nou naar bedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste. Is echt een 'fancy' illustratie zeg maar.
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:41 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Oké. Dan heb je ergens een instelling verkeerd staan. Hebben we het morgen wel even over, ik ga nou naar bed.
Moet je tentamens?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.
Ik ga douchen, poesje rood dus gelijk naar m'n nest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga douchen, glaasje rood en dan naar m'n nest.
Euh..wel. Een volledig systeem met Ivy bridge en snel op 7 wattquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Dan heb je echt, echt geen idee waar je over praat.
Ibn Ghaldoun is alleen voor incapabelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Jij zit op het Ibn Ghaldoun? Ik bied 20 euro.
Sorry maar die eer is al voor Manolev.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:43 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Beste rechtsback van Nederland. Rhijn mag zijn veters nog niet eens strikken.
Dat is niet snelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:40 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
Lees even dit: http://ssj3gohan.tweakblogs.net/blog/8767/bbg-zuinige-server-(maart-2013).html
O, BTW wanneer TL:DR; er is idle geen verschil tussen een G1610, i3, i5 of i7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |