SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh.
Die kosten meestal niet minder hoor. En die houden meer de jeugd tegen als een huurling die voor een jaar komt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Maar die kosten vaak een stuk minder en die kan je tenminste nog verkopen.
We hebben natuurlijk nog Jong Ajax , maar van mij hoeft 'ie niet te komenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Poulsen, boccara, sporkslede
Blind backup
Andersen, klaassen, meleg, schone, serero
En nog de jong en eriksen die normaliter vertrekken. Duarte die misschien komt
En dan huur je nog iemand...
Ja of ze zien Andersen en Meleg echt als opties op de flanken. En Boccara en Sporkslede vinden ze er misschien niet klaar voor. Maar ik denk sowieso niet dat de Jong weggaat. Eriksen ben ik wel bang voor.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Blind backup
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kasquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
De Boer wil wel gewoon overwinteren in de CL. Of anders ver komen in de EL.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
We hebben goede spelers voor t kampioenschap en de cl winnen we toch niet. Ik vind t niet verstandig mbt de jeugd
Amen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ja of ze zien hem echt als een VM. Als AM moeten ze het sowieso niet doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
Mocht Eriksen toch vertrekken dan vind ik het nog wel begrijpelijk, maar zo niet dan niet
Ik denk niet dat de Boer veel gaat rouleren hoor. Deed hij dat de voorgaande jaren zoveel? Als zijn team stond, speelde hij daar mee. Alleen in de aanval werd er vorig jaar nog wel eens gewisseld.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:43 schreef Sandersson het volgende:
Betekent mijns inziens dat een transfer voor Eriksen of De Jong in de lucht hangt.
Kan het alleen maar toewijzen dat huren van dergelijke spelers. Is behoorlijk risicoloos en als het met de reden is daarna eigen jonge spelers te laten instromen is het oke.
Daarnaast heeft De Boer al aangegeven graag veel te willen rouleren. Dat betekent dus dat je een kwalitatief brede selectie moet hebben. Naar mijn mening kun je dat financieel gezien niet makkelijk bewerkstelligen met kopen, aangezien je zodoende je salarishuis (en aankoopsom) meerdere jaren vergroot.
je moet hem ook laten wennen en inpassen. Hij heeft ook pas drie wedstrijden in t eerste gespeeldquote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dan kan je de jeugd rustig inpassen/laten wennen toch. Tis huur geen koop, een jaar later zijn ze weer kas
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mag hopen dat Real Madrid eens wegblijft.
Driesje Mertens weer zoek spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax loot gewoon weer Real Madrid, PSG en Napoli ofzo
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madridquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat hoopt. Behalve Real natuurlijk
Overwinteren in de CL en ze dan uitschakelen in de 1/8e finale. Lijkt me een prima dealquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Dat punt is statistisch gezien steeds verder wegquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
De keer dat we statistisch gezien een punt moeten gaan pakken komt natuurlijk steeds dichterbij dus misschien moeten we wel gaan hopen op Madrid
Zelfde als de verdediging, iedereen noemt allemaal spelers op als opties die de Boer en zijn staf helemaal niet als optie zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:34 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel
Dus dan hebben we
Blind backup
Andersen zien ze toch als linksbuiten?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zelfde als de verdediging, iedereen noemt allemaal spelers op als opties die de Boer en zijn staf helemaal niet als optie zien.
Volgens de Boer is er bij Serero twijfel, Meleg het beste op rechtsbuiten, Klaassen andere prioriteit(fit blijven), nog talent en kan geen vol seizoen aan, Andersen ook talent.
Dan heb je ineens een stuk minder opties.
Dat zou ik wel goed vinden. Poulsen in de grote wedstrijden en Schöne als backup AM en Rechtsbuiten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:54 schreef BankAardappel het volgende:
Sergi Roberto is een centrale middenvelder vooral, dus zal voor die VM positie zijn denk ik.
Hij beoogt dat wel te doen heeft hij wel eens aangegeven in een interview. Vooral als je mee wilt blijven doen op 3 fronten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Boer veel gaat rouleren hoor. Deed hij dat de voorgaande jaren zoveel? Als zijn team stond, speelde hij daar mee. Alleen in de aanval werd er vorig jaar nog wel eens gewisseld.
Ja ik weet wel dat hij dat zei. Maar meestal stond zijn team pas in de tweede seizoenshelft. En toen rouleerde hij niet heel veel. Maar misschien als Eriksen en de Jong blijven dat het wel kan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:57 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Hij beoogt dat wel te doen heeft hij wel eens aangegeven in een interview. Vooral als je mee wilt blijven doen op 3 fronten.
Wtf dat zwarte veldquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd of deze rond de winterstop ook nog komt, geniaal filmpje.
Komt hij naar Ajax dan? Of was dat een gerucht?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel aardig lang maar kijk het maar even, hij is echt goed.
Hij is in december op stage geweest en zou nog een keer terug komen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt hij naar Ajax dan? Of was dat een gerucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt naar mijn mening dan ook alleen rouleren als je selectie qua kwaliteit heel dicht bij elkaar ligt. Anders ben je als coach natuurlijk al snel geneigd altijd de beste 11 op te stellen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel dat hij dat zei. Maar meestal stond zijn team pas in de tweede seizoenshelft. En toen rouleerde hij niet heel veel. Maar misschien als Eriksen en de Jong blijven dat het wel kan.
Heb even gekeken, maar oogt niet heel bijzonderquote:Op maandag 8 juli 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ben benieuwd of deze rond de winterstop ook nog komt, geniaal filmpje.
Kijk het maar af.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar oogt niet heel bijzonder
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is in december op stage geweest en zou nog een keer terug komen.
Oh ja, jij was diegene met oog voor talent.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.
Dat gebeurt wel als de jeugd steeds beter wordt natuurlijk. Al vind ik dat er nu al een goede selectie staat. Vergelijk dat eens met een paar jaar terug, toen we Oleguer, Urzaiz en Kennetnie Bakkiechoco hadden. Dan staat er nu toch veel meer talent. We mogen Cruijff en het TH dankbaar zijn.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:04 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Je kunt naar mijn mening dan ook alleen rouleren als je selectie qua kwaliteit heel dicht bij elkaar ligt. Anders ben je als coach natuurlijk al snel geneigd altijd de beste 11 op te stellen.
Met de komst v een jongen als Sergi vergroot je de kwaliteit en de mogelijkheid tot roulatie.
Er zijn zoveel aardige spelertjes. Zou best wat kunnen worden, maar kan ook zomaar van nietquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me een aardig spelertje, maar er kunnen nog wel wat dingen beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind jij zo geweldig aan die gozer dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ja, jij was diegene met oog voor talent.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er zijn zoveel aardige spelertjes. Zou best wat kunnen worden, maar kan ook zomaar van nietIt's Europe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Eh. Zijn techniek, tweebenigheid, loopacties, balbehandeling, overzicht.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij zo geweldig aan die gozer dan?
Klopt ook, dat was om te janken.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel als de jeugd steeds beter wordt natuurlijk. Al vind ik dat er nu al een goede selectie staat. Vergelijk dat eens met een paar jaar terug, toen we Oleguer, Urzaiz en Kennetnie Bakkiechoco hadden. Dan staat er nu toch veel meer talent. We mogen Cruijff en het TH dankbaar zijn.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef wickedmen het volgende:
Frank De Boer.Je vergeet Eriksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks voor de infoquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sergi Roberto is volgens fifa en hele technische speler voorderest ken ik hem niet.
Rot is even heel erg op uit dit Ajax topic.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Sergi Roberto is volgens fifa en hele technische speler voorderest ken ik hem niet.
En volgens FM?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eriksen is de beste speler van Ajax en de Eredivisie.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hey, welkom in dit topic.Je hebt verstand van voetbal zie ik.
Als je nog een gif erbij had gezet was ik gekomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eriksen is de beste speler van Ajax en de Eredivisie.
Ik zal er eentje zoekenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je nog een gif erbij had gezet was ik gekomen.
FM dan hey???quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Rot is even heel erg op uit dit Ajax topic.
FIFA![]()
Als Eriksen weggaat moet je Bay maar gaan adoreren, dat is zijn voorbeeld.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ziet die er ook een beetje poepig uit dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Eriksen weggaat moet je Bay maar gaan adoreren, dat is zijn voorbeeld.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
FM zit er nog dichter tegenaan maar om je mening te baseren op iets als "hij heeft een goede techniek" dan ben je een koekebakker.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
FM dan hey???
Als ik mod was op iets voetbalgerelateerds, bande ik iedereen met opmerking over spelers in games
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ziet die er ook een beetje poepig uit dan?
ja precies tijdens dat punt had ik mijn hoogtepuntjequote:Op maandag 8 juli 2013 23:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je heel goed oplet zie je dat hij 1/10 van een seconde op zijn onderlip bijt.
Zo sexy.![]()
![]()
![]()
![]()
Link?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
JR riep je in één of andere nietszeggende topic, hij wou het hebben over box to box spelers.
Vind je dat leuk dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik mis presentaties op ajax.nl![]()
Lobotka, Krkic, van der Hoorn, Bay, Moses Daddy en Karlsson moeten nog.
Krkic en vd Hoorn worden morgen gepresenteerd neem ik aan.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hartstikke kut, daarom zeg ik ook dat ik dat nog mis.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hartstikke kut, daarom zeg ik ook dat ik dat nog mis.
Soms ook een leuk filmpje van Ajax TV.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een foto een standaard verhaaltje snap niet dat je daarop zit te wachten
Interview is ook best interessant.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een foto een standaard verhaaltje snap niet dat je daarop zit te wachten
Het klopt ook nog biatchquote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Rot is even heel erg op uit dit Ajax topic.
FIFA![]()
Waarin ze zeggen dat het een eer is om voor Ajax te spelen en dat ze er naar uit zien om te werken met de coach en de staf. Het is toch altijd hetzelfde verhaaltjequote:
Ja er is zoveel altijd hetzelfde verhaaltje.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarin ze zeggen dat het een eer is om voor Ajax te spelen en dat ze er naar uit zien om te werken met de coach en de staf. Het is toch altijd hetzelfde verhaaltje
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarin ze zeggen dat het een eer is om voor Ajax te spelen en dat ze er naar uit zien om te werken met de coach en de staf. Het is toch altijd hetzelfde verhaaltje
Ik vind het toch intressant.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja er is zoveel altijd hetzelfde verhaaltje.
Is niet moeilijk doen maar ik snap niet dat mensen dat nou werkelijk leuk vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje moeilijk doen om het moeilijk doen.
Dat idee heb ik eerder bij jou, maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 8 juli 2013 23:46 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als jij het topic verlaat gaat het niveau weer omhoog
hier stopte ik met lezen, maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 8 juli 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eerder bij jou, maar dat geheel terzijde
Die blijft nietquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik overigens even niet weet, blijft Cuena nou? Of gaat die weer terug naar Catalonië.
Ze hebben Bojan, Cuenca komt echt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat ik overigens even niet weet, blijft Cuena nou? Of gaat die weer terug naar Catalonië.
Mijn glazen bol zegt zeer serieusquote:Op maandag 8 juli 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe serieus is de interesse in Sergi Roberto dan?
Cuenca was er toch al? Maar die huur wordt niet verlengd dus?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben Bojan, Cuenca komt echt niet.
Je kan toch lezen of niet dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe serieus is de interesse in Sergi Roberto dan?
Dat was wel een topaankoop. Veel van hem genoten.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Ajax handelt dit keer gelukkig niet lastminute. Weet nog wel dat we in de zomerstop ene Teemu Tainio binnenhengelde in het laatste kwartier
Was ja, denk het niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cuenca was er toch al? Maar die huur wordt niet verlengd dus?
quote:Het liefst had de succesvolle oefenmeester van de landskampioen Isaac Cuenca nog een jaartje van FC Barcelona gehuurd. "Ik vind hem een fantastische voetballer. Ik heb ook een heel lief sms'je van hem gekregen. Maar hij is opnieuw aan zijn knie geholpen. Hij staat voorlopig aan de kant en kan daarna natuurlijk weer geblesseerd raken. Dat is een risico."
En de Boer zegt dat hij zich voornamelijk op rechtsbuiten moet richten.quote:De Boer over Bojan: 'Hij is aan zijn speelminuten gekomen, maar wil dit jaar een keer 40 wedstrijden spelen.'
Die assistsquote:Op maandag 8 juli 2013 23:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat was wel een topaankoop. Veel van hem genoten.
Omdat hij gepest werd en daarom naar een andere club wou?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:10 schreef Catch22- het volgende:
Leyder gaat t niet redden denk ik, in de grote boze mensenwereld. Tenzij hij heel erg veranderd met veel hulp
ja. Dan ben je waarschijnlijk iets te kwetsbaar. Ken hem niet, maar in de voetbalwereld is t allemaal niet pais en vree en lief en leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij gepest werd en daarom naar een andere club wou?
Zoveel kinderen zijn gepest. Dat betekent niet dat ze zich later niet meer verwerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Dan ben je waarschijnlijk iets te kwetsbaar. Ken hem niet, maar in de voetbalwereld is t allemaal niet pais en vree en lief en leuk
Bij Ajax ook vaak genoeg. Club Brugge wou die gasten niet wegsturen dus is hij zelf maar weggegaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zoveel kinderen zijn gepest. Dat betekent niet dat ze zich later niet meer verweren
Wat een onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Dan ben je waarschijnlijk iets te kwetsbaar. Ken hem niet, maar in de voetbalwereld is t allemaal niet pais en vree en lief en leuk
als je daar op die leeftijd nog last van hebt... Maar ik hoop dat ik ongelijk krijgquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zoveel kinderen zijn gepest. Dat betekent niet dat ze zich later niet meer verweren
Speelde uit bij vvv echt een klasse pot..quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Ajax handelt dit keer gelukkig niet lastminute. Weet nog wel dat we in de zomerstop ene Teemu Tainio binnenhengelde in het laatste kwartier
Er zijn zat volwassenen die bij bedrijven ook weggepest worden. Je kent hem en zijn ex-teamgenootjes niet, dus wordt lastig oordelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je daar op die leeftijd nog last van hebt... Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg
ja dat zijn meestal ook niet echt de sterkste personenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Er zijn zat volwassenen die bij bedrijven ook weggepest worden. Je kent hem en zijn ex-teamgenootjes niet, dus wordt lastig oordelen
Hoeft niet per sequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat zijn meestal ook niet echt de sterkste personen
Dat was een vriendendienstje van Jolquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
De alleskunnerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was een vriendendienstje van Jol![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-n(...)ert-Teemu-Tainio.htm
Wat een onzinquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja dat zijn meestal ook niet echt de sterkste personen
Oh, Martin. De man die Ajax miljoenen heeft gekost met pareltjes zoals Tainio, Mido, Atouba(HELD!) en natuurlijk lafbek Mounir.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fischer![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Weet ik, maar dan alsnogquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hij kan hem links, recht en centraal gebruikenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
quote:Markus Bay (16) naar Ajax
Het 16-jarige Deense talent Markus Bay maakt de overstap van Brøndby IF naar Ajax. Dat meldt de speler op de website van zijn Deense club.
'Het is wel moeilijk voor mij om Brøndby te verlaten. Het is toch de beste club in Denemarken', zegt Bay. 'Maar ik ben blij dat ik naar Ajax mag. Het was altijd al mijn droom om voor een grote buitenlandse club te spelen. Ik ben blij dat Brøndby mij heeft geholpen deze droom in vervulling te laten gaan.'
Bay treft bij Ajax aardig wat landgenoten. Op dit moment heeft Ajax zes Denen onder contract: Lucas Andersen, Nicolai Boilesen, Christian Eriksen, Viktor Fischer, Christian Poulsen en Lasse Schöne.
Boswachter? Ben jij het?quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weer een speler uit de eigen jeugdopleiding erbij
Wat het is toch zoquote:
Matige speler.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Gino van Kessel waarschijnlijk naar AS Trencin.
Ja, en Sergi Roberto is niet haalbaar voor Ajax.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Tja, wat is de definitie van eigen jeugd, moet hij vanaf de Fjes bij je club spelen?
Ah die tijd was achteraf gezien echt ongelofelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld, het enige waar het om gaat is je eerste elftal naar een hoger niveau te krijgen en een "natuurlijke" doorstroming daar naar toe te realiseren met spelers die weten wat er van ze gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Tja, wat is de definitie van eigen jeugd, moet hij vanaf de Fjes bij je club spelen?
Hij is nog jong, dus er is nog hoop, zal hem niet meer gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:01 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Toch blijft het mooi. Wat een sukkeltje.
quote:Aanvaller Krkic tekent donderdag huurcontract bij Ajax
AFC Ajax nv (AJAX.AE) zal donderdag het definitieve contact met de van FC Barcelona gehuurde Bojan Krkic tekenen, waarna de aanvaller dezelfde dag nog gaat deelnemen aan de besloten training met de A-selectie, bevestigt woordvoerder Miel Brinkhuis van de Amsterdamse voetbalclub dinsdag.
Ajax heeft met Barcelona een huurovereenkomst van een jaar voor de inzet van Krkic bij de Amsterdamse club in het komend seizoen, met de optie tot verlenging met nog een jaar tot en met 30 juni 2015. Daarna loopt zijn contract bij FC Barcelona af.
De afgelopen twee seizoenen speelde de nu 22-jarige aanvaller op huurbasis in Italie bij achtereenvolgens AS Roma en AC Milan.
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 08:06:34Deens talent Markus #Bay (middenvelder/16) tekent voor 3 jaar bij #Ajax en wordt vrijdag gepresenteerd reageer retweet
Hij gaat als rechtsbuiten spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
Goede speler hoor die Krkic maar heb je niet liever iets uit eigen gelederen in het eerste staan?
Met het budget van Ajax en deelname aan de CL moet het toch wel mogelijk zijn een zeer getalenteerde jonge spits te halen?
Blijkbaar niet te koop voor een redelijk bedrag en er zitten wat jongens aan te komen, dus een aardige tussenoplossingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
Goede speler hoor die Krkic maar heb je niet liever iets uit eigen gelederen in het eerste staan?
Met het budget van Ajax en deelname aan de CL moet het toch wel mogelijk zijn een zeer getalenteerde jonge spits te halen?
Zeker weten. Ben wel benieuwd het is voor Eredivisiebegrippen echt een zieke speler.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar niet te koop voor een redelijk bedrag en er zitten wat jongens aan te komen, dus een aardige tussenoplossing
twitter:RichardWitschge twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:00:14Net scan laten maken alles was goed http://t.co/u3kAhmLCeg reageer retweet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Eerst zien, dan geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker weten. Ben wel benieuwd het is voor Eredivisiebegrippen echt een zieke speler.
Prima netwerk ook anders zou je zo'n speler nooit kunnen halen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Outsourcen is veel hipper en verlaagt de kosten. We lossen dat in de cloud op
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:27 schreef TJV het volgende:
twitter:RichardWitschge twitterde op maandag 08-07-2013 om 17:00:14Net scan laten maken alles was goed http://t.co/u3kAhmLCeg reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n Lestienne van Club Brugge zou al 8 miljoen+ moeten kosten, ik denk dat dit voor een Nederlandse club het beste beleid is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijkbaar niet te koop voor een redelijk bedrag en er zitten wat jongens aan te komen, dus een aardige tussenoplossing
Dat hebben we toch ook gedaan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
quote:Lobotka: 'De Boer een aardige man'
Stanislav Lobotka is een jaar gehuurd van AC Trencin om zich als middenvelder te bewijzen bij Jong Ajax. Stiekem hoopt de voetballer dat hij een kans krijgt van Frank de Boer bij de A-selectie. 'Ik heb hem vorige week al de hand geschud. Hij is een aardige man', vertelt Lobotka in de buitenlandse media.
Lobotka is inmiddels bij een gastgezin ondergebracht en probeert aan de omgeving te wennen. 'Ik praat Engels en ook Duits. Mijn ploeggenoten verstaan vooral Engels.'
De 'Xavi van Trencin' heeft de voetballer van Spanje als zijn idool en grote voorbeeld. 'Ik bewonder inderdaad Xavi, maar ook Iniesta, Voetballers die relatief klein zijn en artistiek', geeft het 18-jarige talent toe, die zelf 1.70 meter groot is.
Lobotka, uitkomend voor Slowakije U-19, is de eerste speler die voortkomt uit de samenwerking tussen Ajax en AC Trencin. Mocht hij bevallen, dan hebben de Amsterdammers een optie tot koop om te lichten. De voetballer moet nog wel wennen aan het niveau. 'Het gaat veel sneller op de training en de spelers geven hier echt honderd procent op het trainingsveld. Ik zal hard moeten werken en hoop dat ik dan de aandacht trek van Frank de Boer. Ik hoop dat ik hem kan overtuigen om bij het eerste elftal te halen.'
Ik heb hem op links zien spelen, in de spits en achter de spits. Maar eigenlijk nog niet zo vaak (nooit?) op rechts?quote:
Vorig seizoen bij Roma ook een aantal wedstrijden op rechts gespeeld. Hij is tweebenig, dus maakt in dat opzicht weinig uit welke kant hij speelt. Daarnaast zal hij toch meer in een soort vrije rol gaan spelen net als Fischer dat ook doet, en niet vast in z'n positie zitten, veel naar binnen trekken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb hem op links zien spelen, in de spits en achter de spits. Maar eigenlijk nog niet zo vaak (nooit?) op rechts?
Dat is dus zijn op drie na beste positie?
quote:Alderweireld: 'Norwich mooie club? Ajaxmooie club!'
Toby Alderweireld staat in de belangstelling van het Engelse Norwich City. Of hij Ajax verlaat, is nog altijd onduidelijk.
Vanochtend stond AT5 bij de ingang van De Toekomst om de spelers te vragen hoe het ervoor staat met alle transferperikelen. Alderweireld snelde voorbij en wilde aanvankelijk niet veel zeggen. Toen de verslaggever aan de verdediger vroeg of hij Norwich City een mooie club vindt, antwoordde hij schreeuwend: 'Norwich mooie club? Ajax is een mooie club!'
Of deze uitspraak betekent dat hij liever bij Ajax blijft of dat hij naar de Engelse middenmotor vertrekt, is nog onbekend. In de Gazet van Antwerpen zei zijn vader Vic Alderweireld onlangs dat Norwich wel degelijk een optie is.
'Norwich heeft al één en ander gedaan waarmee het heel wat ambitie toonde. (...) Het zou dus te kortzichtig zijn om op voorhand 'nee' te zeggen, gewoon omdat ze vorig seizoen elfde werden. Wij kijken verder dan alleen de naam van de club. Het volledige plaatje telt', aldus Alderweireld senior.
Het Duitse Bayer Leverkusen toonde eerder ook belangstelling voor de Belg. 'Leverkusen is op dit moment geen optie meer, al weet je nooit. Ik kan wel zeggen dat Leverkusen en Norwich de enige twee clubs zijn die zich op dit moment effectief gemeld hebben bij ons of bij Ajax', besluit de vader van Alderweireld.
Als er binnen twee jaar spelers van de Toekomst zich lijken aan te gaan dienen voor een bepaalde positie dan heb ik liever dat die vacature tijdelijk wordt opvuld met een goede huurling dan dat er een dure aankoop komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Elan het volgende:
Ergens deze week zo niet volgende weekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef henk3412 het volgende:
wanneer komen de officiele nummers op de uitshirts bekend?
ik wil graag een uitshirt bestellen, maar weet de nummers nog niet
oke dan wacht ik wel deze week afquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ergens deze week zo niet volgende week
quote:Zaakwaarnemer Eriksen: nog met diverse clubs in gesprek
9 juli 2013 - BT.dk
Nu Borussia Dortmund definitief is afgehaakt voor Christian Eriksen is het de vraag wat er met de Deen gaat gebeuren. Tegenover het Deense Sporten laat de zaakwaarnemer weten nog met diverse clubs in gesprek te zijn. 'Dat is altijd zo bij spelers als Christian. Op dit moment is het moeilijk te zeggen of deze contacten tot een transfer zullen leiden. Dus daar wil ik dan ook niet over speculeren.'
Ajax Netwerk
'Dit is de eerste transferperiode dat Christian openstaat voor een transfer. Maar het betekent niet dat hij per se wil vertrekken. Hij bepaalt de volgende stap in zijn carrière en zal Ajax alleen vertrekken als hij zich bij een andere club kan ontwikkelen in een betere speler. Hij heeft altijd gezegd dat hij in ieder geval niet transfervrij zal vertrekken. Indien hij deze zomer niet vertrekt, zal hij zijn contract verlengen.'
Is er al iets bekend over hoe lang hij dan gaat verlengen? Als het bijv. 2/3 jaar is zou het relatief stom zijn om hem nu te verkopen natuurlijk.quote:
Ik denk 1 jaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over hoe lang hij dan gaat verlengen? Als het bijv. 2/3 jaar is zou het relatief stom zijn om hem nu te verkopen natuurlijk.
Ja precies, leek mij ook het meest waarschijnlijke. Dacht misschien is er al eens iets over naar buiten gebracht.quote:
Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?quote:
Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinë heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef Fides het volgende:
[..]
Haha, is dit serieus? Dus ondanks dat de ene een Servische-Spanjaard is, en de andere een Argentijn zijn ze (niet eens zo heel ver terug) familie?
Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:Pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:32 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Op zich natuurlijk wel toevallig. Maar Argentinë heeft een hele grote golf van Europeaanse immigranten gehad rond 1900, vooral Italianen en Spanjaarden. Op een gegeven moment bestond de helft van de bevolking uit immigranten, en tegenwoordig heeft waarschijnlijk bijna elke Argentijn Europees bloed in zich.
Ja, maar op uiterlijk zelfs, als iemand zou zeggen dat Messi en Bojan broertjes zouden zijn zou ik het ook kunnen geloven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Aaron Lennon familie zou zijn van Bill Clinton zou ik het ook apart vinden, ondanks dat ze beide Iers bloed hebben:P
quote:Bojan Krkic laat zich zien op de Toekomst
Bojan Krkic meldde zich vandaag voor het eerst bij Ajax. De van FC Barcelona gehuurde aanvaller kreeg van directeur voetbalzaken Marc Overmars een rondleiding op de Toekomst en schudde ook nog even handen met hoofdtrainer Frank de Boer.
Krkic moet nog officieel gepresenteerd worden en tekenen, maar dinsdagmiddag kreeg hij alvast een klein kijkje in de keuken van de club. De Spaanse huurling meldde een goede reis achter de rug te hebben en staat te popelen om bij de selectie aan te sluiten. Wanneer hij het trainingstenue van Ajax aantrekt is nog niet helemaal zeker, maar lang zal dat niet duren.
Terwijl Krkic een rondje langs de velden maakte op de Toekomst kwam de selectie van Ajax ook binnendruppelen. In de catacomben van het Ajax-complex kwam hij zijn nieuwe trainer tegen en volgde er een warme begroeting. De Boer gaf al eerder aan dat Krkic is aangetrokken voor de rechterkant, maar dat hij ook centraal of links in de aanval uit de voeten kan. “Bojan heeft een individuele actie, kan goals maken, het is gewoon een topspeler die we heel goed kunnen gebruiken dit zware seizoen.”
Later deze week ongetwijfeld nog veel meer Bojan Krkic. Houd Ajax.nl en Ajax TV in de gaten.
quote:The Barcelona player Bojan Krkic , who has been on loan at Ajax next season, traveled to Amsterdam this morning to join the Dutch club. This will be the third club that plays fubolista some stage since he left the club in 2011. was in Rome for a year and played last season on loan to Milan. Now, Ajax, Bojan, who is 22, hopes to have more opportunities than in Italy to prove his worth. Bojan was pleased to begin this new phase " for me is a new challenge, a new experience of playing in a big club like Ajax . My intention is to take this opportunity, enjoy it and take it as a challenge and a personal level of football. " Former Barca appraisal very positive experience in Italy and says his game has improved. "Now it's a new era, still very young, I'm 22 and my goal still see very far.'s Football is a way in which you have to prove themselves every day." Bojan does not believe it has taken a step back, let alone " is a step forward to join a club like Ajax , it is very important for my progress and continue with the same enthusiasm, the same desire working and keep improving. " " I'm learning a lot and life is giving me so many opportunities , "he concluded.
Dat is geen Spaans hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:55 schreef Stiggie het volgende:
Google Translate van spaans artikel net voordat hij naar Adam vertrok:
http://www.324.cat/notici(...).Udv8zE8LdWw.twitter
[..]
Ik zag het persoonlijk alleen door .cat als einde van url en "Televisio de Catalunya"quote:
Goede grap man.quote:
Dat zijn hartslagmeters, knuppel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef Class het volgende:
[..]
Waarom dragen ze eigenlijk altijd van die spinachtige hesjes?
Vriendelijke reactie op een normale vraag zeg....quote:
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij zitten daar wel meer sensoren in. Ook om looplijnen te registreren enzo
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
Overigens een idee om het speelschema toe te voegen in de OP?
ja. Dat is namelijk de enige persoon ter wereld die daar naar kijktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?
Heeft ook maar twee wedstrijden gespeeld gelukkig was hij transfervrij!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
quote:Alderweireld neemt Norwich City serieus
Toby Alderweireld (24) sluit een overgang naar Norwich City niet uit. De Belg heeft zelf nog geen contact gehad met de club uit de Premier League. 'Maar het ziet er naar uit dat die ploeg de kop van het peloton genomen heeft', zegt vader Vic Alderweireld in AD Sportwereld. De verdediger trainde gisteren voor het eerst weer mee met Ajax, dat teruggekeerd is van een trainingskamp in Oostenrijk. Alderweireld vertrok vorige week om privéredenen uit Neustift. 'Ik kan wel zeggen dat Norwich op dit moment de enige concrete optie is', aldus Alderweireld sr.
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wie wordt de grootste concurrent dit jaar? Psv ondanks de keeg loop? Of Feyenoord?
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
Die mogen wel eens een ander profielplaatje gaan gebruikenquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent.
Je weet dat bij Twente sowieso nog Fer en Chadli gaan vertrekken, de sterkste verdediger Douglas (zegt veel over twente), en spelers van het niveau Jozefzoon aan gaan trekken? Als er een club is die niet in de top 3 gaat eindigen, is het Twente wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.
De reden dat we de afgelopen 2 seizoenen moesten profiteren van 'falen' van de rest was toch vaak de eerste seizoenshelft. Als die door minder verloop in de selectie nu een stuk beter gaat, dan biedt dat toch wel een goed perspectief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of het loopt voor geen meter en we worden 6e.
Komop, beetje realistisch blijven, we zijn idd 3 keer kampioen geworden, voor een heel groot deel op eigen kracht maar ook zeker deels omdat de rest faalde.
Je hebt het over realistisch blijven maar noemt zelf wel eventueel een 6e plaats. Dan vraag ik af wie er realistisch moet blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of het loopt voor geen meter en we worden 6e.
Komop, beetje realistisch blijven, we zijn idd 3 keer kampioen geworden, voor een heel groot deel op eigen kracht maar ook zeker deels omdat de rest faalde.
6e is ook overdreven, maar wie zegt dat wij niet nog 5 spelers kwijt raken? De meeste transfers zijn de laatste jaren op de laatste dag geweest...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De reden dat we de afgelopen 2 seizoenen moesten profiteren van 'falen' van de rest was toch vaak de eerste seizoenshelft. Als die door minder verloop in de selectie nu een stuk beter gaat, dan biedt dat toch wel een goed perspectief.
Met weinig verloop zie ik 6e echt niet gebeuren. Daarvoor hebben de andere teams al te veel belangrijke spelers verloren en vooralsnog geen fatsoenlijke vervangers gevonden.
Natuurlijk, als er weer een flink verloop komt, dan zal het lastiger worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6e is ook overdreven, maar wie zegt dat wij niet nog 5 spelers kwijt raken? De meeste transfers zijn de laatste jaren op de laatste dag geweest...
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, als er weer een flink verloop komt, dan zal het lastiger worden.
Er zijn echter niet zo heel veel spelers die in de belangstelling staan.
Hooguit Eriksen en de Jong, wat m.i. wel een behoorlijke aderlating zou zijn, maar nog altijd veel minder dramatisch dan het verloop bij PSV.
Speelronde 33 is in april. Moet makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
het is 3 keer achter elkaar nou ook weer geen suprematie geweest natuurlijk.
Ik geloof daar niet in. Ik zie wel wat parallellen met de zomer van 2004. Toen vertrokken o.a. Robben, Kezman, Watterreus en Hofland. Ik heb PSV toen afgeschreven als titelkandidaat. Nooit doen, heb ik na die 4 titels op rij wel geleerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Natuurlijk zal Ajax weer gewoon meedoen om de titel, maar om de rest maar weer als kansloos te bestempelen gaat me ff te ver.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Ik zie wel wat parallellen met de zomer van 2004. Toen vertrokken o.a. Robben, Kezman, Watterreus en Hofland. Ik heb PSV toen afgeschreven als titelkandidaat. Nooit doen, heb ik na die 4 titels op rij wel geleerd.
Dat geschijt in de broek voor PSVquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Natuurlijk zal Ajax weer gewoon meedoen om de titel, maar om de rest maar weer als kansloos te bestempelen gaat me ff te ver.
Ze hebben flink wat geld inmiddels en als ze mazzel hebben met aankopen....
Nou ja, het kampioenschap is toch weer met 7 punten voorsprong op de nummers 2 en 3 behaald.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
Zo jij haalt er een hoop bij wat nergens op slaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geschijt in de broek voor PSV. Met die kneus van een Brands weet je zeker dat dat een complete mislukking is/wordt. Maher al voor 7 a 8 miljoen euro neerleggen met allerlei haken en ogen waardoor je toch geen ene reet meer ontvangt bij een eventuele verkoop. Brands op jacht naar spelers voor in de verdediging, daar weet je ook dat het een mission impossible is. Hij koopt dan wel die Burma, maar huurt wel Rekik. Een piepjonge verdediging, zeer riskant. Op het middenveld gaat de gast die alles bij elkaar houdt eigenlijk weg, halen ze Schaars als opvolger wat ik niet zo'n bijzondere speler vind. In de aanval hebben ze redelijke buitenspelers en een gehypte spits met de naam van Locadia.
PSV gokt vooral op het individu waar Ajax gewoon uitgaat van collectief
collectief >>>>>>>>>>>>>> indivdu
Dat zeg ik ook min of meer, maar om nou weer te doen alsof de rest echt totaal kansloos is is wel weer erg typisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het kampioenschap is toch weer met 7 punten voorsprong op de nummers 2 en 3 behaald.
Vitesse is met het vertrek van v. Ginkel en Bony 60% van zijn doelpunten kwijtgeraakt. Dat is niet zo heel makkelijk op te vangen. Veel wedstrijden werden beslist op de individuele kwaliteiten van deze twee spelers.
M.i. is het grote verschil met Ajax en dat soort clubs dat bij Ajax het systeem de kracht is en niet zo zeer individuen. Natuurlijk helpt het dat je spelers als Eriksen in de selectie hebt, maar er kan altijd worden teruggevallen op een goede basis. Puur kijkend naar individuele kwaliteit vind ik de selectie van afgelopen seizoen ook niet erg bijzonder.
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook min of meer, maar om nou weer te doen alsof de rest echt totaal kansloos is is wel weer erg typisch.
Mag opzich natuurlijk, maar het is nog lang geen 3 sept, en voor je het weet zijn Siem, Toby, Eriksen weg ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.
Als niet Ajacied ben ik het met je eens. Het kan alleen spannend worden (voor mij als PSVsupporter) wanneer Cocu snel een echt team weet te maken van het nieuwe PSV. Ook met de nieuwe selectie vind ik PSV individueel niet minder dan Ajax. Maar inderdaad, het is het collectief dat Ajax zo sterk maakt. Als je zo gedisciplineerd kunt spelen in een systeem waar je spelers in opgeleid zijn of op gescout worden, dan sta je al met 1-0 voor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 10-07-2013 om 10:20:56Vandaag in 1887 werd Gé Fortgens geboren. Fortgens is Ajax' eerste international. Er zouden na hem nog velen volgen.. http://t.co/oQOqr71MMG reageer retweet
Waarschijnlijk niet, maar zoals iemand al aangaf is in het verleden het vertrek van wat cruciale spelers ook voorafgegaan aan 4 kampioenschappen op rij bij PSV, dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is niet realistisch om te denken dat dat bij PSV in een paar weken gaat ontstaan. Dat heeft veel meer tijd nodig, of er moeten kleine wondertjes gebeuren.
quote:'Moses-Daddy deze week in Amsterdam'
Volgens Voetbal International arriveert Moses Daddy-Ajala Simon (18) deze week bij Ajax. De Nigeriaanse aanvaller heeft met Ajax een akkoord over een contract van drie jaar.
Moses wordt in Nigeria gezien als 'de nieuwe Cristiano Ronaldo' en is een snelle vleugelaanvaller. Moses werd in juni 18 jaar, wat de weg naar verluidt vrij maakte voor een transfer.
Idd hup gelijk tot aan zijn dood! Nieuwe clubheld!twitter:eddy_terstall twitterde op woensdag 10-07-2013 om 10:32:58“@Ajaxshowtimecom: 'Moses-Daddy deze week in Amsterdam' : http://t.co/YETiVcz7dr #ajaxshowtime #ajax” Geweldige naam. Meteen 10jaar contract reageer retweet
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als niet Ajacied ben ik het met je eens. Het kan alleen spannend worden (voor mij als PSVsupporter) wanneer Cocu snel een echt team weet te maken van het nieuwe PSV. Ook met de nieuwe selectie vind ik PSV individueel niet minder dan Ajax. Maar inderdaad, het is het collectief dat Ajax zo sterk maakt. Als je zo gedisciplineerd kunt spelen in een systeem waar je spelers in opgeleid zijn of op gescout worden, dan sta je al met 1-0 voor.
Het is niet realistisch om te denken dat dat bij PSV in een paar weken gaat ontstaan. Dat heeft veel meer tijd nodig, of er moeten kleine wondertjes gebeuren.
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.
Vergeet van bommel niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.
Op welk punt ben je het dan niet met me eens? Of zeg je gewoon hetzelfde met andere worden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.
Ettertjes heb je ook nodig, dat wij ze niet mogen zegt wat dat betreft weinig, op zich vind ik het wel jammer want ik denk dat Strootman zonder Van Bommel beter tot zijn recht had gekomen. Toivonen past helemaal niet in een 4-3-3 systeem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.
Op het punt dat het huidige PSV individueel net zo ver is als Ajax en dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Op welk punt ben je het dan niet met me eens? Of zeg je gewoon hetzelfde met andere worden?
Etter hoeft niet echt, winnaarsmentaliteit is wel belangrijk. Die zie ik bij Locadia, Depay, Hiljemark ( in potentie ook een ettertje trouwens, maar meer op de manier van Siem de Jong dan op de manier van Strootman).quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet van bommel niet.
Maar het is wel erg veel etters weg. Nu mis je een etter/pitbull. Die is bijna in elk team en zeker in dit PSV wel nuttig.
Pieters, Bommel, stroot en toi was iets veel mannelijke hormonen en lelijke koppen.
Akkoord. Dat weten we natuurlijk ook pas echt in november.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het punt dat het huidige PSV individueel net zo ver is als Ajax en dat betwijfel ik.
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Akkoord. Dat weten we natuurlijk ook pas echt in november.
De CL halen via de voorrondes, ik zie het niet gebeuren, zeker niet met een totaal nieuw team..quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.
Ik heb geen idee wie ze tegen kunnen komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De CL halen via de voorrondes, ik zie het niet gebeuren, zeker niet met een totaal nieuw team..
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.
Plus dat je dan op donderdags speelt en dus minder rust hebt richting het volgende competitieduel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.
In de EL speel je vrijwel hetzelfde aantal wedstrijden, maar dan in Oost-Europa tegen matige tegenstanders. Ik zie het voordeel niet. Lijkt me veel zwaarder.
Natuurlijk een goeie leerschool maar dat gaat wel ten koste van veel punten in de competitie, niet Europees spelen heeft zelfs van een ploeg als Feyenoord een titelkandidaat gemaakt, scheelt toch als een trainer meer tijd krijgt om te trainen op patronen ipv van wedstrijd naar wedstrijd te werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.
In de EL speel je vrijwel hetzelfde aantal wedstrijden, maar dan in Oost-Europa tegen matige tegenstanders. Ik zie het voordeel niet. Lijkt me veel zwaarder.
Klopt, maar CL niet halen betekent EL. En dus gaat dat punt van je niet echt op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk een goeie leerschool maar dat gaat wel ten koste van veel punten in de competitie, niet Europees spelen heeft zelfs van een ploeg als Feyenoord een titelkandidaat gemaakt, scheelt toch als een trainer meer tijd krijgt om te trainen op patronen ipv van wedstrijd naar wedstrijd te werken.
O ja, dat klopt maar dan speel je toch ook nog een voorronde?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Klopt, maar CL niet halen betekent EL. En dus gaat dat punt van je niet echt op.
Alleen als je er na de eerste van de twee CL voorrondes die PSV moet spelen, uitvliegt. Win je de eerste ronde dan ben je automatisch geplaatst voor EL. Maar het kan dus inderdaad zo zijn dat PSV helemaal geen Europees voetbal speelt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja, dat klopt maar dan speel je toch ook nog een voorronde?
twitter:siemdejong twitterde op woensdag 10-07-2013 om 11:32:33Iemand mijn portemonnee gevonden? Alle pasjes zijn al geblokkeerd, maar wil hem graag terug
#vindersloon reageer retweet
Ik heb het eigenlijk wel gehad met het individueel vergelijken van spelers. Synergie in het elftal is vele malen belangrijker. Geef mij maar 11 Toornstra's. En dan nog 3 voor op de bankquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die kennen elkaar goed? Beetje variatie in kwaliteiten lijkt me beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel gehad met het individueel vergelijken van spelers. Synergie in het elftal is vele malen belangrijker. Geef mij maar 11 Toornstra's. En dan nog 3 voor op de bank
Het gaat om het idee. Toornstra op doel lijkt me niet heel slim nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die kennen elkaar goed? Beetje variatie in kwaliteiten lijkt me beter
11 Messi's zou ik wel aandurvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Toornstra op doel lijkt me niet heel slim nee.
Keepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Kracht, snelheid, passing, koppen, verdedigen, aanvallen.
En 11 keer je club verraden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwen
Laten we dan maar Rijkaard doen, daar kan hij nog niet aan tippenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Stukken beter dan ze kopen voor 8 miljoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel nice hoor, dit soort jeugdspelers scouten.
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
Tuurlijk, uiteindelijk wel, maar tegen hveen was het opeens toch nog spannendquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Die Cuenca moet wel een heel goed gevoel aan Ajax overgehouden hebben zeg, hij kan z'n bek er niet over houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Psv liet het niet bewust lopen. Zo kun je elk verschil wel gaan verklarenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Dat was al beslistquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat ze het lieten lopen als ze om feyenoord nog streden om plek 2
Mee eens hoor, zo geweldig vond ik het allemaal niet, wel grotendeels alle wedstrijden gecontroleerd maar nog te weinig gedomineerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen.
Sukkel. Dat was al beslist toen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat ze het lieten lopen als ze om feyenoord nog streden om plek 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |