Keepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Kracht, snelheid, passing, koppen, verdedigen, aanvallen.
En 11 keer je club verraden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwen
Laten we dan maar Rijkaard doen, daar kan hij nog niet aan tippenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Stukken beter dan ze kopen voor 8 miljoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel nice hoor, dit soort jeugdspelers scouten.
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
het is 3 keer achter elkaar nou ook weer geen suprematie geweest natuurlijk.
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
Tuurlijk, uiteindelijk wel, maar tegen hveen was het opeens toch nog spannendquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Die Cuenca moet wel een heel goed gevoel aan Ajax overgehouden hebben zeg, hij kan z'n bek er niet over houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
Psv liet het niet bewust lopen. Zo kun je elk verschil wel gaan verklarenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Dat was al beslistquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat ze het lieten lopen als ze om feyenoord nog streden om plek 2
Mee eens hoor, zo geweldig vond ik het allemaal niet, wel grotendeels alle wedstrijden gecontroleerd maar nog te weinig gedomineerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |