Jan van Halst heeft een vinger in de pap?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij zitten daar wel meer sensoren in. Ook om looplijnen te registreren enzo
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
Overigens een idee om het speelschema toe te voegen in de OP?
ja. Dat is namelijk de enige persoon ter wereld die daar naar kijktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?
Heeft ook maar twee wedstrijden gespeeld gelukkig was hij transfervrij!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Ajax handelt dit keer gelukkig niet lastminute. Weet nog wel dat we in de zomerstop ene Teemu Tainio binnenhengelde in het laatste kwartier
quote:Alderweireld neemt Norwich City serieus
Toby Alderweireld (24) sluit een overgang naar Norwich City niet uit. De Belg heeft zelf nog geen contact gehad met de club uit de Premier League. 'Maar het ziet er naar uit dat die ploeg de kop van het peloton genomen heeft', zegt vader Vic Alderweireld in AD Sportwereld. De verdediger trainde gisteren voor het eerst weer mee met Ajax, dat teruggekeerd is van een trainingskamp in Oostenrijk. Alderweireld vertrok vorige week om privéredenen uit Neustift. 'Ik kan wel zeggen dat Norwich op dit moment de enige concrete optie is', aldus Alderweireld sr.
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wie wordt de grootste concurrent dit jaar? Psv ondanks de keeg loop? Of Feyenoord?
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
Die mogen wel eens een ander profielplaatje gaan gebruikenquote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je serieus bent.
Je weet dat bij Twente sowieso nog Fer en Chadli gaan vertrekken, de sterkste verdediger Douglas (zegt veel over twente), en spelers van het niveau Jozefzoon aan gaan trekken? Als er een club is die niet in de top 3 gaat eindigen, is het Twente wel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.
De reden dat we de afgelopen 2 seizoenen moesten profiteren van 'falen' van de rest was toch vaak de eerste seizoenshelft. Als die door minder verloop in de selectie nu een stuk beter gaat, dan biedt dat toch wel een goed perspectief.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of het loopt voor geen meter en we worden 6e.
Komop, beetje realistisch blijven, we zijn idd 3 keer kampioen geworden, voor een heel groot deel op eigen kracht maar ook zeker deels omdat de rest faalde.
Je hebt het over realistisch blijven maar noemt zelf wel eventueel een 6e plaats. Dan vraag ik af wie er realistisch moet blijven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of het loopt voor geen meter en we worden 6e.
Komop, beetje realistisch blijven, we zijn idd 3 keer kampioen geworden, voor een heel groot deel op eigen kracht maar ook zeker deels omdat de rest faalde.
6e is ook overdreven, maar wie zegt dat wij niet nog 5 spelers kwijt raken? De meeste transfers zijn de laatste jaren op de laatste dag geweest...quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
De reden dat we de afgelopen 2 seizoenen moesten profiteren van 'falen' van de rest was toch vaak de eerste seizoenshelft. Als die door minder verloop in de selectie nu een stuk beter gaat, dan biedt dat toch wel een goed perspectief.
Met weinig verloop zie ik 6e echt niet gebeuren. Daarvoor hebben de andere teams al te veel belangrijke spelers verloren en vooralsnog geen fatsoenlijke vervangers gevonden.
Natuurlijk, als er weer een flink verloop komt, dan zal het lastiger worden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6e is ook overdreven, maar wie zegt dat wij niet nog 5 spelers kwijt raken? De meeste transfers zijn de laatste jaren op de laatste dag geweest...
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, als er weer een flink verloop komt, dan zal het lastiger worden.
Er zijn echter niet zo heel veel spelers die in de belangstelling staan.
Hooguit Eriksen en de Jong, wat m.i. wel een behoorlijke aderlating zou zijn, maar nog altijd veel minder dramatisch dan het verloop bij PSV.
Speelronde 33 is in april. Moet makkelijk kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
het is 3 keer achter elkaar nou ook weer geen suprematie geweest natuurlijk.
Ik geloof daar niet in. Ik zie wel wat parallellen met de zomer van 2004. Toen vertrokken o.a. Robben, Kezman, Watterreus en Hofland. Ik heb PSV toen afgeschreven als titelkandidaat. Nooit doen, heb ik na die 4 titels op rij wel geleerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PSV moet gaan bouwen, Feyenoord is te afhankelijk van één man, en die kerel gaat echt niet nog zo'n seizoen draaien. Die gaan uitmaken wie er 3+4 worden, schat ik in.
Nou ja, dat bedoel ik dus. Natuurlijk zal Ajax weer gewoon meedoen om de titel, maar om de rest maar weer als kansloos te bestempelen gaat me ff te ver.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in. Ik zie wel wat parallellen met de zomer van 2004. Toen vertrokken o.a. Robben, Kezman, Watterreus en Hofland. Ik heb PSV toen afgeschreven als titelkandidaat. Nooit doen, heb ik na die 4 titels op rij wel geleerd.
Dat geschijt in de broek voor PSVquote:Op woensdag 10 juli 2013 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat bedoel ik dus. Natuurlijk zal Ajax weer gewoon meedoen om de titel, maar om de rest maar weer als kansloos te bestempelen gaat me ff te ver.
Ze hebben flink wat geld inmiddels en als ze mazzel hebben met aankopen....
Nou ja, het kampioenschap is toch weer met 7 punten voorsprong op de nummers 2 en 3 behaald.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
het is 3 keer achter elkaar nou ook weer geen suprematie geweest natuurlijk.
Zo jij haalt er een hoop bij wat nergens op slaat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat geschijt in de broek voor PSV. Met die kneus van een Brands weet je zeker dat dat een complete mislukking is/wordt. Maher al voor 7 a 8 miljoen euro neerleggen met allerlei haken en ogen waardoor je toch geen ene reet meer ontvangt bij een eventuele verkoop. Brands op jacht naar spelers voor in de verdediging, daar weet je ook dat het een mission impossible is. Hij koopt dan wel die Burma, maar huurt wel Rekik. Een piepjonge verdediging, zeer riskant. Op het middenveld gaat de gast die alles bij elkaar houdt eigenlijk weg, halen ze Schaars als opvolger wat ik niet zo'n bijzondere speler vind. In de aanval hebben ze redelijke buitenspelers en een gehypte spits met de naam van Locadia.
PSV gokt vooral op het individu waar Ajax gewoon uitgaat van collectief
collectief >>>>>>>>>>>>>> indivdu
Dat zeg ik ook min of meer, maar om nou weer te doen alsof de rest echt totaal kansloos is is wel weer erg typisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het kampioenschap is toch weer met 7 punten voorsprong op de nummers 2 en 3 behaald.
Vitesse is met het vertrek van v. Ginkel en Bony 60% van zijn doelpunten kwijtgeraakt. Dat is niet zo heel makkelijk op te vangen. Veel wedstrijden werden beslist op de individuele kwaliteiten van deze twee spelers.
M.i. is het grote verschil met Ajax en dat soort clubs dat bij Ajax het systeem de kracht is en niet zo zeer individuen. Natuurlijk helpt het dat je spelers als Eriksen in de selectie hebt, maar er kan altijd worden teruggevallen op een goede basis. Puur kijkend naar individuele kwaliteit vind ik de selectie van afgelopen seizoen ook niet erg bijzonder.
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook min of meer, maar om nou weer te doen alsof de rest echt totaal kansloos is is wel weer erg typisch.
Mag opzich natuurlijk, maar het is nog lang geen 3 sept, en voor je het weet zijn Siem, Toby, Eriksen weg ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.
Als niet Ajacied ben ik het met je eens. Het kan alleen spannend worden (voor mij als PSVsupporter) wanneer Cocu snel een echt team weet te maken van het nieuwe PSV. Ook met de nieuwe selectie vind ik PSV individueel niet minder dan Ajax. Maar inderdaad, het is het collectief dat Ajax zo sterk maakt. Als je zo gedisciplineerd kunt spelen in een systeem waar je spelers in opgeleid zijn of op gescout worden, dan sta je al met 1-0 voor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, de bal is rond, het is elf tegen elf en meer van dat soort tegeltjeswijsheden, maar gezien het feit dat de concurrentie afgelopen seizoen al opzichtig faalde en die ploegen er bovendien nog weer flink op achteruit lijken te gaan, is het wel logisch dat mensen optimistisch zijn.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 10-07-2013 om 10:20:56Vandaag in 1887 werd Gé Fortgens geboren. Fortgens is Ajax' eerste international. Er zouden na hem nog velen volgen.. http://t.co/oQOqr71MMG reageer retweet
Waarschijnlijk niet, maar zoals iemand al aangaf is in het verleden het vertrek van wat cruciale spelers ook voorafgegaan aan 4 kampioenschappen op rij bij PSV, dus je weet het nooit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is niet realistisch om te denken dat dat bij PSV in een paar weken gaat ontstaan. Dat heeft veel meer tijd nodig, of er moeten kleine wondertjes gebeuren.
quote:'Moses-Daddy deze week in Amsterdam'
Volgens Voetbal International arriveert Moses Daddy-Ajala Simon (18) deze week bij Ajax. De Nigeriaanse aanvaller heeft met Ajax een akkoord over een contract van drie jaar.
Moses wordt in Nigeria gezien als 'de nieuwe Cristiano Ronaldo' en is een snelle vleugelaanvaller. Moses werd in juni 18 jaar, wat de weg naar verluidt vrij maakte voor een transfer.
Idd hup gelijk tot aan zijn dood! Nieuwe clubheld!twitter:eddy_terstall twitterde op woensdag 10-07-2013 om 10:32:58“@Ajaxshowtimecom: 'Moses-Daddy deze week in Amsterdam' : http://t.co/YETiVcz7dr #ajaxshowtime #ajax” Geweldige naam. Meteen 10jaar contract reageer retweet
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als niet Ajacied ben ik het met je eens. Het kan alleen spannend worden (voor mij als PSVsupporter) wanneer Cocu snel een echt team weet te maken van het nieuwe PSV. Ook met de nieuwe selectie vind ik PSV individueel niet minder dan Ajax. Maar inderdaad, het is het collectief dat Ajax zo sterk maakt. Als je zo gedisciplineerd kunt spelen in een systeem waar je spelers in opgeleid zijn of op gescout worden, dan sta je al met 1-0 voor.
Het is niet realistisch om te denken dat dat bij PSV in een paar weken gaat ontstaan. Dat heeft veel meer tijd nodig, of er moeten kleine wondertjes gebeuren.
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.
Vergeet van bommel niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.
Op welk punt ben je het dan niet met me eens? Of zeg je gewoon hetzelfde met andere worden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.
Ettertjes heb je ook nodig, dat wij ze niet mogen zegt wat dat betreft weinig, op zich vind ik het wel jammer want ik denk dat Strootman zonder Van Bommel beter tot zijn recht had gekomen. Toivonen past helemaal niet in een 4-3-3 systeem.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua voetbaltechniek misschien iets minder, maar zonder die ettertjes is het denk ik makkelijker voor Cocu om er een team van te maken. Strootman en Toivoinen weg zou hem niet slecht uitkomen denk ik.
Op het punt dat het huidige PSV individueel net zo ver is als Ajax en dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Op welk punt ben je het dan niet met me eens? Of zeg je gewoon hetzelfde met andere worden?
Etter hoeft niet echt, winnaarsmentaliteit is wel belangrijk. Die zie ik bij Locadia, Depay, Hiljemark ( in potentie ook een ettertje trouwens, maar meer op de manier van Siem de Jong dan op de manier van Strootman).quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet van bommel niet.
Maar het is wel erg veel etters weg. Nu mis je een etter/pitbull. Die is bijna in elk team en zeker in dit PSV wel nuttig.
Pieters, Bommel, stroot en toi was iets veel mannelijke hormonen en lelijke koppen.
Akkoord. Dat weten we natuurlijk ook pas echt in november.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op het punt dat het huidige PSV individueel net zo ver is als Ajax en dat betwijfel ik.
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Akkoord. Dat weten we natuurlijk ook pas echt in november.
De CL halen via de voorrondes, ik zie het niet gebeuren, zeker niet met een totaal nieuw team..quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |