Goede grap man.quote:
Dat zijn hartslagmeters, knuppel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:57 schreef Class het volgende:
[..]
Waarom dragen ze eigenlijk altijd van die spinachtige hesjes?
Vriendelijke reactie op een normale vraag zeg....quote:
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij zitten daar wel meer sensoren in. Ook om looplijnen te registreren enzo
Nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:47 schreef ejfaar het volgende:
Overigens een idee om het speelschema toe te voegen in de OP?
ja. Dat is namelijk de enige persoon ter wereld die daar naar kijktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jan van Halst heeft een vinger in de pap?
Heeft ook maar twee wedstrijden gespeeld gelukkig was hij transfervrij!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:54 schreef ejfaar het volgende:
Ajax handelt dit keer gelukkig niet lastminute. Weet nog wel dat we in de zomerstop ene Teemu Tainio binnenhengelde in het laatste kwartier
quote:Alderweireld neemt Norwich City serieus
Toby Alderweireld (24) sluit een overgang naar Norwich City niet uit. De Belg heeft zelf nog geen contact gehad met de club uit de Premier League. 'Maar het ziet er naar uit dat die ploeg de kop van het peloton genomen heeft', zegt vader Vic Alderweireld in AD Sportwereld. De verdediger trainde gisteren voor het eerst weer mee met Ajax, dat teruggekeerd is van een trainingskamp in Oostenrijk. Alderweireld vertrok vorige week om privéredenen uit Neustift. 'Ik kan wel zeggen dat Norwich op dit moment de enige concrete optie is', aldus Alderweireld sr.
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:18 schreef stoeltafel het volgende:
Wie wordt de grootste concurrent dit jaar? Psv ondanks de keeg loop? Of Feyenoord?
Ik hoop niet dat je serieus bent.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik gok toch op Twente als nummer twee. Maar ik denk dat de schaal in april al een plekje in een vitrine in A'dam krijgt.
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |