Ik heb geen idee wie ze tegen kunnen komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De CL halen via de voorrondes, ik zie het niet gebeuren, zeker niet met een totaal nieuw team..
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.quote:Op woensdag 10 juli 2013 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als PSV de CL haalt wordt het een heel zwaar jaar, liggen ze er snel uit dan heeft Cocu meer tijd om te slijpen en kan het snel gaan.
Plus dat je dan op donderdags speelt en dus minder rust hebt richting het volgende competitieduel.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.
In de EL speel je vrijwel hetzelfde aantal wedstrijden, maar dan in Oost-Europa tegen matige tegenstanders. Ik zie het voordeel niet. Lijkt me veel zwaarder.
Natuurlijk een goeie leerschool maar dat gaat wel ten koste van veel punten in de competitie, niet Europees spelen heeft zelfs van een ploeg als Feyenoord een titelkandidaat gemaakt, scheelt toch als een trainer meer tijd krijgt om te trainen op patronen ipv van wedstrijd naar wedstrijd te werken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om. Die CL halen ze nooit. Daarbij, als het lukt, dan zijn dat natuurlijk wel DE wedstrijden waar je leert.
In de EL speel je vrijwel hetzelfde aantal wedstrijden, maar dan in Oost-Europa tegen matige tegenstanders. Ik zie het voordeel niet. Lijkt me veel zwaarder.
Klopt, maar CL niet halen betekent EL. En dus gaat dat punt van je niet echt op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk een goeie leerschool maar dat gaat wel ten koste van veel punten in de competitie, niet Europees spelen heeft zelfs van een ploeg als Feyenoord een titelkandidaat gemaakt, scheelt toch als een trainer meer tijd krijgt om te trainen op patronen ipv van wedstrijd naar wedstrijd te werken.
O ja, dat klopt maar dan speel je toch ook nog een voorronde?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:22 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Klopt, maar CL niet halen betekent EL. En dus gaat dat punt van je niet echt op.
Alleen als je er na de eerste van de twee CL voorrondes die PSV moet spelen, uitvliegt. Win je de eerste ronde dan ben je automatisch geplaatst voor EL. Maar het kan dus inderdaad zo zijn dat PSV helemaal geen Europees voetbal speelt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja, dat klopt maar dan speel je toch ook nog een voorronde?
twitter:siemdejong twitterde op woensdag 10-07-2013 om 11:32:33Iemand mijn portemonnee gevonden? Alle pasjes zijn al geblokkeerd, maar wil hem graag terug
#vindersloon reageer retweet
Ik heb het eigenlijk wel gehad met het individueel vergelijken van spelers. Synergie in het elftal is vele malen belangrijker. Geef mij maar 11 Toornstra's. En dan nog 3 voor op de bankquote:Op woensdag 10 juli 2013 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het nieuwe PSV is individueel toch een slagje minder dan dat van vorig seizoen hoor, zoals het er vandaag voor staat is Ajax 10% verder dan vorig seizoen en PSV 30% minder, Mochten De Jong en Eriksen vertrekken zit Ajax toch nog boven PSV simpelweg omdat de vervangers weten wat ze te doen staat, (al is het wel een aderlating) terwijl PSV een heel nieuw team moet opbouwen.
Want die kennen elkaar goed? Beetje variatie in kwaliteiten lijkt me beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel gehad met het individueel vergelijken van spelers. Synergie in het elftal is vele malen belangrijker. Geef mij maar 11 Toornstra's. En dan nog 3 voor op de bank
Het gaat om het idee. Toornstra op doel lijkt me niet heel slim nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want die kennen elkaar goed? Beetje variatie in kwaliteiten lijkt me beter
11 Messi's zou ik wel aandurvenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het gaat om het idee. Toornstra op doel lijkt me niet heel slim nee.
Keepenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Kracht, snelheid, passing, koppen, verdedigen, aanvallen.
En 11 keer je club verraden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mag je wel een manege naast de toekomst gaan bouwen
Laten we dan maar Rijkaard doen, daar kan hij nog niet aan tippenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
11 Fer's.
Kan gewoon hoor.
Stukken beter dan ze kopen voor 8 miljoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel nice hoor, dit soort jeugdspelers scouten.
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ook Vitesse is wat kwijtgeraakt, maar denken dat de schaal in April al binnen is is wel weer het andere uiterste natuurlijk.
het is 3 keer achter elkaar nou ook weer geen suprematie geweest natuurlijk.
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
Tuurlijk, uiteindelijk wel, maar tegen hveen was het opeens toch nog spannendquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn we gewoon met veel punten meer dan de rest kampioen geworden hoor.
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Die Cuenca moet wel een heel goed gevoel aan Ajax overgehouden hebben zeg, hij kan z'n bek er niet over houden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:barcastuff twitterde op woensdag 10-07-2013 om 08:45:13Cuenca: "Recovery is going well. I'd like to return to Ajax. This summer if I have already totally recovered. If not, in January." [rac1] reageer retweet
Psv liet het niet bewust lopen. Zo kun je elk verschil wel gaan verklarenquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen. Ik zeg niet dat het heel close was, maar echt ruim nou ook weer niet.
Dat was al beslistquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat ze het lieten lopen als ze om feyenoord nog streden om plek 2
Mee eens hoor, zo geweldig vond ik het allemaal niet, wel grotendeels alle wedstrijden gecontroleerd maar nog te weinig gedomineerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV laat het altijd lopen ja, zijn vorige 3 jaar onterecht niet kampioen geworden.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als jij dat uit mijn post haalt, dan moet je terug naar de basisschool.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
7. Waarbij PSV het in de laatste wedstrijd liet lopen.
Sukkel. Dat was al beslist toen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:24 schreef Tyron het volgende:
Hoe kan je trouwens zeggen dat ze het lieten lopen als ze om feyenoord nog streden om plek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |